قتل دختر 13 ساله به دست نامادری و عمه

کشف جسد دختری 13 ساله در یک گور راز جنایت دو زن را فاش کرد .با کشف جسد دختری 13 ساله که چند ماه از ناپدید شدنش می گذشت نامادری و عمه وی به جرم قتل بازداشت شدند.

قتل دختر 13 ساله به دست نامادری و عمه

اطلاعات پلیس فلوریدا نشان می دهد زنان که سرپرستی قربانی را بر عهده داشتند با همدستی یکدیگر او را شکنجه کرده و هنگامی که قربانی مقابل شکنجه هایشان جان خود را از دست داده پنهانی او را به خاک سپرده و به پلیس وانمود کردند که دختر نوجوان ناپدید شده است.

قتل دختر 13 ساله

در پی ناپدید شدن قربانی جستجوها برای یافتن دختر آغاز شد که در تحقیقات پلیس یکی از همسایه ها به ماموران پلیس بیان کرد که بارها شاهد کتک خوردن قربانی از سوی نامادری اش بوده که با کابل برق به جان قربانی می افتاد.

همین موضوع سبب شد تا کارآگاهان پلیس به این زن ظنین شده و با انجام بازجویی پرده از جنایت دو زن برداشته شد.

گفتنی است که هر یک از متهمان در بازجویی های انجام شده دیگری را مقصر شناخته و تلاش می کردند تا قتل را به گردن دیگری بیندازند با این وجود پلیس هر دو زن را به جرم قتل بازداشت و بدون قرار وثیقه راهی زندان کرد.

منبع: رکنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • مری
    0

    خدایا عجب دنیایی شده

  • استقلالی با منطق
    0

    اقا از روی هدف این همه خبر قتل و جنایات عجیب و غریب رو کار میکنید؟داستان چیه؟میخواین بگین دنیا امن نیس؟ایران امن نیس؟ باشه داداش قبول کردیم اصا هیچ جا امنیت نداریم....بسه دیگه حالمونو بهم زدید بخدا

  • ایرانی
    0

    تا این حد کم خبری با این همه مشکلات واخبار داغ ربطی داشت آنهم چند ماه قبل در آمریکا از وضعیت آخرالزمانی آلمان بنویسید چطور آنها همه چیز را در ایران بزرگ نمایی میکنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها