موتورسواران ۶۰ درصد جانباختگان حوادث رانندگی یزد را تشکیل می‌دهند

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ۶۰ درصد از جانباختگان حوادث رانندگی استان یزد را موتورسیکلت سواران تشکیل می دهند.

موتورسواران ۶۰ درصد جانباختگان حوادث رانندگی یزد را تشکیل می‌دهند

سردار عباسعلی بهدانی فرد، در جلسه کمیسیون کاهش تصادفات پلیس راهور استان یزد با تاکید بر برخورد جدی با تخلفات حادثه ساز اظهار داشت: با کسانی که با انجام حرکات نمایشی، سرعت بالا و … جان خود و دیگر شهروندان را به خطر می‌اندازند با شدت برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه عدم رعایت حق تقدم و عدم توجه به جلو علت تامه ۸۰ درصد از تصادفات شهری استان یزد است، افزود: در آغوش داشتن کودک و استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی نیز از مهمترین دلایل بروز این حوادث است.

رئیس پلیس استان یزد ادامه داد: ۶۰ درصد از جانباختگان حوادث رانندگی استان یزد را موتورسیکلت سواران تشکیل می دهند که به منظور حفظ جان هموطنان، طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در یزد تشدید می شود.

بهدانی فرد افزود: حفظ نظم و انضباط ترافیکی یکی از اولویت‌های مهم پلیس راهور استان است که با توجه به افزایش برخی حوادث ترافیکی و به منظور پیشگیری از بروز هرگونه حادثه ناگوار، با تخلفات حادثه ساز برخورد جدی‌تری خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان یزد از مردمی که همکاری خوبی با پلیس در راستای ارتقای امنیت آمد و شد و کاهش حوادث رانندگی دارند، قدردانی کرد.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها