گودبرداری غیر اصولی، معاون شرکت آب و فاضلاب را راهی ICU کرد

گودبرداری غیر اصولی در حومه شهر، باعث سقوط معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی به گودال بدون حصار ایمنی شد و وی را راهی ICU کرد.

گودبرداری غیر اصولی، معاون شرکت آب و فاضلاب را راهی ICU کرد

در ساعات ابتدایی بامداد روز دوشنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۰ ، مهندس ابراهیم اصغرنژاد، معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی با هدف آبیاری باغچه خویش در حومه شهر خوی رهسپار می شود و در آن تاریکی شب به سوی مسیری که باید آب جاری را به سمت باغچه اش هدایت کند می رود.

شوربختانه در همان مسیر، گودبرداری عمیقی به خاطر ساخت بنای مسکونی حفر شده بوده که کف گودال نیز برای احداث ساختمان بتن ریزی و سفت کاری شده است.

باتوجه به اینکه گودبرداری ساختمان بصورت اصولی، ایمن و مهندسی انجام نشده و هیچگونه علایم ایمنی و هشدار دهنده مربوطه در فضای محیطی آن قرار نداشته، متاسفانه مهندس اصغرنژاد به دلیل بی اطلاعی از وجود چنین گودالی، نصف شب در داخل محل گودبرداری عمیق با کف بتُنی سقوط می کند و منجر به شکسته شدن جمجمه وی می گردد.

از آنجایی که ایشان تنها بوده و شخصی وی را همراهی نکرده است، متاسفانه بصورت بی هوش تا زمان طلوع آفتاب در کف گودال به شکل دردناکی باقی می مانند تا اینکه اهالی و رهگذران متوجه حادثه می شوند و مهندس اصغرنژاد را به بیمارستان منتقل می کندد.

مهندس اصغرزاده در بخش ICU بیمارستان بستری بوده و در حالت کُما با میزان درصد هوشیاری پایین تحت مراقبت های پزشکی قرار دارند.

خوی بزرگترین و مهم‌ترین شهر استان آذربایجان غربی بعد از ارومیه است.

منبع: خبر خوی

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها