پیام فرمانده کل سپاه به مناسبت صعود فجر سپاسی به لیگ یک فوتبال/ تبریک رئیس سازمان بسیج مستضعفین

فرمانده کل سپاه در پیامی قهرمانی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در مسابقات لیگ یک فوتبال کشور و صعود این تیم به لیگ برتر را تبریک گفت.

پیام فرمانده کل سپاه به مناسبت صعود فجر سپاسی به لیگ یک فوتبال/ تبریک رئیس سازمان بسیج مستضعفین

به دنبال قهرمانی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در مسابقات لیگ یک و صعود این تیم به مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی؛ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با صدور پیامی، این موفقیت را تبریک گفت.

متن پیام سرلشکر سلامی، به شرح زیر است؛

"بسم الله الرحمن الرحیم

قهرمانی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و صعود مقتدرانه و غرورانگیز مجدد آنان به لیگ برتر فوتبال کشور را به آحاد مردم شریف و همیشه قهرمان استان فارس به ویژه خانواده های معظم شهدا و همچنین مدیریت ، کادر فنی ، بازیکنان ، عوامل اجرایی و هواداران فهیم ،خونگرم ، مصمم و وفادار این تیم تبریک و تهنیت عرض می کنم .

بی شک این رخداد مبارک که در تلاقی با اعیاد خجسته قربان و غدیر در سایه ایمان ، توکل و همت نقش آفرینان این عرصه و و نیز حمایت های بی دریغ و قابل تقدیر و تحسین سردار گرانقدر یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان و دیگر مسئولین و دست اندرکاران استانی رقم خورد ، بیانگر شایستگی‌ها ، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بزرگ جوانان غیور و غیرتمند این خطه شهید پرور برای خلق افتخارات سترگ و ماندگار در سپهر ورزش ایران اسلامی به شمار می‌رود.

تداوم موفقیت‌ها و درخشش این مجموعه افتخار آفرین که مزین به نام "شهید والامقام عبدالمجید سپاسی" و داعیه دار فرهنگ و اخلاق اسلامی و پهلوانی در میدان‌های ورزشی است ، در آوردگاه های خطیر پیش رو ، تحت عنایات خاصه حضرت ولیعصر (عج) و توشه گیری و پیروی از رهنمودها و توصیه‌های رهبر حکیم و عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) در حوزه فرهنگ و ورزش را از درگاه خداوند متعال مسئلت می جویم."

پیش از این نیز، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، با صدور پیامی، پیروزی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی و کسب عنوان قهرمانی لیگ یک و صعود به لیگ برتر فوتبال کشور، تبریک گفته بود.

متن پیام سردار غلامرضا سلیمانی، به شرح زیر است؛

" بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی و صعود مقتدارنه تیم فجر شهید سپاسی شیراز به لیگ برتر موجبات شادی و شعف همه ورزش دوستان، مردم ولایتمدار استان فارس و بسیجیان عزیز در سرتاسر میهن اسلامیمان را فراهم نمود.

این رویداد مهم توسط جوانان مؤمن، انقلابی و بسیجی در تیم فجر شهید سپاسی شیراز نشان داد در گام دوم انقلاب اسلامی نیز جوانان غیرتمند و محبوب ما با تأسی از فرمایشات فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز(مد ظله العالی) و با تلاش و مجاهدت گام های مؤثری در همه عرصه های علمی، فرهنگی، اقتصادی و ورزشی بر خواهند داشت و به حول قوه الهی همه قله های پیشرفت و عزت را فتح خواهند نمود.

اینجانب پیروزی افتخار آفرین تیم فجر شهید سپاسی شیراز را به مسئولان ، مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی فجر شهید سپاسی، کادر فنی، بازیکنان محبوب تیم ، مردم ولایتمدار استان فارس و بسیجیان عزیز سراسر ایران اسلامی تبریک عرض نموده موفقیت بیش از پیش تیم فجر شهید سپاسی در ادامه این مسیر را از خداوند متعال خواهانم."

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی، شامگاه دوشنبه ۲۸ تیر و با کسب پیروزی در مصاف با گل ریحان البرز، ضمن کسب عنوان قهرمانی لیگ یک، بعد از هشت سال جواز حضور در رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران را کسب کرد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    0

    آفرین به این فرمانده ورزشکار تو هم از فوتبال و صعود میدونی ؟ فقط خداییش فقط این تیم را صادر نکن التماس داریم ..

  • علی
    0

    در روزهایی کرونایی و تورم و بی آبی خوزستان و ... چقدر این تبریک واجب و لازم بود و چه به موقع!!!

  • کاربر ناشناس
    0

    ببین امریکایی ها مربی فوتبال نیاز ندارن براشون صادر کنی

    نظرات شما -
    • جیم
      0

      خخخخخخخخخخخخ کاربر ناشنان دمت گرم اینو خوب اومدی

  • سیدعلی الدنگ
    0

    از حشدالشعبی و حزب الله هم استفاده کن

  • از مردم
    0

    فضول ایران برو کارت رو بکن یکم از ارتش یاد بگیر که سرش تو لاک خودشه.

  • غریبه
    0

    رئیس بسیج مستضعفین؟؟؟؟ خودرو سازی.. سد سازی پل سازی کشتی سازی نفت و گاز و پتروشیمی. راه سازی بانک داری.. تیم داری ..گردش گری .. ماهی گیری .. معدن . ساختمان سازی. بیمه- واردات - صادرات . پوشاک اینها بخشی از فعالیت برادران است ..... تنها نظامی نیستند

  • کلاغ پر
    0

    علت صعود معلوم شد ...تیم انتصابی .........

  • مهدی عباسی
    0

    سردار همه میدانند اگر سپاه نبود کشورهم نبود از شما عزیزان نظامی متشکریم

  • خدا
    0

    خوب شد مارادونا مرد و این‌روزارو‌ندید

  • کاربر ناشناس
    0

    الان میخاییم بیاییم پیشتون چندهزار نفر ببینیم چه رابطه ای شما با پرونده ناموسیه سلطانزاده دارید .چه حقی شما تو پرونده هایه جنایی وناموسی دارید .از سازمان ملل شکایت اوردم واسم شما رو هم دادم ...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها