نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس:

پایانه گمرک یزدان برای خرده‌ فروشی بازگشایی شود

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس گفت: در راستای کمک به مردم افغانستان شایسته است که پایانه گمرک یزدان برای خرده فروشی بازگشایی شود.

پایانه گمرک یزدان برای خرده‌ فروشی بازگشایی شود

سلمان اسحاقی اظهار کرد: ما اکنون به واسطه حضور نیروهای غیور مرزبانی و ارتش در مرزهای خراسان‌ جنوبی، هیچ‌گونه نگرانی و دغدغه از نظر امنیت نداریم و خوشبختانه آرامش کامل در مرز استان حاکم است.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس بیان‌ کرد: اما در این برهه حساس باید از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها برای حمایت از مردم مسلمان و رنج کشیده کشور همسایه مان، افغانستان به نحو احسن استفاده کنیم که در این راستا می‌توانیم بازگشایی پایانه گمرک مرزی یزدان در جهت خرده‌فروشی را داشته باشیم.

اسحاقی ادامه‌ داد: نظر من بر این است که بازگشایی پایانه گمرک یزدان برای خرده‌فروشی در کاهش دغدغه‌ها و کمک به مردم کشور همسایه بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در گذشته پیرامون موضوع بازگشایی پایانه گمرک مرزی یزدان تلاش‌هایی صورت گرفته و برای موافقت نهایی به کمیسیون مشترک ایران و افغانستان واگذار شده است، افزود: شایسته است تا آن زمان و در شرایط فعلی برای خرده‌فروشی این بازگشایی صورت گیرد.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موافقت‌های این اقدام از برخی نهادهای ذی صلاح اخذ شده است، گفت: امید است استاندار محترم خراسان‌جنوبی موافقت نهایی جهت بازگشایی برای خرده فروشی را هر چه سریع‌تر انجام دهند.

اسحاقی یادآور شد: بر اساس پیگیری‌های انجام شده مرزبانی و گمرک نیز از آمادگی خاصی برای این بازگشایی برخوردار هستند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها