بادامچیان: چرخ زندگی مردم در گل و لای گرانی ها گیر کرده است

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: رییس دولت اصلاحات اعتدالی وعده داده بود هم چرخ سانتریفیوژها بچرخد و هم چرخ زندگی مردم اما چرخ زندگی مردم که کاملا در گل و لای گرانی ها گیر گرده است.

بادامچیان: چرخ زندگی مردم در گل و لای گرانی ها گیر کرده است

اسدالله بادامچیان در اعلام مواضع هفتگی این حزب تصریح کرد: دکتر روحانی در پایان دولت خود، بهتر است گزارش واقع گرایانه ای از عملکرد دولت در 8 سال گذشته به ملت ارائه دهد و اجازه دهد مردم خدمات دولت او را ارزیابی کنند و دولت نیز به دلیل قصورها و خطاهایش از ملت و روح بلند شهدا عذرخواهی کند.

وی افزود: این تلاش که همه کارهای این دولت مثبت نشان داده شود و بر خلاف نظر مردم و نخبگان از عملکرد دولت دفاع غیرموجه کنند به جایی نمی رسد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به برجام گفت: این یک واقعیت است که دولت فعلی تصور خطا داشت که با مذاکره می تواند به برد - برد دست یابد، در حالی که نتیجه معکوس شد و آمریکا به هیچ یک از تعهداتش عمل نکرد و سه کشور اروپایی هم با آمریکا همراه شدند و آنها هم به تعهداتشان عمل نکردند.

وی افزود: تحریم ها باقی ماند و تشدید شد و حتی در روزهای پایانی این دولت هم هیچ نتیجه ای ولو حداقلی در برجام به دست نیامد.

بادامچیان ادامه داد: رییس دولت اصلاحات اعتدالی وعده داده بود هم چرخ سانتریفیوژها بچرخد و هم چرخ زندگی مردم اما چرخ زندگی مردم که کاملا در گل و لای گرانی ها، تورم، بی عرضگی ها و رکود شدید کسب و کارها گیر کرده است و چرخ سانتریفیوژها هم اگر مصوبه اخیر مجلس نبود به دست این دولت در بتن ها متوقف می شد.

وی با بیان اینکه هر دولتی به هر حال یک سری کارهای جاری را انجام می دهد گفت: مثلا وزارت راه چند جاده می سازد، اما مهم رضایت مردم است که بهتر است به جای توجیه اشتباهات، با جبران آنها در همراهی با دولت آینده اقدام شود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: دولت آینده با تکیه بر این مردم فداکار و شجاع، اقتصاد مقاومتی و خودکفایی ملی می تواند آمریکا و همدستانش را از تحریم ها پشیمان کند و فشار آنها را بی اثر سازد و ان شاءالله این کار را خواهد کرد.

بادامچیان در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در اقدام شایسته ای برای شناسایی فساد و فسادگران، نشست خوبی برگزار کرد تا با تدبیر صحیح به براندازی فساد اقدام کند که برای وی در این مسیر آرزوی موفقیت داریم.

وی همچنین با اشاره به نشست رییس جمهور منتخب با اقتصاددانان گفت: نشست رئیسی با اقتصاددانان اقدام خوبی است اما ضرورت دارد فقط در برخی چهره ها محدود نباشد و از اقتصادشناسان حوزوی و دانشگاهی و تجربه آموخته های اقتصاد مردمی نیز نظرخواهی کنند تا آنها راهکارهای عملی و اجرایی را به ویژه در مرحله اقدامات ضربتی به اطلاع ایشان برسانند و تعامل رییس جمهور با دست اندرکاران اقتصادی اعم از صاحبنظران و فعالان این حوزه تدوام یابد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: اساسی ترین کار دولت آینده اقدامات ضربتی و اثرگذاری جدی در ماه های اول است که در این راستا دولت سیزدهم باید گروهی از کارشناسان بودجه را برای تدوین بودجه ای تحول یافته گردهم آورد که بودجه نویسی فعلی را که به عادت تبدیل شده متحول سازند تا دولت رئیسی بتواند انضباط مالی را برقرار سازد.

بادامچیان ادامه داد: آنچه مردم را امیدوار به حل مشکلات در دولت جدید می کند انتخاب وزرا، معاونان و مدیران قوی، کارآمد، انقلابی، تجربه آموخته، قاطع و برنامه دار می باشد.
اگر کارها به مدیران کاردان، متدین، متقی، پاک و مطلع سپرده شود، بیانیه گام دوم انقلاب تحقق خواهد یافت.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان عید سعید قربان را به همه مسلمانان جهان، ملت بزرگ ایران و ولی امر مسلمین تبریک گفت.

منبع: ایسنا

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • چاوش
    0

    تقصیرشماها هم اگر بیشتر نباشد کمتر از مقصرین وضع فعلی نیست شماها با حزب بازاریتون همواره یک پادر گلوی بازارو بکپایتون در گلوی مراکز حکومتی و دولتی بوده،وبه نحو احسن از هردو طرف سود بردید پس طوری صحبت نکن که مردم عامی خیال کنن همین الان از کره مریخ امده ای

  • کیان
    0

    چرخ تو گل و لایی گیر کرده خیلی فانتزی هست راحت بگو تو عن و گو گیر کرده به واقعيت نزدیکتر هست

  • ناشناس
    0

    تو هم یکی از بی تقصیران هستی لابد ؟

  • آ
    0

    من‌باشم‌اتاق‌بازرگانیتو‌تبدیل‌به‌اتاق‌پابرهنگان‌میکنم.

  • مش جمعه
    0

    چرخ زندگی ما در گل و لای تفکر پوسیده شما موتلفه ایها که عین بختک افتاده روی بازار ایران، گیر کرده است.شماها و عسگراولادی ها این بلا را سر ایران آوردید.بی انصافا نبض بازار دست شماها موتلفه ای هاست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها