گلوله پلیس به جان سارا دختر تهرانی نشست؟/ ویدئو

ماموران پلیس تهران برای نجات گروگان از چنگال گروگانگیر مجبور به تیراندازی شدند که در این درگیری یک گلوله به دختر جوان که گروگان گرفته شده بود اصابت کرد.

گلوله پلیس به جان سارا دختر تهرانی نشست؟/ ویدئو

تیراندازی پلیس به سمت یک تبهکار فراری سبب شد یک دختر جوان در جریان تیراندازی پلیس مورد اصابت گلوله قرار بگیرد.ماموران پلیس در حال تعقیب و گریز یک تبهکار فراری بودند که آن متهم فراری برای نجات خود اقدام به گروگان گیری یک مادر و دختر کرد و پلیس برای نجات جان گروگان ها و متوقف کردن متهم فراری مجبور به تیراندازی شد.

در جریان تیراندازی پلیس یکی از گلوله ها به دختر جوان که گروگان بود،اصابت کرد.

بعد از تیراندازی پلیس متهم از مهلکه گریخت و دختر جوان در جریان تیراندازی پلیس مجروح شد.

متهم فراری سارا را از پشت فرمان به صندلی کناری پرتاب کرد.در همان حال نیمی از بدن مادر سارا که در حال پیاده شدن از خودرو بود،بیرون ماشین ماند و دست و پایش با شدت زیاد به خودروهای دیگر اصابت می کرد.

متهم به سرعت شروع به راندن خودرو کرد.خودرو به در و دیوار و ماشین ها اصابت می کرد و سارا و مادرش از ترس فریاد می زدند.پلیس که متهم را تحت تعقیب قرار داده بود برای نجات گروگان ها مجبور به تیراندازی شد اما یکی از گلوله های پلیس به سارا اصابت کرد.

حال روحی و جسمی دختر جوان بعد از تیراندازی پلیس خوب نیست
سارا دختر 35 ساله ای است که بعد از اصابت گلوله تحت جراحی قرار گرفت.روده و مثانه او آسیب دیده بود اما پزشکان نتوانستند گلوله را از بدن او خارج کنند.این دختر جوان در توضیح حال فعلی خود به رکنا گفت:«حال روحی خیلی بدی دارم.با چشم خود شاهد ناقص شدن مادرم بودم و صدای تیراندازی و صحنه ای که گروگان گرفته شدیم از جلوی چشمم نمی رود.

بعد از تیراندازی،متهم فرار کرد و ما به بیمارستان منتقل شدیم.نیروی انتظامی هزینه درمان من و مادرم در بیمارستان را پرداخت کرد و بعد از ترخیص از بیمارستان به ملاقات ما آمدند.موقع ترخیص از بیمارستان هم با ماشین نیروی انتظامی اسکورت شدیم.

اما هنوز حال جسمی خوبی ندارم و شاید تا پایان عمر،زندگی ام تحت تاثیر این جریان قرار بگیرد چون آسیب روحی و جسمی خیلی بدی به من وارد شده است.»

سارا در ادامه گفت:«ماشین من تبدیل به یک ماشین قراضه شد چند ماهی از کار دور ماندم و حقوق نداشتم و خودم و مادرم خانه نشین شدیم.حالا چند ماه از آن حادثه می گذرد و هنوز پزشکان نتوانسته اند گلوله را از بدن من خارج کنند چون روی ران من در قسمت رگ اعصاب قرار گرفته و جراحی پر از ریسکی است.

شاید نیاز باشد برای این جراحی به خارج از کشور بروم که هزینه زیادی دارد.

روزهای اول بعد از وقوع این حادثه مسئولان پلیس وعده دادند که درجه جانبازی به بنده تعلق خواهد گرفت.حالا تقاضا دارم که روند رسیدگی به این پرونده را سرعت ببخشند و حال من و مادرم فراموش نشود و تقاضای اعطای درجه جانبازی دارم.»

فلج شدن یک دست مادر سارا در صحنه تیراندازی پلیس
مادر سارا در این اتفاق بر اثر اصابت شدید دست و پایش به خودروهای اطراف،دچار مشکلات جدی شد؛ او در مورد این حادثه و پیامدهای بعدی آن گفت:«دست راست و پای راست من در این حادثه به شدت آسیب دید.در حدی که دستم فعلا فلج شده است و امید پزشکان برای اینکه سلامتی کامل من برگردد، خیلی کم است.

قبلا کارمند دانشگاه علوم پزشکی بودم و مدتی بود که به دلیل دور شدن محل کارم در خانه کار کترینگ انجام می دادم.

اما این حادثه چند ماه من و دخترم را خانه نشین کرد و با این اوضاع دست،شاید تا آخر عمرم نتوانم کار کنم.عارضه روحی این حادثه برای من تا حدی بود که حتی اگر کمی عصبانی شوم لبم شروع به لرزیدن می کند.»

سارا احمدی زاد و مادرش با این تصور که فراموش شده اند و برخلاف روزهای نخست مسئولان پلیس توجهی به سرنوشت آنها ندارند از دولت و نیروی انتظامی تقاضای حمایت بیشتری دارند تا بتوانند با برگشت سلامت روحی و جسمی،با بهبودی کامل به آغوش خانواده بازگردند.

منبع: رکنا

68

حجم ویدیو: 52.62M | مدت زمان ویدیو: 00:07:11 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 35
  • سفیر
    0

    خدا را شکر .که پلیس گردن گرفت .تیراندازی را به گردن متهم نه انداخت

    نظرات شما -
    • مطرب
      0

      شما به چشای خانم نیگاه کن، تیر تیزی به قلبت ننشست. چرا همه فکر می‌کنند پلیس مقصره، این خانم هم مسلح بوده!!!! شوخی کردم

  • کارگر
    0

    مامانش چه تتو زیبایی رو دست چپش داره

    نظرات شما -
    • اکبر
      0

      خاک بر سر هیزت،الدنگ بحث یک معظل اجتماعیست نه و....

  • مری
    0

    خداییش الله وکیلی چرا باید توی هر چیزی تو این مملکت حرص بخوریم و خونمون بجوش بیاد و باعث شه هرروز به جمع معترضان این و اضافه بشه اخه این کار مگه چیه این همه طولش میدین بجای اون ریخت و پاشای میلیاردی به حال این دو بدبخت که محصول گندکاریتونه رسیدگی کنید حال ادم ازتون هرروز بیشتر از دیروز بهم میخوره

  • فروهر + قلندر از زیمباوه
    0

    گلوله سهم جوانان. اختلاس سهم فرماندران

  • سید سجاد
    0

    دوستی ،دوستی خاله خرسه

  • سید ابوالقاسم
    0

    پلیس ما بیشتر در فیلم های ایرانی نقش خوب ایفا میکند تا در دنیای خارج،در تمام فیلم‌های ایرانی که ساخته می شود نقش پلیس بیشتر بچشم می آید تا نقش هنر پیشه اصلی.

    نظرات شما -
    • تقی
      0

      ای گفتی ،احسنت

  • بهزادی
    0

    وقتی قصاص دزد و قاتل و آدم ربا بدرستی در جامعه اجرا نشود، نتیجه اش همین می شود. با مجرمان در هر طبقه ای از جامعه ، (چه رئیس‌جمهور باشد چه فرد عادی) قاطعانه باید برخورد کرد .

  • شلاج
    0

    از اون خالکوبی روی مچ دستت معلومه چه کاره ای دخترتونو نمیدونم ولی شما مادر فولاد زره رو درس میدی

    نظرات شما -
    • اخوند نخودکی
      0

      به همین سادگی با یه نگاه مردمو قضاوت میکنی. خاک بر سرت کنن.با این تفکراتت معلومه داعشی هستی

  • مورچه
    0

    امان امان امان امان امان امان امان امان امان امان اقای پلیس گیریم که متهم فراری راتحویل قانون دادیم ایا قاضی های رشوه گیر ب پول احترام میزارن یاب قانون چرا مادرودختری راشل وپل کردی برای هیچ وپوچ شما که میدونی مجرمان هرجرمی کنند چندروزبعدبا پول ازادشدن

    نظرات شما -
    • ممد
      0

      الان شما با این حرفت قوه قضائیه رو تضعیف کردی، قوه ای که در راس آن رئیسی، ریاست میکند که میگوید درصد فساد در این قوه کمتر از یک درصد است. او الان دارد روی صندلی ریاست جمهوری می نشیند تا با فساد!!!! مبارزه کند و آن وقت شما ادعا کردید که در قوه قضاییه فساد هست؟ این یعنی که ایشون کارش رو انجام نداده، بلند شده و در نتیجه شما ایشون رو هم تضعیف کردی!؛؛! یعنی ایشون نمیدونه چه موقع کارش تموم شده و پاشده!!!؟ نکن آقا تضعیف قوا از تیر اندازی پلیس به گروگان هم بدتر است. نکن!!!

  • ناشناس
    0

    کارکار معاندین وضدانقلابیون هست.... عزیزان ازهمه چی مبراست.

  • احمد رضا
    0

    عچب داستان غم انگیزی است! بعد از این همه خرابی آخرش متهم فرار کرد! خوب شما که تبحر کافی نداری بگذار همان اول متهم فرار کند تا حداقل یک مادر و دختر بی گناه را برای یک عمر نابود نکنی! مگر انسان چند بار به دنیا می آید که این گونه گرفتار بی مبالاتی دیگران شود؟ حالا خلاف آن متهم چه بوده که ارزش این همه خرابی را داشته است؟!

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      آقای پلیس تو که نمی تونی از پس خلافکار بر بیایی چرا مردم ناکار کردی

    • امین م
      0

      احمق مگه از عمد زده ؟ در حین حرکت تو ماشین زده

  • دن کیشوت
    0

    باید قاطعانه از پلیس حمایت کرد،اقتدار پلیس مساوی است با هراس مجرمان،در ضمن باید در شرایط استخدام پلیس،موارد قد و وزن و آمادگی جسمانی و تعادل روانی و هوش موقعیت گنجانده شده و از پیشرفته ترین آموزشها برای پرسنل استفاده شود و نیروهای واکنش سریع با تمرینات و مانورهای روزانه و آموزشهای مدرن تربیت شوند

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      همین افرادی که منفی دادند معنی منفی را زمانی می فهمند که خدای نکرده در همان حالت اضطرار باشندو از پلیسی که خودشان ضعیف و بی انگیزه اش کرده اند انتظار کمک داشته باشند ان زمان هم باید دید همین نظر را دارند

    • بهنام
      0

      علی‌رغم اینکه اکثر نظراتت خزعبلات است این نظر را خوب اومدی .

    • امین.م
      0

      شماهایی که منفی دادید ، خیلی بیشعورید ، بدون پلیس بدون ناجا شما بیشتر از ۵ روز نمیتونید در امنیت باشید ، به مال ناموستون جلو چشموتون تجاوز میکنن

  • متین
    0

    میزاشتین دست گروگان گیر میموند کمتر اسیب میدید

  • وحيد
    0

    من ميگم شايد اغتشاش گران از خوزستان تيراندازي كرده باشند،،ممكن ديگه ،پليس هم مثل هميشه همه چيو گردن گرفته بنده خدا،،

  • احسان
    0

    اگرتوغرب بودگروگان وگروگانگیرباهم میکشتندکه امنیت جامعه اولویت برجان انسانهاداره مثلادریازدهم سپتامبریک هواپیمابه دست مردم افتادامانیروی هوایی ارتش امریکاباموشک هواپیمارازدکه نکنددوباره به دست گروگانهابیافتد

    نظرات شما -
    • جواد
      0

      من هم موافقم,در غرب (حالا کجاش، بماند) همه هم رو میکشن که یک وقت کسی گروگان کسی نمونه!!!!!احمق

  • حسین
    0

    یکبار دیگه خبر رو خوندم: در جریان تیراندازی پلیس یکی از گلوله ها به دختر جوان که گروگان بود،اصابت کرد. بعد از تیراندازی پلیس متهم از مهلکه گریخت و دختر جوان در جریان تیراندازی پلیس مجروح شد. والله من حق رو به پلیس میدم. بندگان خدا هزینه بیمارستان رو که دادن، به عیادت هم اومدن، اسکورت هم کردن، دیگه چی می‌خوایم؟ تازه اگه پای در دل پلیس بشینیم مشخص میشه کار یک سربازی بوده که جرم همین فعل زودتر از موعد بعنوان جریمه ، ترخیص شده! تازه اگر اصل تیراندازی کار گروه های معاند نبوده باشه!!! ضمنا از طرف دیگری هم به پلیس حق میدهم، پلیس بنده خدا، دنبال امنیت انتخابات باشه؟ دنبال بی حجاب ها بدود؟ دنبال سگ گردان‌ها از این کوچه به اون کوچه باشه؟ آخه دنبال کدوم بدود؟ تازه بگذریم که در صف اول نماز جمعه هم بایستی حضور پر شور داشته باشه و بعد نماز هم در تائید صحبت های امام جمعه، جواب خبرنگاران رو بده، خوب مشخصه با این وضعیت تیرش خطا برود و بجای متهم ، گروگان رو بزنه!!!! تازه یک سوال که هیچکس مطرح نکرده، وضعیت حجاب گروگان ها قبل از گروگان گیری رو کسی نپرسیده که چطور بوده؟ شاید تک تیرانداز در هنگام چکوندن ماشه، یکهویی احساس تکلیف کرده و دیده خطر گروگان از گروگانگیر بیشتر است و متهم فقط یک نفر رو گروگان گرفته ولی این گروگان بد حجاب، کل اجتماع رو بخطر انداخته و دل جوانان را گروگان بگیرد! یا شاید فکر کرده اگر حجاب خانم ایراد داشته، شاید با این وضعیت اسف‌بار! به یکباره جای گروگانگیر و گروگان با هم عوض شود و گروگانگیر دل در گرو گروگان ها بدهد و مصیبتی از این بالا تر که قطعا گروگانگیری روح بسیار بدتر و خطرناکتر از گروگانگیری جسم است و لذا بصورت خود جوش و آتش به اختیار احساس وظیفه کرده که بجای گروگانگیر، گروگان را هدف قرار دهد. در خصوص این اتفاق و وقوع این فعل، بسیار مطلب دیگر هم وجود دارد ولی مهمتر از همه، باید دید آقایان احمد خاتمی یا اعلم الهدی، حکم بجانب چه کسی میدهند و چگونه گروگانگیر را از گروگان تمیز خواهنددر جریان تیراندازی پلیس یکی از گلوله ها به دختر جوان که گروگان بود،اصابت کرد. بعد از تیراندازی پلیس متهم از مهلکه گریخت و دختر جوان در جریان تیراندازی پلیس مجروح شد. داد.

    نظرات شما -
    • م
      0

      حسین تو تا حالا کجا بودی پسر؟؟ خیلی خندیدم.

    • امین .م
      0

      یه سری بلانصبت عقده ای چون پلیس بخاطر خلاف قانون بهشون گیر داده سوز دارن چرت و پرت میگن ،

    • پ.
      0

      حسین درست میگه حالا که پلیس اون زنه رو با مادرش نجات داده زنه که گوله خورده ببین چقدر داره بزرگ نمایی می کنه و می گه باید برم خارج تا گوله رو در بیارن اینم یه کاسبی دیگه برا زنه شده بابا شما چقدر می خواین سو استفاده بکنین ما بهترین دکترا رو تو ایران داریم خدا نکنه این زنا دستشون به جایی بند بشه می خوان ریشه طرف رو با هسته و پوسته بکنن!!

  • رضا کارآگاه
    0

    ما که توی فیلمهای ایرانی دیدیم پلیس خیلی دقیق هدف رو‌ میزنه، حتی از پشت سر هم خوب نشونه گیری می‌کنه احتمالا در صحنه یک تیرانداز دیگه ای وجود داشته و اون خانم رو زده تا پلیس رو ‌بدنام کنه؟؟!!!

  • بینام
    0

    اینم از پلیس بی تجربه‌مون. پس کو اون کلیپهای تبلیغاتی برنامه‌ی شوک که برای گروگان گیری تک تیراندازهای خبره هم حضور پیدا میکردن و غیره که خود مردم شاهد این برنامه های تبلیغاتی تلویزیونی بودن. مادر و دختر رو ناقص کردن تبهکار با جون سالم فرار کرد :-|

  • امین .م
    0

    جالبه یه جناب سروانی در حین استقرار جهت کشف تریاک سنگین از پشت توسط افراد ناشناس تیر میخوره و بعد از گذشت چند وقت طولانی و خیلی هزینه درمان و فیزیوتراپی دستش از کار افتاد و فلج شده و دوتا بچه ۵ ساله و ۶ ماهه داره ،اونو جانباز حساب نکردن پست فطرتا بعد این دختره میگه درخواست جانبازی دارم

    نظرات شما -
    • احمد رضا
      0

      با این نظری که دادی در واقع میزان حماقت خود را بیان کردی! اگر خواهر و مادر تو به این روز افتاده بودند آن وقت معلوم می شد که یک من ماست چه قدر کره دارد. زورت به یک مادر و دختر بی پناه می رسد؟!

  • حق
    0

    ما همچنان از زحمات پلیس سپاسگذار هستیم ولی در این مواقع مجرم را باید رها کرد چون اگه مجرم فرار میکرد جرات نمیکرد به آنها آسیبی وارد کند و بعد از مسافتی آنها را رها میکرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها