زنی که اشتباهی زایمان کرد!

زن جوان بعد از گذشت 9 ماه بارداری، با انجام تست DNA متوجه شد که فرزند زوج دیگر را به دنیا آورده است.

زنی که اشتباهی زایمان کرد!

یکی از مهمترین مشکلات خانم های نابارور در گذشته این بود که هیچ میزان علم و پیشرفتی برای درمان بیماری آنها وجود نداشت و اما امروزه علیرغم پیشرفت چشمگیر تکنولوژی در تمامی زمینه های ممکن و غیر ممکن این مشکل برطرف شده است و باز مجددا شاهد برخی اشتباهات پزشکی هستیم که گاها می تواند شوکه کننده باشد.

برای مثال زوج جوانی که هنوز ناشناس هستند، اخیرا از یک کلینیک درمان ناباروری با استفاده از لقاح مصنوعی در ایالات متحده آمریکا شکایت کردند و در متن شکایت ادعای عجیبی را وارد کردند که شاید بسیار شوکه کننده باشد.

این زوج در متن شکایت از کلینیک درمان ناباروری واقع در نیویورک، بعد از آنکه درمان بر روی این خانم انجام شد و دو فرزند دوقلو را به دنیا آورد، در طی آزمایشاتی متوجه شد که این کودکان متعلق به او نیستند و او به اشتباه نوزاد دو زوج دیگر را به دنیا آورد.

زوجی که به اشتباه فرزند زوج دیگر را به دنیا آوردند

طبق گزارشات انجام شده این زوج بیش از 100 هزار دلار برای درمان و باروری از طریق روش " IVF " یا همان لقاح مصنوعی هزینه نموده اند که در اوایل سال گذشته این عمل را انجام دادند و در ماه سپتامبر گذشته متوجه شدند که آنها صاحب دوقلوهایی شدند که هر دو آنها پسر بودند و از قرار معلوم گویی کلینیک به آنها گفته بود که فرزندشان دختر خواهد بود و به همین دلیل با کلینیک تماس گرفتند و آنها مشکل را مرتبط با سونوگرافی دانستند و بر این باور بودند که سونوگرافی پاسخ قطعی نیست!

همچنین این مشکل نیز در زوج های دیگر این کلینیک رخ داد چرا که کلینیک به آنها قول فرزند پسر را داده بود و اما اکنون مالک فرزند دختر هستند و آزمایشات DNA نیز این موضوع را تایید کردند و آنها راه دیگری جز اینکه نوزاد زوج های دیگر را به دنیا بیاورند، نداشتند و عوامل کلینیک هنوز با هیچ رسانه ای حاضر به مصاحبه نشده اند!

منبع: نمناک

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • احمد
    0

    امسال مبلغ کرایه اجاره رحم نسبت به اجاره آپارتمان به مراتب کمتر است حهت اطلاع مستاجرهای بی خونه

  • حمید
    0

    خداییش این چه خبریه میذارید، همین الان تو کشور یه عالمه زوج نابارور هست که امیدشون به همین روش ها و کلیلینک ها هستش، الان تو استرس میرن نکنه این اتفاق واسه اونا بیفته، همه خبراتون شده منفی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها