رئیس بیمارستان:

روزانه ۱۰ میلیون تومان صرف دستگاه اکسیژن‌ بیمارستان دماوند می شود

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند گفت: روزانه بیش از ۱۰ میلیون تومان صرف تزریق اکسیژن به دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان شهرستان می‌شود.

روزانه ۱۰ میلیون تومان صرف دستگاه اکسیژن‌ بیمارستان دماوند می شود

مسعود مسلمی‌ فرد در خصوص وضعیت بیمارستان سوم شعبان دماوند اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود، درخواست ما از مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

مسلمی فرد با بیان اینکه ویروس دلتا در کشور در حال تاخت‌ وتاز است و در استان تهران نیز به شدت در حال گسترش می‌باشد گفت: با توجه به سرایت‌ پذیری ویروس دلتا و نیاز به بستری در مدت زمان بیشتر، با ترافیکی از تعداد بیماران مواجه هستیم و بر ضرورت سرعت در امر واکسیناسیون، همراهی و پیشگیری بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان داشت: دستورالعمل‌ها و فرآیندهایی در خصوص شهرهای قرمز مصوب شده که باید به صورت دقیق اجرا شود تا جان مردم به خطر نیافتد.

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند عنوان داشت: از ۱۹ تیرماه تا به امروز، حدود ۵ هزار نفر بیمار مختلف به بیمارستان سوم شعبان دماوند مراجعه کردند؛ با توجه به شرایط موجود، بیمارستان باید مورد حمایت جدی قرار گیرد.

مسلمی فرد بیان داشت: دستگاه اکسیژن‌سازی که پیش از این با مساعدت فرمانداری دماوند تهیه شده بود، با فشار حداکثری در حال استفاده است و روزانه بیش از ۱۰ میلیون تومان صرف تزریق اکسیژن به این دستگاه می‌شود.

منبع: مهر

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها