کشف و توقیف ۱۰ تن سیمان احتکار شده در اسدآباد

مدیر اداره صنعت معدن و تجارت اسدآباد از توقیف ۱۰ تن سیمان احتکار شده در یکی از انبارهای این شهرستان خبر داد.

کشف و توقیف ۱۰ تن سیمان احتکار شده در اسدآباد

مصطفی حیدری با اشاره به بازرسی مشترک انجام شده صبح امروز اداره صمت به همراه اطلاعات ،سپاه ،نیروی انتظامی از سطح انبارها و واحدهای مصالح فروشی شهرستان، اظهار کرد: در این بازرسی مشترک یک واحد احتکار کننده شناسایی و از این انبار ۱۰ تن سیمان کشف و توقیف شد .

وی با بیان اینکه سیمان توقیف شده این واحد احتکار کننده با نرخ مصوب به زودی در بازار توزیع می شود و مالک این واحد متخلف برای رسیدگی به تعزیرات معرفی شده است ،افزود:️ تمامی فروشندگان مصالح ساختمانی شهرستان تا پایان روز یکشنبه سوم مرداد ماه فرصت دارند موجودی سیمان خود را در سامانه جامع انبارها ثبت کنند، در غیر اینصورت پس از اتمام مهلت تعیین شده موجودی سیمان ثبت نشده در سامانه که در بازرسی ها کشف شود با عنوان تخلف احتکار به تعزیرات حکومتی ارجاع داده می شود.

حیدری در ادامه با بیان اینکه هم اکنون مشکل حادی در رابطه با جذب و توزیع مرغ در شهرستان وجود ندارد ، تصریح کرد: سهمیه امروز شهرستان از مرغ گرم ۱۲ تن بوده که این میزان سهمیه بیش از مصرف روزانه هر روز شهرستان است و تاکنون از این میزان سهمیه هفت تن وارد شهرستان شده و به دلیل خارج شدن کشتارگاه تویسرکان از خط تولید تا بعد از ظهر مابقی سهمیه نیز به شهرستان اختصاص می یابد.

وی بیان کرد: در حال حاضر شهرستان اسدآباد دارای شش عمده‌فروشی و ۱۵ خرده فروشی عرضه مرغ بوده که بازرسی‌های لازم از سطح این واحدها به‌صورت مشترک و از طریق واحد بازرسی اداره صمت انجام می‌شود.

حیدری همچنین با اشاره به توزیع لاستیک در شهرستان گفت:با توجه به توزیع لاستیک با ارز نیمایی خوشبختانه در این رابطه هیچ گونه مشکل در توزیع وجود نداشته و برنج تنظیم بازار نیز به‌صورت روستا به روستا در حال توزیع است و کمبودی ندارد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها