جوان بیکار خانواده اش را قتل عام کرد

متهم پس از دستگیری اعتراف کرد که به خاطر عصبانیت آنی تک تک اعضای خانواده اش را قتل عام کرده است.

جوان بیکار خانواده اش را قتل عام کرد

متهم پس از دستگیری عنوان کرد که پدرش قبل از مرگ به او گفته بود که یا کار پیدا کند و یا خانه را ترک کند و او به خاطر عصبانیت و خشم به سراغ پدر، مادر و خواهرش رفته و آن را با شلیک گلوله به قتل رساند.

به گفته سخنگوی پلیس، متهم به ماموران پلیس بیان کرده بود که اعضای خانواده اش در پی درگیری با سارق کشته شده و او نیز از ناحیه پا زخمی شده اما با تحقیقات بیشتر کارآگاهان جوان قاتل اعتراف کرد که به شدت به خاطر بیکاری اش با اعضای خانواده خود درگیر بوده و دست به قتل عام زده است.

قتل عام خانواده به خاطر بیکاری

در حال حاضر رسیدگی به پرونده آغاز شده است.

منبع: رکنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • سیاوش سلطان
    0

    کشور ذکر نشده ، شیطنت رسانه ای

  • محمدطاها
    0

    کی کجا؟؟؟ آخه این چه خبریه؟؟؟! هر کی میتونه هزار تا از این خبرا در چند ثانیه بسازه

  • مورچه
    0

    بیکاری واعتیادبخورتنگ هم ازانسانها هیولا میسازد مشکل بیکاری واعتیادکشوربایدحل شودمردم بخصوص قشرجوان جامعه راب حال خودرهاکردیدوعین خیالتان نیست .میخواستم بگم مسولین چاره ای بی اندیشند اما مسولیت پذریری رابین مسولین بلند پایه نمی بینم همه تون دنبال رتبه بالاتر ودزدی ودروغگویی خودهستیدوخبر فوری توضیح بده این جوان بدبخت اهل کدام کشور هست بنده کلی عرض کردم درهرجای دنیا

  • سورنا
    0

    این چه خبریه ؟در کجا ؟در کدام کشور !چقدر برای جوانان بیکار کشور بد آموزی داره !که هر پدرومادری به فرزندش بگویید برو دنبال کار باید کشته شوند ... اخیر خبر فوری از بی خبری به پخش اخبار بی سروته می کند به عنوان یک پیگیر مستمر خبر فوری رفتار و اخبار و نوع نگارش شما کاملا عوض شده و خیلی غیر حرفه ای و ضد اجتماعی است ...تجدید نظر کنید ..متاسفم .

  • داروغه
    0

    وای چرا در بلاد کفر آنقدر بیکاریست؟

  • ناشناس
    0

    اخبار صدسال پیش آمریکا هم میتونی بگذاری کی به کیه؟! مسخره!!!!!

  • رسول
    0

    خبر فوری اخبار منتشر شده شما حرفه ای نیست باید منبع و زمان و مکان خبر ذکر شود و اصلا در شرایط فعلی که مشکل کم آبی در کشور است و خوزستان دچار کم آبی است خبر زیبایی نیکی کریمی و خودرو لاکچری نفیسه روشن و سحر دولت شاهی چه فایده ای برای مردم دارد؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها