انجام مصاحبه با دختران نوجوان حاضر در کلیپ قدرت‌ نمایی با سلاح سرد

دادستان اصفهان گفت: دختران نوجوانی که کلیپ درگیری آنها در فضای مجازی منتشر شده بود به دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان دعوت و مصاحبه روانشناختی با آنها و خانواده‌ هایشان انجام شد.

انجام مصاحبه با دختران نوجوان حاضر در کلیپ قدرت‌ نمایی با سلاح سرد

علی اصفهان ی اظهار داشت: در پی شناسایی دختران نوجوانی که کلیپ درگیری آنها در فضای مجازی منتشر شده بود، با انجام دعوت در حوزه دادسرای عمومی و انقلاب، مصاحبه روانشناختی با آنها و خانواده‌هایشان انجام و ضمن تبیین مباحث ساختاری، قانونی و تربیتی دستورات مقتضی به منظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و مخاطرات ثانویه مرتبط با موضوع صادر و با اخذ تعهدات لازم به طی دوره‌های آموزشی و تربیتی هدایت شدند.

وی افزود: از علل اصلی موضوع می‌توان به عدم نظارت خانواده‌ها، نداشتن مهارت والدین در برقراری ارتباطات متناسب با نیازهای عاطفی فرزندان و دسترسی‌های آزاد به برخی محتواهای نامناسب در فضای مجازی اشاره کرد و خواستار جبران کوتاهی‌های صورت گرفته توسط متولیان حوزه فرهنگ و آموزش شد.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • خخ
    0

    هفت شهر عشق را عطار گشت ...ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم

  • باریک بین
    0

    فرهنگ؟ از نظر دولت و مجلس، سیمان مهم تر از آموزش و پرورش است. صدا و سیما بسیار بیشتر از آموزش و پرورش اهمیت دارد. تازه آموزش و پرورش یک مصرف کننده بزرگ(با عرض معذرت: به درد نخور) است. چه کاشته اید که حالا توقع درو محصول خوب دارید؟ بزرگ ترین اساتید( علمی و تربیتی) قبلا در آموزش و پرورش بودند اما حالا چی؟همه را فراری داده اید و در ذهن مردم ارزش معلم را بی ارزش جا انداخته اید .

  • محسن s
    0

    سلام ودرود بی پایان برپیامبررحمت وآل او اینکه خطای کوچک چندنفر ازدختران این مرز وبوم را آنقدربزرگ جلوه می دهند که گویی دنیا به آخررسیده وقتی هرروز خبرهای دزدیهای کلان واختلاس ازمسئولین وغیره می شنوند وصداوسیما که باید الگوی جوانان ما باشند وشکاف طبقاتی وحشتناک بگوش دختران وپسران معصوم این مملکت می رسد ازاین عزیزان چه توقعی داریم وقتی من نوعی حرف وعملم باهم تفاوت دارد چگونه‌ می توانم‌ دیگران را دعوت به تقوای الهی وحفظ حرمتها کنم فقط ازبزرگترهای خانواده تقاضا دارم به حلال وحرام خداوند پایبند باشیم بافرزندان خودمان دوست وصمیمی باشیم نگذاریم سرنوشت دلبندانمان به دست غیر بیفتد اگرکسانی تمکن مالی دارند برای رضای خدا به امر اشتغال وازدواج جوانان همت کنند که خیردنیا وآخرت نصیبشان می شود ان‌شاءالله

  • یاحق
    0

    بازهم توپ انداختن توزمین خانواده ها پس مسئولین کارشون چیه ؟برای جوانان چه کردین؟ چنددرصدتحصیلکرده هابیکارن ؟ شغل ایجادکردین تفریح سالم دارن درصدامیدبه زندگی دراین کشورپایین ترین سطحه. معاون بهزیستی تون دیروزگفت سالی۴۱۰۰۰خودکشی و۳۰برابراقدام بخودکشی میکنند.. حاجی یه کم وجدان داشته باشین ۳۰میلیون جمعیت این کشورجوانان هستند. ایناسرمایه این کشورن ۸سال جنگ و جوانان اداره کردن بسیج جوانان اگرنبود خودتون بهترمیدونید .. حالا به حال خودشون ولشون کردین طلبکارم هستی

  • علی۵
    0

    یک ملت با فرهنگ زنده است. به علائم هشدار دهنده توجه کنید:دخترانی که امروز جنجر میکشند را مقایسه کنید با مادران آلمان بعد از جنگ جهانی که از مملکت ویران خود نرفتند و آلمان را ساختند. اینها زنگ هشدار است که اگر دیر بجنبیم سرنوشتی بدتر از افغانستان پیدا میکنیم که فقط با زور و با اسلحه با یکدیگر سخن خواهیم گفت.

    نظرات شما -
    • به علی ۵
      0

      خنجر نه جنجر

  • ماس موسیر
    0

    اینها عقده شوهر دارند من اون قمه کش را میخواهم زنم بشه تا سر به راه بشه

    نظرات شما -
    • Mohammad
      0

      خاک بر سر شما که هنوز درگیر این عقده های جنسیت زده هستید

    • بسطامی
      0

      دمت گرم ، گل گفتی ، اینا شوهر میخوان .

  • محمد
    0

    از مکافات عمل غافل مشو گندم زگندم بروید جو زجو

  • حق
    0

    ولش کنید اینو شر میشه از ما گفتن

  • حمید
    0

    سلام وقتی تا این حد مسولین در نهادها به همدیگر درگیری و تهدید و تخریب دارند و در حال بر اندازی هم هستند زمانی هم برای سلامت جامعه باقی گذاشتن که چه بر سر مردم آمده وقتی رجال همه دزد دزد هم بد نام میکنند چه انتظاری از مردم عامی میرود که کشور به مدینه فاضله تبدیل شود با اجازه مسولین صد ها سال باید گذاشت اگر برنامه مدونی برای جوانان گذاشت و به مرور زمان اینها را مداوا کرد بخدا دست هر بچه و دختر و پیرو و جوان بدلیل عدم امنیت و خفت گیرهای نامردی مجبور شدن از سلاح سرد برای مقابله و دفاع از خود حمل کنند به کی دل خوش کردید به نیروهای انتظامی رشوه گیر بارها بار من دیدم نزاعهای بکش بکش از پلیس و نیروی انتظامی کمک گرفتیم به درگیریها دخل نکردن یا بی تفاوتند چون کشوری با مشورت و سلیقه و مصلحت حکومت کند نباید بیشتر از این انتظار داشت از دختره هم خورده نگیرید جامعه پر گرگ شده هر جا میروی حمله ور میشوند برای نجات کشور فقط قانون و مجازتهای سخت است جامعه امن میکند ولی در حال حاضر این قانون هم برای کشور ما نسخه خوبی نخواهد شد چون مردم بیکارند و گرسنه اند به مردم حمله ور میشوند برای ده هزار تومان جون مردم گرفتن خیلی دیر شده برای محاکمه دختر و پسر و جوانها دولتمردان جامعه درست کنند مردم هم درست میشوند وقتی دولت قاتل است مردم هم مجرم مقصر و مجرم مشخص نمیشود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها