سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌ های شهرداری شهرکرد:

آرامستان شهرکرد به‌علت قرمز شدن وضعیت شیوع کرونا تعطیل شد

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد گفت: آرامستان بهشت رحمت از روز پنجشنبه ٣١ تیرماه تا اطلاع بعدی در روزهای پنجشنبه تعطیل است.

آرامستان شهرکرد به‌علت قرمز شدن وضعیت شیوع کرونا تعطیل شد

سید اکبر نوربخش رضایی تاکید کرد: زائران اهل قبور تا اطلاع بعدی، از مراجعه به آرامستان‌های مرکز چهارمحال و بختیاری خودداری کنند.

وی افزود: براساس مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، برگزاری هرگونه تجمعی در آرامستان بهشت رحمت شهرکرد ممنوع است و دفن اموات در این مدت، فقط با تعداد محدود و اخذ مجوز انجام می‌شود.
نوربخش رضایی تصریح کرد: برگزاری انواع مراسم ترحیم به‌جز روزهای پنجشنبه در آرامستان بهشت رحمت، مشروط به گرفتن نوبت از سازمان آرامستان‌های شهرداری شهرکرد و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، حداکثر به‌مدت یک ساعت ممکن است.
وی یادآور شد: از صاحبان عزا درخواست می‌شود از تجمع افراد در مراسم تشییع و تدفین و همچنین برگزاری مراسم گسترده با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خودداری کنند.
قرمز شدن شیوع کرونا در ۲ شهرستان شهرکرد و فارسان، تعداد شهرستان‌های خیلی پرخطر در استان را به سه شهرستان افزایش داد.
پیش از این نیز شهرستان بروجن در وضعیت قرمز قرار داشت اما تغییری در رنگ‌بندی سایر شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری رخ نداده و شهرستان‌های کوهرنگ، خانمیرزا، بن و سامان در وضعیت زرد و شهرستان‌های لردگان، اردل و کیار در وضعیت نارنجی شیوع کرونا قرار دارد.
از ابتدای شیوع کرونا تا ۳۰ تیرماه جاری ۵۱ هزار و ۷۳۲ بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده است.
شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها