جوابیه روابط عمومی بانک پاسارگاد در خصوص مشکل مطالبه بهره مرکب

بانک پاسارگاد جهت رفع شبهه و تنویر افکار عمومی درباره مشکل مطالبه بهره مرکب توسط این بانک از شرکت لوله­ سازی اهواز جوابیه ای داده است.

جوابیه روابط عمومی بانک پاسارگاد در خصوص مشکل مطالبه بهره مرکب

باسمه تعالی

مدیریت محترم خبرگزاری خبر فوری

پیرو خبر منتشره مورخ ۲۹/۰۴/۱۴۰۰ در پایگاه خبری آن خبرگزاری محترم درباره مشکل مطالبه بهره مرکب توسط بانک پاسارگاد از شرکت لوله­ سازی اهواز مطالب زیر جهت رفع شبهه و تنویر افکار عمومی به استحضار می ­رسد، موجب امتنان خواهد بود نسبت به درج جوابیه بانک اقدام بفرمایید.

شرکت لوله ­سازی اهواز با سوءاستفاده از اعتماد و حمایت مالی بانک پاسارگاد و دریافت بالغ بر ۶۶ میلیون دلار اعتبارات بانکی، بیش از ۱۴ سال است که از تصفیه تعهدات خود امتناع کرده و با طرح ادعا‌های مختلف از جمله شکایت کیفری علیه مدیران بانک، که مردود شناخته شد و توسل به بحران ­های کارگری، که عمدتاً نتیجه عملکرد ناصواب مدیران شرکت است، سعی در استنکاف از اجرای تعهدات و تسویه دیون خود دارد. شرکت درحالی مدعی مطالبه بهره مرکب است که علیرغم اعمال حداکثر تخفیفات و بخشودگی ممکن از سوی بانک، حتی حاضر به تسویه اصل بدهی نمی ­باشد! علی­ ایحال هیچگونه بهره مرکبی محاسبه و مطالبه نشده و تجدید تسهیلات و قرارداد‌های مربوطه با درخواست شرکت و برابر مقررات انجام شده و بازپرداخت مبلغ ۶۶ میلیون دلار دیون شرکت با احتساب متفرعات مربوطه از تعهدات اجتناب ناپذیر آن شرکت می‌باشد.

روابط عمومی بانک پاسارگاد

منبع: خبرفوری

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها