نوید محمدزاده ازدواجش با فرشته حسینی را رسمی کرد؟/عکس

پست های جدید این دو سوپراستار درباره ازدواج


28 تیر 1400 - 22:47
60f5c10d4bf50_60f5c10d4bf52
نوید محمدزاده با انتشار عکسی, این گمانه زنی که وی با فرشته حسینی عقد کرده است را قوت بخشید.

نوید محمدزاده عکسی از حلقه ازدواج را منتشر و فرشته حسینی را تگ کرد.

فرشته حسینی نیز علاقه اش به نوید محمدزاده را آشکار کرد.

بیشتر بخوانید: واکنش ترانه علیدوستی به ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی/عکس

نوید محمدزاده با انتشار عکسی, این گمانه زنی که وی با فرشته حسینی عقد کرده است را قوت بخشید.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60f5c10d4bf50_60f5c10d4bf52
28 تیر 1400 - 22:47

نوید محمدزاده عکسی از حلقه ازدواج را منتشر و فرشته حسینی را تگ کرد.

فرشته حسینی نیز علاقه اش به نوید محمدزاده را آشکار کرد.

بیشتر بخوانید: واکنش ترانه علیدوستی به ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی/عکس

72

نظرات 32
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ناشناس 0 0 پاسخ 1400/4/30 -07:01

مثل دستمال کاغذی ازت استفاده کرده بد بخت این ها به هم‌نوع خودشون خیانت میکنه چبرسه به یک مهاجر اونم افغانی بد بخت همه جا مظلوم قرار داره سلبریتی ها بشتری شون دوعدد زن داره ۴ الا ۵ دوست دختر داره

ناشناس 0 0 پاسخ 1400/4/30 -05:55

مبارک شون باشه ان شاالله ولی اینو بدون فرشته حسینی ازت اسو استفاده ایران جماعت بشتری شون مخصوصا سلبریتی ها خیانت کارن چند سال بعد طلاقت میده یامیره دنبال یه دختر دگه خودت که میدونی بشتریا سلبریتی ها همین کار کردن دوما پژاد پرسته همین خودت دوسال مگه گریه نمیکردی بخاطر یک دانه سیمکارت ب اسم مادرت بود یا خواهرت یک سیمکارت به اشم افغانی نمیزه بازم زندگی شخصی خودت هست مبارک باشه

حمید رضا 0 0 پاسخ 1400/4/29 -16:59

خیلی هم عالی مبارک باشد به امید ایام شاد و شیرین برای همه جوانان ایرانی

حامی 0 0 پاسخ 1400/4/29 -14:06

اینکه میخواست افغانی بگیره،چرا سحر قریشی را نگرفت؟ چند ماه دگر هم که جدا میشوند

ناشناس 0 0 پاسخ 1400/4/29 -13:56

خبر فوری محترم اینها ازدواج نکردند به جهنم در عمرشان چه خدمات شایانی به مردم و جامعه کرده اند بود و نبودشان چه تاثیری به حال جامع دارد اینها اگر شعور داشتند دراین اوضاع احوال نابسامان اجتماعی و اقتصادی و کرونا اعلام نمیکردن انگشتر میلیاردی در دست دارند اینه نوکیسه های تازه به دوران رسیده هستند لطفا منعکس کنید.

سید محمود 1 0 پاسخ 1400/4/29 -13:14

مبارکشون باشه . انشاالله همه جوونای کشورمون در کنار هم خوشبخت بشن .

ناشناس 4 0 پاسخ 1400/4/29 -11:58

خب به درک. چی میگیرید که هی این ادمای دو زاری را گنده کنید؟ این بابا اندازه یه معلم اول ابتدایی به جامعه خدمت کرده ؟

farid 11 2 پاسخ 1400/4/29 -11:20

مردم آب و نون ندارن شما هم نگران ازدواج دو نفر هستید

313 7 2 پاسخ 1400/4/29 -10:42

ان شالله خوشبخت بشن افغانیهای مردمان خوب با محبتی هستند نمیدونم بعضی از نژاد پرستان بعضی حسودان این همه پیام های منفی میدهند .

به 313 1400/4/29 -11:57

کسی که به قومیت دیگران توهین میکنه مطمعن باش بی شرفه

ناشناس 10 9 پاسخ 1400/4/29 -09:49

خب به سلامتي . اخه ازدواج با يه افغاني ديگه افتخار داره تو بوق و كرنا كرديد

به ناشناس 1400/4/29 -11:49

درست حرف بزن نژادپرست مگه افغانی چشه ؟؟؟فقط تو آدمی یعنی؟؟یعنی تو خیلی خوبی الان؟؟؟؟

س 3 0 پاسخ 1400/4/29 -08:56

جوجه را اخر پاییز می شمارند. زندگی شخصی هر کس به خودش مربوط است و نبایستی این دغدغه مردم باشد.

حسین خانی 5 1 پاسخ 1400/4/29 -08:47

دولت چرا در روزهای آخر بشدت دنبال صادرات سیمان و میلگرد و غیر .....به جهت بدست آوردن دلار است در حالی مردم به شدت از گرانی این مصالح رنج می برند ،می ترسند آقازادهایشان دلار پیدا نکنند در 100سال آینده :واقعا مرگتان باد و آه مردم به گفتاریتان باعث خواهد شد .نمی دانم چرا زمان امام رحمته بود در دو سال اول روحانی از ریاست جمهوری خلع می شد خیانت تا کجا .مملکت داری آدم قاطع می خواهد

ممد 3 2 پاسخ 1400/4/29 -08:07

خب بسلامتی،،

طاهر 22 4 پاسخ 1400/4/29 -07:15

سلام متاسفم در حامعه ای زندگی میکنیم که ازدواج بعضیا فقط مهمه اونم سلبریتی ها که فقط باهم مسابقه گذاشتن در بی حیایی و فخر فروشی و نشان دادن ظواهر بی ارزش خود خجالت بکشید کی دیگه میخواید از این کاراتون دست بردلرید کمی از کارای خوبتون بگید نه نشون دادن خود و لباس لاکچری و ویلای لاکچری

1400/4/29 -11:15

بی حیایی یعنی فحاشی.

، 1400/4/29 -12:31

اگه از کارای خوبشون بگن که بعد میان میگن اینها ریاکارن.

قلندر واقعا بی مخ 11 8 پاسخ 1400/4/29 -06:48

کش منم میتونستم زن بستونم.و کاش جان جانانم اقا سید خاتمی عقدم میکرد

ناشناس 1400/4/29 -12:37

تو مگه مهری رو نستوندی؟

مورچه مغولی زاده 18 6 پاسخ 1400/4/29 -06:29

کبوتر با کبوتر ،باز با باز.به هم میان .و اینو هم بگم سرنوشت این دوتا طلاقه .وسلام

شیرازی 1400/4/29 -09:19

دلتا 14 1 پاسخ 1400/4/29 -06:17

مبارک باشه فقط تو خدا مثل بقیه استوری عاشقانه انتشار ندید وبعد از مدتی با یه استوری زندگی را تمام کنید بعضی هم از زندگی فقط استوری کردند را فقط یاد گرفتند ولی در زندگی لنگ می زنند

مصطفی 8 2 پاسخ 1400/4/29 -06:05

احتمال میدم خانم فرشته حسینی، اون پودر رو پیدا کرده و اینطوری نوید محمد زاده رو مطیع خودش نموده!!!

دکستر 1400/4/29 -09:05

بگم دهنت سرویس بد نگفتم /// مصطفی بررروووووو///

ناشناس 8 3 پاسخ 1400/4/29 -06:03

خوشبختی برایتان،از خدا می خواهم

ایرانی 15 2 پاسخ 1400/4/29 -01:48

طلاق نگیرن صلوات

مش مالک 19 3 پاسخ 1400/4/29 -01:41

الان مشکل مردم با ازدواج آقای محمد زاده حل شد؟؟؟ مردم خوزستان به آب رسیدن ؟؟ مردم بلوچستان به آب رسیدن؟؟؟ واقعا فاصله شما با مردم عادی چقد زیاده

محمدی 8 3 پاسخ 1400/4/29 -01:04

مبارک باشد . ان شاء الله خوشبخت شوند . به امید خوشبختی و سلامتی همه ی جوانان کشور عزیزمان .

مبینا 3 16 پاسخ 1400/4/29 -00:32

نوید عزیز و فرشته جان دوستتان دارم