اعطای مرخصی عیدانه به زندانیان واجدالشرایط البرزی

مدیرکل زندان‌های استان البرز گفت: به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر به تمامی زندانیان واجدالشرایط در زندان‌های البرز، مرخصی عیدانه داده می‌شود.

اعطای مرخصی عیدانه به زندانیان واجدالشرایط البرزی

اسماعیل جمیاری بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه سرکشی از زندان فردیس اظهار کرد: به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر به تمامی زندانیان واجدالشرایط در زندان‌های البرز مرخصی عیدانه داده می‌شود.

وی بیان کرد: اصلاح و تربیت زندانیان مهمترین هدف در مجازات حبس می‌باشد که در این خصوص و با استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و بسیج امکانات در تلاش هستیم تا این هدف آرمانی را محقق سازیم.

مدیرکل زندان‌های استان البرز سیستم نوین زندان‌بانی را مبتنی بر رأفت اسلامی و توجه به کرامت انسانی افراد دانست و گفت: به همین منظور و با هدف بازپروری، بازسازی شخصیت و باز اجتماعی شدن زندانیان فرصت‌های خوبی برای پر کردن اوقات فراغت زندانیان و تقویت باورهای دینی و مذهبی آنان پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: به زندانیانی که در طول دوران تحمل حبس دارای حسن رفتار و کردار بوده و قوانین و مقررات زندان را رعایت و در فعالیت‌های مختلف فرهنگی، تربیتی، آموزشی و اشتغال شرکت نمایند از نهادهای ارفاقی بهره مند می‌شوند.

جمیاری با اشاره به برگزاری نماز عید سعید فطر در زندان‌ها گفت: خوشبختانه در ۶ اندرزگاه زندان کرج و ۲ اندرزگاه زندان فردیس نماز عید سعید قربان با شرکت خوب زندانیان برگزار که من هم توفیق پیدا کردم تا در کنار مددجویان در نماز عید شرکت کنم.

وی با قدردانی از همراهی و همکاری مسئولان قضائی اعلام کرد: با نظر مساعد دادستان مرکز استان و دیگر دادستان‌های تابعه و به مناسبت عیدین سعیدین «قربان و غدیر» به ۶۵۰ نفر از زندانیان واجدالشرایط مرخصی ویژه عیدانه اعطا شد تا در دهه ولایت و امامت و در کنار خانواده‌های خود در جشن‌های این ایام شرکت کنند.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها