رونالدو با پیامی معنا‌دار به شایعه جدایی‌ اش از یوونتوس دامن زد

ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس با انتشار یک پیام در صفحه شخصی خود به شایعه جدایی‌ اش از این تیم دامن زد.

رونالدو با پیامی معنا‌دار به شایعه جدایی‌ اش از یوونتوس دامن زد

در حالی که اعلام شده بود؛ کریستیانو رونالدو به کادر فنی باشگاه یوونتوس اعلام کرده که تا یک هفته دیگر در تمرینات پیش فصل این تیم شرکت می‌کند، اکنون او پیامی منتشر کرده که ماندنش در کنار بانوی پیر را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

رونالدو که به خاطر حضور در رقابت‌های یورو 2020، هنوز در تعطیلات تابستانی به سر می‌برد در پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشته است:«روز تصمیم‌ گیری».

این پیام ممکن است به تردید ستاره 36 ساله یوونتوسی‌ها برای ماندن در این تیم یا قبول پیشنهادهای دیگری اشاره داشته باشد.

طبق گزارش نشریه کوریره دلواسپورت؛ این احتمال وجود دارد که رونالدو در فاصله یک سال مانده به پایان قراردادش با یوونتوس، این تیم را به مقصد پاری‌سن‌ژرمن ترک کند تا بازی در یکی دیگر از لیگ‌های معتبر فوتبال اروپا را هم تجربه کند.

طبق گزارش کوریره؛ با توجه به نیاز یوونتوس به خرید یک مهاجم نوک ممکن است که این باشگاه پیشننهاد معاوضه رونالدو با مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی PSG را قبول کند، البته رخ دادن این اتفاق به دو عامل بستگی دارد.

نخست انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید و دوم موافقت رونالدو چرا که بعید به نظر می‌رسد ایکاردی با این جابجایی مشکلی داشته باشد. ایکاردی پیش از رفتنش به پاریس هم نسبت به بازی در یووه ابراز تمایل کرده بود اما اینتر مانع از رخ ادن این جابجایی شد.

منبع: تسنیم

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها