فاضلی: سپاهان تیم پرقدرتی است ولی ما دنبال گرفتن ۳ امتیاز هستیم/ برای خودمان بازی می‌کنیم نه پرسپولیس

مربی تیم فوتبال پدیده مشهد با اذعان به قدرت سپاهان، حریف این تیم در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر گفت که شاگردان سیدمهدی رحمتی در این بازی خانگی در پی سه امتیاز هستند.

فاضلی: سپاهان تیم پرقدرتی است ولی ما دنبال گرفتن ۳ امتیاز هستیم/ برای خودمان بازی می‌کنیم نه پرسپولیس

وحید فاضلی در گفت‌وگویی در مورد آخرین وضعیت تیم پدیده بعد از شکست خارج از خانه مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: همانطور که تیم ما سه برد پیاپی را فراموش کرد، شکست برابر نساجی را هم فراموش کردیم. ما روز بدی را پشت سر گذاشتیم و نساجی شرایط بهتری داشت و در نهایت به برد رسید. حالا هم تمرینات را ادامه می‌دهیم تا برای دیدار با سپاهان آماده شویم.

وی درباره تقابل با تیم دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر خاطر نشان کرد: بازی با سپاهان یک بازی بسیار سخت است. سپاهان از لحاظ کادر فنی، بازیکن و مدیریت شرایط بسیار خوبی دارد و یک تیم باکیفیت محسوب می‌شود. با این حال ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم و تیم دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود. با اینکه مقابل حریف پرقدرتی قرار می‌گیریم، ولی به چیزی جز کسب سه امتیاز فکر نمی‌کنیم.

فاضلی در واکنش به اینکه پرسپولیس و هوادارانش در انتظار متوقف شدن سپاهان مقابل پدیده هستند، گفت: ما برای پرسپولیس بازی نخواهیم کرد و برای خودمان و شخصیت باشگاه پدیده به میدان خواهیم رفت. اینکه در بازی‌های دیگر چه اتفاقاتی می‌افتد به ما ارتباطی ندارد و مهم این است که بتوانیم در بازی‌های باقیمانده بیشترین امتیاز ممکن را بگیریم و یک جایگاه خوب را به دست بیاوریم. ما نیم‌نگاهی هم به کسب سهمیه آسیا داریم و باید حداکثر امتیاز را کسب کنیم.

منبع: تسنیم

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها