فرار شهرداری‌ ها از استانداردسازی شهربازی‌ ها به بهانه کرونا

مدیرکل استاندارد ایلام گفت: شهرداری‌ ها با تکرار کم‌کاری‌ ها در زمینه استانداردسازی شهربازی‌ ها، امروز هم به بهانه کرونا و تعطیلی شهربازی‌ها از این مهم سر باز می‌زنند.

فرار شهرداری‌ ها از استانداردسازی شهربازی‌ ها به بهانه کرونا

مهناز همتی در نشست شورای استاندارد استان اظهارکرد: سال گذشته 289 مورد بازدید از تجهیزات شهربازی انجام شد و و اکنون تنها ۹ مورد در شرف صدور گواهینامه استاندارد هستند.

وی با انتقاد از کم‌کاری شهرداری‌ها در استانداردسازی زمین و وسایل شهربازی، گفت: امروز هم به بهانه کرونا و تعطیلی شهربازی ها از پیگیری استاندارد شهربازی ها سرباز می‌زنند که پذیرفتنی نیست.

مدیرکل استاندارد ایلام با بیان اینکه اکنون ۱۱ آزمایشگاه همکار دارای مجوز فعالیت هستند که کار کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و انطباق را انجام می‌دهند، گفت : سال گذشته ۲۵ مصوبه در شورای استاندارد استان به تصویب رسید که ۱۱ مورد آنها اجرایی نشده است.

همتی گفت: فقط بیمارستان کوثر، بانک انصار و اداره کل استاندارد استان هیچ دستگاه یا بیمارستان و بانکی برای استانداردسازی آسانسور خود اقدام نکرده است.

مدیرکل استاندارد ایلام ادامه داد: استانداردسازی مصالح ساختمانی، آسانسورها و شهربازی به کرات پیگیری شده و حتی صدور مجوز پایان کار هم منوط به تاییدیه آسانسور شده اما افراد به خاطر عدم استقبال حتی به دنبال پایان کار ساختمانی خود هم نمی‌روند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها