شکارچیان بز کوهی در الشتر دستگیر شدند

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست سلسله از دستگیری شکارچیان بز کوهی در منطقه شکار و صید ممنوع «گرین» این شهرستان خبر داد.

شکارچیان بز کوهی در الشتر دستگیر شدند

علیرضا رحیمی در سخنانی از دستگیری شکارچیانی که در منطقه شکار و صید ممنوع «گرین» اقدام به شکار دو رأس بز کوهی کرده بودند خبر داد.

وی گفت: در پی اخبار موثق از همیاران محیط زیست مبنی بر شکار دو رأس بز کوهی در ارتفاعات منطقه شکار و صید ممنوع «گرین» توسط متخلفین زیست محیطی، بلافاصله نیروهای یگان حفاظت محیط زیست این اداره با همکاری نیروی انتظامی و با اخذ دستور از مقام قضائی، اقدام به بازرسی از منزل (سیاه چادر) این افراد کردند.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست سلسله گفت: پس از تفتیش و بازرسی‌های به عمل آمده از سیاه چادر یکی از این افراد، مأمورین موفق به کشف مقداری گوشت شکار و اجزای لاشه این حیوان (بز وحشی) شدند.

رحیمی افزود: در ادامه این بازرسی مقداری گوشت شکار (بز وحشی) و همچنین یک قبضه اسلحه تک لول ساچمه زنی و تعدادی فشنگ از منزل یکی دیگر از متخلفین کشف و ضبط شد.

وی اظهار داشت: یکی از متخلفین که در محل حضور داشت دستگیر و طبق قوانین شکار و صید با دستور دادستان بازداشت شد و حکم جلب متخلف دیگر نیز صادر شد.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست سلسله از تمامی دوست داران محیط زیست درخواست کرد هر گونه تخلف در حوزه محیط زیست را به سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ گزارش داده تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن اقدام شود.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها