واکنش عضو هیئت رئیسه مجلس به خبر سفر ۳ نماینده با پرواز اختصاصی به عراق


29 تیر 1400 - 14:08
60f6997ae1eab_2021-07-20_14-08
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی به انتشار نامه‌ای در فضای مجازی مبنی بر سفر سه نماینده مجلس به عراق برای زیارت عتبات عالیات واکنش نشان داد.

حجت الاسلام سلیمی در واکنش به انتشار نامه‌ای مبنی بر سفر سه نماینده مجلس با پرواز اختصاصی به عراق گفت: چنین سفری انجام نشده و آقای قاضی‌زاده هاشمی در کشور حضور دارد. 

بر اساس پیگیری باشگاه خبرنگاران جوان، آقای پورابراهیمی نیز به عراق سفر نکرده است.

نامه‌ای در فضای مجازی منتشر شده است که  از سفر سه نماینده پارلمان به کشور عراق با پرواز اختصاصی حکایت دارد (اینجا بخوانید).

بیشتر بخوانید: پور ابراهیمی: سفر به کربلا را به دلیل نوع پرواز لغو کردیم

به گزارش خبر فوری، تا این لحظه در خصوص سفر نماینده دیگر یعنی محمدرضا رضایی کوچی خبری منتشر نشده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی به انتشار نامه‌ای در فضای مجازی مبنی بر سفر سه نماینده مجلس به عراق برای زیارت عتبات عالیات واکنش نشان داد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60f6997ae1eab_2021-07-20_14-08
29 تیر 1400 - 14:08

حجت الاسلام سلیمی در واکنش به انتشار نامه‌ای مبنی بر سفر سه نماینده مجلس با پرواز اختصاصی به عراق گفت: چنین سفری انجام نشده و آقای قاضی‌زاده هاشمی در کشور حضور دارد. 

بر اساس پیگیری باشگاه خبرنگاران جوان، آقای پورابراهیمی نیز به عراق سفر نکرده است.

نامه‌ای در فضای مجازی منتشر شده است که  از سفر سه نماینده پارلمان به کشور عراق با پرواز اختصاصی حکایت دارد (اینجا بخوانید).

بیشتر بخوانید: پور ابراهیمی: سفر به کربلا را به دلیل نوع پرواز لغو کردیم

به گزارش خبر فوری، تا این لحظه در خصوص سفر نماینده دیگر یعنی محمدرضا رضایی کوچی خبری منتشر نشده است.

66

نظرات 38
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ولی الله 0 0 پاسخ 1400/4/31 -12:16

مجلس انقلابی که باشام ونهار دادن به مردم وارد مجلس میشه همینه چرا الان رئیس مجلس ویارئیس جمهور منتخب برای حل مشکل بی آبی به اهواز نمی روند انتخابات تمام شد وهمه سرمیز ریاست نشستند ومردم بی آب وبرق ---اگر سفرتان با هواپیمای عمومی هم باشد با 7 تا10میلیون حقوقی که میگیرید وبا این گرونی چه جوری عزم سفرکردید؟

رها 0 0 پاسخ 1400/4/31 -02:15

پورابراهیمی آبروی مردم انقلابی دیار کریمان را برد

ناشناس 0 0 پاسخ 1400/4/30 -16:41

البته نفرمودید بعداز اونکه تقش در اومد کنسل شد .

رضا 3 0 پاسخ 1400/4/30 -11:50

اصلامهم اینکه چرابایدچنین رویه ای درمجلسی که ادعای انقلابی ومردمی داره باید باشه درسته این نمایندگان ازترس آبروریزی ویابعدازلورفتن این نامه ازمسافرت به این شکل منصرف شدن ولی مسئله اصلی اینکه چنین رویه وپروسه ای درمجلس چراوجودداردوبرای زیارت چندنماینده وخانوادیشان بایداستقبال وتشریفات خاصی بادستورمجلس ازطرف سفارت ایران درنظرگرفته بشه.

ناشناس 2 0 پاسخ 1400/4/30 -10:13

مجلسی که این نماینده اش باشه .... الفاتحه

ناشناس 1 0 پاسخ 1400/4/30 -10:03

واکنش جان کنش کن مردم دارن میشنون و حتی میبینن واکنس های شمارا

رضا95 5 0 پاسخ 1400/4/30 -08:26

احتمالا هواپیما قابلیت حمل شمش طلا ودلار نداشته.

تا نباشد چیزکی 5 0 پاسخ 1400/4/30 -06:14

چرا همه خبرهای مهم و منفی تکذیب میشوند

محمد 4 0 پاسخ 1400/4/29 -22:41

اینم ازمجلس انقلابی خدا بهمون رحم کنه

دن کیشوت 12 0 پاسخ 1400/4/29 -22:21

انگلیس مجلس عوام دارد،ما مجلس عوام فریبان داریم!

یاغچی ابادی 13 0 پاسخ 1400/4/29 -21:01

درود و صد درود بر آن شیر پاک خورده‌ای که این نامه را لو داد وبرنامه این مفتخورها را بهم ریخت ،اگر این اتفاق نمی افتاد اینها با پرواز اختصاصی ،پاویون وتشریفات وهزینه از جیب ملت بیچاره به همراه تمام فامیل و خانواده رفته بودن واب ار آب هم تکان نمیخورد،حالا که جریان لو رفته از چپ و راست دارن ماست مالی میکن اف بر شما

داروغه 5 0 پاسخ 1400/4/29 -20:31

خودتی مردک

به غریبی 11 3 پاسخ 1400/4/29 -20:22

فکر کردی چرا آخوندها اینهمه از رضا خان متنفرند، به خاطر این که یک کلمه بهشون گفت: مفتخوری بسه،شما هم باید کار کنید و سربازی برین.تنها واژه ای که برازنده اینهاست انگله،انگل

حداد 7 0 پاسخ 1400/4/29 -20:18

اگر آنها به خارج نرفتند پس حالا این شرکای تو چطور دلارهای اختلاسی را از مملکت خارج می کنند .

غریبی 18 3 پاسخ 1400/4/29 -19:02

چپ آخوند راست آخوند تلوزیون آخوند رادیو آخوند اداره آخوند مجلس آخوند رانت آخوند وام آخوند بودجه آخوند تنها موقع کار و جنگ و گرفتاری محو میشن

فقیر 1400/4/29 -19:32

دیدی توی‌صف واکسن‌ و مرغ باشند؟

علیرضا 1400/4/30 -09:05

شما یه اغلامیه فوت از این اخوندا دیدی ؟؟ ظاهرا یه مدت میرن استراحت دوباره اورهال شده برمیگردن داستانی داریم از دست این مفت خورا

ناشناس 11 0 پاسخ 1400/4/29 -18:56

عجب مجلسی داریم و خبر نداریم !!! با این نماینده ها خوبه که نون خالی گیر میاد

مورچه 15 3 پاسخ 1400/4/29 -18:20

چهره نحیف سلیمی راخوب بخاطربسپارید یکسال دیگه ببینید چقدتپل مپل میشه

قاسم نامداری 16 1 پاسخ 1400/4/29 -18:14

دولت دروغ میگه مجلس دروغ میگه قوه قضاییه دروغ میگه کی ایناحرف راست زدن

ناشناس 11 0 پاسخ 1400/4/29 -18:10

خدایا اینا نماینده مجلس ایرانند ؟؟؟؟... از کجا وارد مجلس شدن ؟؟ برادر من نتیجه رای بی رای میشه این

محمود 21 0 پاسخ 1400/4/29 -17:37

اگه راست میگی چرا در مورد اصل نامه چیزی نگفتی ؟مهم نامه ای است که صادر شده حالا اگر حضرات از نامه استفاده کردند یا نه چیز دیگری است. اف بر شما!!!

اتحاد 22 1 پاسخ 1400/4/29 -17:34

گندش درآمد، تکذیب شد

ایرانم 20 1 پاسخ 1400/4/29 -17:29

ببینید مردم به اسامی دقت کنید اینها هرروز جانماز آب می کشند واز دین خدا پیامبر امام حسین ولایت مایه می گذارند ! آیا در یه کشور لایک این اتفاق می افته!

ناشناس 18 0 پاسخ 1400/4/29 -17:17

قیافه اش را نگاه کن نماینده های که مثلا قانون گذار ممکتند خودشان قانون را زیر پا میگذارند نامه به امور خارجه نوشته شده با ان قیافه تکذیب میکنی همه باور دارند دروغ میگوی

هه 12 0 پاسخ 1400/4/29 -16:58

رفتن‌با‌پول‌مردم‌صیغه‌بازی‌حال‌کنند

کاربر ناشناس 17 0 پاسخ 1400/4/29 -16:52

بخاطر همین امکانات و بخور بخور ها نماینده شدن

فقرا 12 0 پاسخ 1400/4/29 -16:49

گوشای خودت درازه

رها 11 1 پاسخ 1400/4/29 -16:28

خیلی بی خود کردند به جای کربلا میرفتند خوزستان

ایرانی آباد و آزاد 34 1 پاسخ 1400/4/29 -16:17

چهل سال تکذیب و انکار ..... هیچگاه با مردم صادق و شفاف تبودید متاسفانه !!!!!

عارف 32 1 پاسخ 1400/4/29 -15:46

سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس با ۱۰ هزار رای !

حسین 30 1 پاسخ 1400/4/29 -15:37

چقدر دروغ!!!!!!! مردم دیگه باور ندارند

آشنااااا ایرانی 35 1 پاسخ 1400/4/29 -15:34

آقا چرا دیگه تو هول وولا افتادین،،رفتن دیگه،،، شماها یه کامیون پول مردم رو درسته قورت میدید کتمان میکنید حالا میخوایید سفر با هواپیمای،خصوصی رو بگید،،،ان شالله همون کربلا مارو از دست شماها نجات بده الهی امین ،،نفرین نمیکنم چون انقدر حقیر هستید که ارزش ندارید

کاربر ناشناس 14 4 پاسخ 1400/4/29 -14:09

اسم این دولت باید بزارن دولت تکذیب

امیر 1400/4/29 -18:01

حضرت والا اینها مجلسین ربطی به دولت نداره

عبدالله 1400/4/29 -18:56

بنده خدا معلومه كه اصلا متن نامه نخونده و فقط ميخاسته يه گيري به دولت بنده ، آهاي اينا نماينده مجلس بودند نه وزير!

رامین 1400/4/29 -22:00

چه ربطی به دولت دارد عزیزم؟! نمایندگان مجلس انقلابیند!

ناشناس 1400/4/30 -10:06

امیر و عبدالله خان شماها که خوندید و فهمیدید بفرما بنویس چشم------منتظرت نظرتان هستیم

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks