۲۵۸ هزار نفر در آذربایجان‌ غربی بر علیه ویروس کرونا واکسینه شدند

تاکنون در آذربایجان‌ غربی بیش از ۲۵۷ هزار و ۹۸۵ و نزدیک ۲۵۸ هزار نفر بر علیه بیماری کرونا واکسینه شدند و این روند در روزهای آینده افزایشی می‌یابد.

۲۵۸ هزار نفر در آذربایجان‌ غربی بر علیه ویروس کرونا واکسینه شدند

خبرهای رسیده حاکی از آن است که امروز به بیش از 300 هزار نفر در سراسر کشور واکسن کرونا تزریق شد و رکورد روزانه تزریق در کشور شکسته شده است.

همچنین تاکنون در آذربایجان‌غربی بیش از 257 هزار و 985 نفر بر علیه بیماری کرونا واکسینه شدند و این روند در روزهای آینده افزایش خواهد داشت.

از سوی دیگر در روزهای گذشته دو نفر و در مجموع چهار هزار و 830 نفر در آذربایجان‌غربی به علت ابتلای به این ویروس جان خود را از دست دادند و با افزایش تعداد واکسیناسیون‌ها در روزهای آینده، امید برای سلامتی و جلوگیری از ابتلای به این بیماری بیشتر می‌شود.

هر چند که عادی‌انگاری کرونا روز به روز در استان در حال افزایش است و مردم با این بیماری«زندگی» می‌کنند و بازارها پر از افرادی است که به دنبال خرید هستند و باغات ارومیه و استان نیز روزانه مهیای جشن‌های عقد و عروسی پیش از رسیدن ماه محرم هستند.

این در حالی است که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با هشدار نسبت به آغاز پیک پنجم کرونا از مردم درخواست کرده تا انجام واکسیناسیون عمومی، رعایت مسائل بهداشتی را مدنظر قرار دهند.

وی نسبت به آغاز هر چه سریعتر واکسیناسیون عمومی با تولید انبوه واکسن‌های داخلی نیز ابراز امیدواری کرده که دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان پیگیر دریافت سهم آذربایجان‌غربی از واکسن‌های وارداتی و تولید داخل باشد.

همچنین براساس اعلام مسئولان کشوری، واکسیناسیون عمومی تا پایان امسال آغاز می‌شود تا شاهد کاهش مرگ و میر و اتفاقات ناراحت‌کننده برای عزیزان خود باشیم.

هر چند که متاسفانه در شبانه روز گذشته تعداد 351 نفر به کرونا مبتلا و دو تن نیز جان خود را از دست دادند.

تاکنون نیز تعداد کل مبتلایان به کروناویروس در آذربایجان‌غربی 186 هزار و 358 نفر بوده و از این تعداد چهار هزار و 830 نفر جان خود را از دست دادند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها