رئیس سازمان بسیج مستضعفان:

سمنان استانی نمونه در زمینه حل مشکلات با کمک مردم است

رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: بررسی های انجام شده در استان های کشور نشان می دهد در راستای ایجاد زمینه برای نقش آفرینی مردم در حل مسائل و مشکلات، سمنان استانی نمونه و الگو به شمار می رود.

سمنان استانی نمونه در زمینه حل مشکلات با کمک مردم است

سردار غلامرضا سلیمانی در حاشیه آیین توزیع یکصد سری جهیزیه و افتتاح نمایشگاه جهاد خدمت به منظور معرفی دستاوردهای سپاه استان سمنان ، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در گام دوم انقلاب باید شرایطی فراهم شود که همه مردم بر اساس ظرفیت ها، سلیقه ها و توانایی های خود بتوانند در راستای تحقق مردم سالاری اسلامی نقش آفرینی کنند.
وی با بیان اینکه برای تحقق این موضوع باید برنامه ریزی های متنوعی انجام شود، تصریح کرد: از جمله این برنامه ها می توان به فعال شدن پایگاه های مقاومت بسیج در مساجد و استفاده از همه ظرفیت ها، هم سویی و هم افزایی با حلقه های میانی و فراهم شدن بستر برای نقش آفرینی مردم اشاره کرد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه این روند در استان سمنان از حدود سه سال پیش آغاز شده است، یادآور شد: خوشبختانه بنیان های این حرکت منضبط، عمومی و هدفمند نهاده شد و امیدواریم با همت بسیجیان و همراهی مردم ولایتمدار استان سمنان به زودی شاهد سرعت گرفتن این کار باشیم.
سلیمانی اضافه کرد: به این ترتیب با هم افزایی دستگاه های حاکمیتی شرایطی فراهم می شود که مردم در همه مسائل سالار خود باشند و در حل مشکلات نیز نقش ایفا کنند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها