فشار حداکثری آمریکا علیه ایران در ایستگاه اجماع‌ سازی/ ماجرای مسیح علی نژاد، برنامه ای برای انحراف برجام است؟

دولت جدید آمریکا در تلاش است به زعم خود برجام هسته‌ای را بدون دادن هیچ‌ گونه امتیازی به ایران به برجام‌های موشکی و منطقه‌ای تعمیم دهد. ماجرای ربایش علی‌نژاد دقیقا برای چنین هدفی به وجود آمده است.

فشار حداکثری آمریکا علیه ایران در ایستگاه اجماع‌ سازی/ ماجرای مسیح علی نژاد، برنامه ای برای انحراف برجام است؟

طی چند روز گذشته دشمنان ملت ایران با محوریت ایالات متحده آمریکا بازی جدید و البته نخ‌نمایی را با عنوان ربایش یک عنصر ضدانقلاب برای اعمال فشار بیشتر به جمهوری اسلامی آغاز کرده‌اند.

این نمایش مضحک با صدور بیانیه‌های رسمی از سوی وزارت دادگستری و پلیس فدرال آمریکا مبنی بر کشف عملیات ربایش مسیح علی‌نژاد کلید خورد و در ادامه رسانه‌های وابسته جوسازی سنگینی علیه جمهوری اسلامی ایران ایجاد کردند.

فضاسازی صورت گرفته را می‌توان در ادامه نقشه راه تیم بایدن علیه ایران و پیگیری فاز جدید فشار حداکثری ارزیابی کرد. در چارچوب این راهبرد واشنگتن تلاش می‌کند با بهره‌گیری از ابزارهای جدید که از ابتدای حضور جو بایدن در کاخ سفید برای تشدید فشارها برای مجبورسازی ایران به پذیرش زیاده‌خواهی آنان فعال شده، مقاومت ایران را برای احقاق حقوق قانونی خود کاهش دهد.

موضوع اخیر را می‌توان در چارچوب یک سناریوی چند وجهی تحلیل کرد:

اول؛ با توجه به مقاومت ایران در برابر زیاده‌خواهی آمریکا در مذاکرات برجامی، واشینگتن در تلاش است با وارد کردن اتهامات حقوق بشری مثل ربایش یک به اصطلاح روزنامه‌نگار، فاز جدید فشارها را با هدف ایجاد اجماع علیه ایران حول موضوعات حقوق بشری آغاز کند. در همین راستا ۱۷ سناتور جمهوری‌خواه با هدایت تد کروز، طرحی را برای اعمال تحریم‌های حقوق‌بشری علیه رهبر انقلاب و رئیس جمهور منتخب به سنا ارائه داده‌اند.

دوم؛ انتخاب آقای رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب در انتخاباتی که از یک سال قبل تمام دستگاه‌های رسانه‌ای غرب برای تحریم آن بسیج شده بودند، با حضور مردم موجی از ناامیدی و یأس را در آنها ایجاد کرد و موجب شد برنامه آنها که از «نه به جمهوری اسلامی» به «نه به انتخابات» و سپس «نه به رئیسی» رسیده بود با بن بست روبرو شود.

سوم؛ تلاش گسترده غرب و عوامل رسانه‌ایش برای ایجاد پرونده حقوق بشری برای رئیس جمهور منتخب به منظور بی‌اثر کردن مشارکت و رأی مردم در انتخاباتی که آنها همه تلاششان را برای ایجاد اخلال در آن به کار گرفتند، وجه دیگری از این نمایش تبلیغاتی است.

چهارم؛ ایستادگی ایران در برابر زیاده‌خواهی آمریکا و غرب در مذاکرات برجام که منجر به ناامیدی آمریکا و غرب از امکان به اصطلاح مهار نرم ایران در این مذاکرات شد، وجه چهارم این سناریو را تشکیل می‌دهد.

به بیان دقیق‌تر؛ دولت بایدن که از ابتدا با شعار تغییر اما بر مدار سیاست‌ فشار حداکثری دوره ترامپ کار خود را آغاز کرده بود سعی کرد میوه‌های فشار علیه جمهوری اسلامی در دوران ترامپ را در فرآیند مذاکرات برجام بچیند.

دولت جدید آمریکا در تلاش است که به زعم خود برجام هسته‌ای را بدون دادن هیچ‌گونه امتیازی به ایران به برجام‌های موشکی و منطقه‌ای تعمیم دهد و چون تاکنون نتوانسته از سد محکم سیاست مقاومت فعال ایران عبور کند، تاکتیک‌های جدیدی را به خدمت گرفته تا به اهداف خود برسد.

شاهد مثال این طراحی اظهارات جنیفر ساکی سخنگوی کاخ سفید است که بلافاصله پس از طرح سناریوی ادعایی ربودن مسیح علی‌نژاد در نشستی خبری حضور پیدا کرد و برای افزایش فشار به ایران در موضوع مذاکرات برجام که قاعدتا نباید ارتباطی به این موضوع داشته باشد، گفت: «آمریکا هرگز ایران را به ‌عنوان بازیگری خوب در جهان ارزیابی نکرده اما با توجه به منافع آمریکا، این کشور مذاکرات هسته‌ای با ایران را ادامه می‌دهد.»

در همین راستا می‌توان به خبرسازی‌های جعلی از جنس مخالفت ایران با ادامه مذاکرات در دولت آقای روحانی نیز اشاره کرد، در حالی که دلیل اصلی توقف مذاکرات، چیزی جز حاضر نشدن آمریکا به انجام تعهدات برجامی خود نبوده است.

با این حال؛ اگر واقعا حرف آمریکا در مورد قصد ایران برای ربودن عنصر بی‌ارزشی چون علی‌نژاد درست است و به گفته خود او از پنج، شش ماه قبل این موضوع را به او گفته‌اند، چرا این موضوع الان و در شرایط آغاز به کار دولت جدید مطرح می‌شود؟

اگر ۴ نفری که اف‌بی‌آی مدعی است مجری این پروژه بوده‌اند دستگیر شده بودند یا حداقل یک نفر از آنها بازداشت شده بود، به تاخیر انداختن اجرای این پروژه به دلیل ضرورت مراقبت از مجریان و دستگیریشان توجیه پذیر بود، اما الان چه استدلالی در این خصوص وجود دارد؟!

این نکته را هم باید به موضوع اضافه کرد که فردی چون علی‌نژاد اساسا هیچ‌یک از فاکتورهای موثر برای اتخاذ چنین تصمیمی از سوی ایران را نداشته و شبیه‌سازی این داستان تخیلی با عملیات دستگیری عناصری چون روح‌الله زم، جمشید شارمهد یا حبیب فرج‌الله چعب محلی از اعراب ندارد.

جالب اینجاست که صحنه‌گردان این نمایش تخیلی ـ هالیوودی شبکه‌ای است که با پول بن‌سلمان اداره می‌شود، همان قاتل خاشقچی روزنامه‌نگار منتقد سعودی که اتفاقا شهروند آمریکا نیز بود اما هیچ‌گاه اشاره‌ای به جنایت مشمئز کننده او در ربایش و قتل فجیع این تبعه سعودی ـ آمریکایی نمی‌شود.

این رخداد یکی از دلایل محکمی است که استدلال منتقدین مذاکره از موضع ضعف با غرب را کاملا توجیه می‌کند و نشان می‌دهد که قصد آمریکا و شرکای غربی‌اش از ورود به مذاکرات، نه تلاش برای رفع دغدغه و نگرانی نسبت به برنامه هسته‌ای ایران که اقدامی در مسیر اعمال دیپلماسی اجبار به منظور افزایش فشارهای همه‌جانبه با هدف اسقاط جمهوری اسلامی است.

بسیار واضح است که حتی با فرض به نتیجه رسیدن مذاکرات و تحقق خواسته‌های غرب، در پی آن موضوعات موهوم حقوق بشری، فعالیت‌های موشکی، سیاست‌های منطقه‌ای و... مطرح خواهد شد و این رویکرد تا براندازی نظام جمهوری اسلامی ادامه خواهد داشت.

منبع: نور نیوز

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 73
  • مهندس مملکت
    0

    داستان روح الله زم که ساختگی نبود! واقعا رخ داد! شکی نداریم که بعید است امروز علینژاد به هر طریقی ایران باشد ولی سرنوشتی بهتر از زم پیدا کند. خوب چرا نظام مقدس آن عملکرد را در مورد زم داشته که اکنون بتوان چنین اتهاماتی را به نظام مقدسسه جمهوری اسلامی وارد کرد؟؟؟؟ اصلا گیرم دادگستریه آمریکا و اف بی آی داره زر میزنه!!! قبول! دست کم نظام مقدس بیاید رسما! اعلام کند که علاقه ای به این کارهای ژانگولر هالیوودیه قشنگ ندارد! میتونه بگه؟

    نظرات شما -
    • ما میتوانیم
      0

      ما باید نشون بدیم که میتوانیم مسئولان نظام شاید ما را گشنگی بدهند اما هرگز از مخالفان نظام نخواهند گذشت ما مرد میدانیم

    • ب مهندس مملکت
      0

      مهندس خخخخههه مردیم از خنده یه بیسواد صفر کیلومتر اروپایی به از مهندسان در پیتی

  • علی
    0

    چهره داغون داغون داغون

  • رضا..
    0

    به نظرم در چنین مواقعی سکوت سخنگوی دولت یا حاکمیت بهتر از تکذیب است. اینکه بدون استثنا هر فرد ایرانی و یا مرتبط با ایران که در اروپا و آمریکا متهم یا دستگیر می‌شوند فورا ارتباطش با نظام تکذیب و هر فردی که در ایران دستگیر میشود فورا جاسوس آمریکا و اسرائیل می‌شود افکر عمومی دنیا قبول می‌کند؟ منکر کار اطلاعاتی و امنیتی در واحد برون مرزی نیستم ولی نوع تکذیبیه و انکار مسئله گاهی خیلی ناشیانه و غیر قابل باور است. کاری که بعضی ها مثل صهیونیست ها انجام می‌دهند و هرگز هیچ کاری را بر عهده نمی‌گیرند و پاسخشان همیشه این است :اظهار نظر نمی‌کنیم.

  • کاربر ناشناس
    0

    زن بب حیا وخود فروخته چه ارزشی دارد یک مسله ساختگی است

  • بسیجی متفکر
    0

    ملکه آینده ایران

    نظرات شما -
    • علی
      0

      زااااااااااااااارررررررررررررررررتتتتتتتت

  • دن کیشوت
    0

    جمهوری اسلامی چقدر به حذف این عناصر بی ارزش، علاقه مند است؟! از فریدون فرخزاد گرفته تا....، هرکس که از آزادی و عشق و عدالت بگوید،عنصر بی ارزش تلقی شده و نسبت به حذف وی اقدام عاجل صورت می‌گیرد!

  • قلندر واقعی
    0

    یا حضرت عیسی مسیح ع

    نظرات شما -
    • قلندر واقعی
      0

      اون لامذهب که منفی داده مخالف حضرت عیسی مسیح ع هستش؟

  • ..
    0

    چهره این یاروچقدچندشه حال آدم بهم میزنه

  • مهندس مملکت
    0

    بعدشم! اگر مسیح عنصر بی ارزشیه! چطور تبدیل به کارت بازیه سیاسیه آمریکا شده؟!! اصلا موافقشیم یا مخالفش به جای خود! ولی عنصر بی ارزش و پاپاتیه به دردنخوره ...اینجوریام نیست دیگه!

    نظرات شما -
    • ا..ع
      0

      یا خماری کشیده یا بد خوابی ،،،،

  • صبور
    0

    یعنی این کله بره ای در حد برجام هس ک انحراف ایجاد کنن!! خودتون بزرگش میکنین

  • ناشناس
    0

    این بیچاره صددرصد معتاده چند وقت دیگه خودش از رده خارج میشه آدم ربای بزرگش می کنه فقط یکی باید بهش بگه خودت خسته نکن توایران هرچی آزادبشه مواد آزادنمیشه همونجا موادتو بزن بی خیال آزادی

  • ازاد
    0

    انتر علی‌نژاد عنصر مهمیه برای آمریکا برای ایران یک دستمال دور انداختنی کثیفی بیش نیست

  • ایرانی
    0

    دوستان مسعله را قاطی نکنید ماجرای زم با این عفریته زمین تا آسمان فرق دارد آن از داخل نظام برخاسته بود مستنداتش بعضی ها را فریب می داد حرکات این ابلیس کلا به ضرر اوپوزسیون است و به نفع نظام کسی بخواهد با تحریک این ابلیس به خیابان بریزد دیگر باید بدانیم آخرالزمان است

    نظرات شما -
    • تندروها
      0

      چندکلاس سواد داری اینقدرغلط املایی، ؟؟؟؟؟؟واقعابعضیا دست چپوراستشونو بلدنیستن بعد قضاوت بیجا می‌کنند.

  • هفت لنگ بختیاری
    0

    لعنت براین زن ضد مردم ایران به خدا این زن خیلی نامردی کرد خیلی بیانه ها برعلیه ایران راحمایت کرد خدا ازش نگذره خاین کثیف وطن فروش خدا خودش بلابه سرت میاره

    نظرات شما -
    • امین
      0

      آبروی بختیاری ها را بردی با این تفکر و ادبیات

  • هفت لنگ بختیاری
    0

    لعنت براین زن ضد مردم ایران به خدا این زن خیلی نامردی کرد خیلی بیانه ها برعلیه ایران راحمایت کرد خدا ازش نگذره خاین کثیف وطن فروش خدا خودش بلابه سرت میاره

  • عنصر
    0

    عناصر بی ارزش نمیدونم چراانقدرزیادشدن عنصرفقط یکی اونم س ع

  • محمد
    0

    عجب دزدان کج سلیقه ای

  • عقب افتاده
    0

    عزیزم، خوب، آقا، از موتوری جنس نگیر.

  • خواستگار مسيح
    0

    از اين بايد براي آينده نگري استفاده ميشد فكر و همت خوبي داره با اين قيافه اگه ايران مونده بود، الان شيفت گداييش تو ميدون انقلاب تموم شده بود با يه كيلو خيار و دو تا تخم مرغ داشت مي رفت خونه

    نظرات شما -
    • امین
      0

      فقط تاسف می خورم بابت این ادبیات مطمین باش تا امثال خودت حاکمان ما هستند همه ملت به گدایی می افتند شماها با این ادبیات واقعای مرزهای وقاحت را جابجا کرده اید خدا ازتون نگدره دین و دنیای مردم را نابود کردید

  • عباس صحرایی
    0

    دوستان بسیجی عجله نفرمایند گذر زمان حقایق را بر ملا خواهد کرد در ضمن اینکه چرا نباید این زن را با زم مقایسه کنیم قطعا زبان علی نژاد برنده تر از شمشیر زم است

  • ناشناس
    0

    بخدا خیلی بد بختی چرا حرفی از معیشت مردم بدبخت نمیزنی

  • کمالی
    0

    عمله و پادو غرب نباشید آمریکا هرچه تحریم داشت زمان ترامپ انجام داد اروپام تمکین کرد همینطور کره ژاپن هند و کل دنیا حتی عراق و چین و روسیه پس ابزار تحریمیش رو مجدد با آب و تاب میخواد بگه هنوز داره اما وقتی ۲.۵ میلیون بشکه صادرات بشه ۳۰۰ هزار بشکه و نزدیک ۳ سال وضعیت همین باشه یعنی سیاست تحریمی به نهایت خطش رسیده حتی اگه برجام مجدد احیا نشه ابزار تحریمی شدیدتر از این نمیشه مگه با جو رسانه ای و تبلیغاتی. احیا نشدن برجام قطعا بیشتر به ضرر غربه چون ایران میره سمت غنی سازی ۹۵ درصد و باز فراروی اورانیوم و اگه تنش نظامی علیه ایران بشه ایران میره سمت ریختگری کروی اورانیوم‌. بهتر غرب باج خواهی از ایران نکنه شروط ایران معقوله میگه تمام تحریمهای زمان ترامپ رو لغو کن و تضمین بده از برجام محدد خوارج نمیشی. مواظب باشید تو زمین غرب بازی نکنید تحریمهای الانم اجماع روشه وگرنه توتال و ال جی و سامسونگ و رنو و پژو و ... از ایران نمیرفتن حتی شرکتهای کوچکشون هم ۲ ساله از ایران رفتن از کره و ژاپن تا اروپا و هند ....

    نظرات شما -
    • رضا..
      0

      این سیاستی که سالهاست ادامه داشته و کشور را تبدیل به کشوری با اقتصاد داغون و تورم لجام گسیخته و خیل عظیمی از جوانان و کسانی که نه توان ازدواج نه شغل مناسب نه هرگز صاحب خانه نخواهند شد و شما دنبال غنی سازی 95 درصد یعنی ساخت بمب هسته ایی هستید. ته داستان اینه که یک روز ایران اعلام آزمایش بمب هسته ایی کنه بعد تمام دنیا حتی چین و روسیه و عراق و سوریه به تبع دنیا از ایران دست خواهند کشید و کشور تحت شدید ترین تحریم های سازمان ملل و امریکا قرار خواهد گرفت اگه این سناریو خوبه پس تخت گاز ادامه بدید و فکر ملت نباشید از ما بهترون که شکمشون سیر هست در ویلاهای خود لم دادند و اهل و عیال و بچه ها هم که در خا ج تحصیل می‌کنند پس مشکلی نیست برید تا ته نابودی. مشکل اصلی آمریکا و بعضی قدرت‌های بزرگ اول داستان اسرائیل و تهدید موجودیت آن با حمایت از گرو های نیابتی و صد البته بعضی سیاست های غلط از اول انقلاب تا کنون در قبال آمریکا بوده از جمله اشغال سفارت و گروگان گرفتن دیپلومات های آنها و ادامه و اصرار به ادامه جنگ تا نابودی صدام ... برای داشتن آینده بهتر و شرایط نرمان باید مشکلات فی مابین ما و امریکا حل شود وگرنه حتی اگر بر جام هم احیا شود دیری نپاید یکی بدتر از ترامپ سناریو های قبلی را تکرار خواهد کرد اگر خواهان روابطی نرمال با همه دنیا و توسعه کشور هستیم قطعا باید در بعضی سیاست‌های متطقه ایی و جهانی خود تجدید نظر کنیم والسلام.

  • ایرانیم
    0

    چیه بابا! کدخدا این گوساله سامری را توبوق کرده تا به هدفهای استکباری وچپاول گریش ادامه دهد.ماایرانی ها بایدعاقل باشیم وفریب بازی های این گوساله مزدور واربابش نخوریم.

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      ولله قسم اون گوساله صد شرف به تو داره

  • ناشناس
    0

    بد بخت دولت آمریکا ؟این زن برای ملت ما عددب نیست یک خود فروخته هست .مادرش وخواهرش نیز این حرف رو کفته اند .آمریکا برو دنبال یه کیس دیکر ؟این زن از ما نیست زنان ما خوش رو با سیما ی نورانی هستند اینکه شبیه یک سک مو پر پشت هست

    نظرات شما -
    • امان از دو رویی
      0

      بله خیلی خوووووش سیما از قمه کشیدن دختران در دعوای خیابانی در اصفهان مشخص ملت هم خوب اومدی کدوم ملت آهان اون ملتی که خیلی وقت برا دو لقمه نون تیشه به ریشه همدیگه میزنن

    • علی
      0

      این زن عددی نیست اما ازش وحشت دارید و می خواهید سر به نیستش کنید خخخخخ

  • کارگر بدبخت
    0

    علینژاد از واقعیتهای اجتماعی میگوید و برجام قالب کردن توهمات ودروغها به اجتماع، خلاصه ببخشیدشما از گزارشگرانی همایت میکنید که شما به دروغ همایت کنند حرف حقیقت تلخه

  • کاربر ناشناس
    0

    واقعا حضورمردم راخودتان قبول دارید؟

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      چه انتظار از کسانی داری که سردترین انتخابات را حماسه می خوانند ؟؟؟

    • داریوش
      0

      در فرانسه مهد ازادی حضور مردم ۲۸ درصد بود،همرمان با انتخابات ایران ولی در ایران با وجود شرایط کرونا و شرایطی که دولت و مجلس رو حانی و لاریجانی به وجود اوردند و تخریب ۵۰۰ شبکه فارسی زبان و معاند ۵۰ درصد مشارکت یعنی حماسه

  • کریمی
    0

    تور و عملیات اطلاعاتی سربازان گم نام از قلب آمریکای جهان خوار در فرودگاه بین‌المللی تهران بزرگ از هواپیما پیاده ش می کردندو خبر نگار چه سوالی ازش می کرد و چقدر تبلیغات برای هوشمندی اطلاعاتی انجام می شد روح‌الله زم همین یک سال پیش بود که در تور براداران سربازان گم نام به ایران آورده شد حالا که موفق نشدید این خانم بی ارزش این خود فروخته و خیلی از ابراز نظرهای ابکی واقعا

    نظرات شما -
    • به کریمی
      0

      الکی ادای بچه مسلمون مثبت را درنیار خودم شاهد کامنتت بودم که پشت سر اسلام حرف زدی و حرف از انتقام از کشورای عربی به خاطر ورود اسلام به ایران میزدی،برو بابا تو هم مسلمانی که حرف از انتقام و جنگ و این چیزا میزنی..مسیح علینژاد و روح الله زم از تو باشرفترند و مسلمون ترند

    • ایرانی
      0

      این تور سربازان گمنام چرا خاوری و امثال خاوری که اختلاسهای کلان کرده اند و یا آقا زاده های زالو صفت که با پول مردم ایران در کشور دشمن مشغول عشق و حال هستند را گیر نمیندازه ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

    • شادی
      0

      کریمی خودت بی ارزشی

  • علی اقا
    0

    لیلا اگه جواب مثبت به خواستگاریم ندی میرم این مسیح خائن را میگیرم خخخخخخ

  • ع
    0

    برادران عراقی و ترکیه ای و اماراتی نبودند تا کار را تمام کنند‌

  • ایرانی
    0

    شما را به خدا حیف نیست چند نفر وقتشان را برای دزدیدن این ابلیس تلف کنند این ترشیده مال پمپعو مانخواستیم سخنرانی چند روز پیش مریم رجوی را دیده باشید او فقط می تواند اندازه این بی شرف باشد

    نظرات شما -
    • امین
      0

      چرا این حرف را به ارباب هات نمیزنی؟ اگه بی ارزش هست پس چرا مثل روح الله زم میخوان بکشوننش نزدیک کشور و دستگیرش کنند ؟؟ نه آقای مثلا ایرانی ...نه ... مشکل از قضا اینجاست که حرفهاش حق است و ارباب هات از حق می ترسند. تو هم شخصیت داشته باش اگر سر سوزنی به دین اسلام پایبند هستی دست از این ادبیات داعشی ات بردار. البته که برنمیدارید چون تفکر شما داعشی است

    • آریایی
      0

      فعلا که میبینی چند نفر و کلی دلار هزینه شد ؛ ولی فرت کردید !!!!!!!!!

    • ممد
      0

      بیشرف خودتی

  • م
    0

    مدتیه که اصلا در این نظر ها شرکت نمیکنم چون بیشترش یعنی نودو هشت درصد کاربرانی که پیام میدن از نوع نگارش و غلطهای املایی زیادشون و بخصوص حرفای نسنجیده و که یا طرفداری کورکورانه یا مخالفت الکی بی منطق، میکنن نشون دهنده سواددر حد خواندن و نوشتن بعضیها رو داره کل کل بیخودی نکنید که خیلی مسخره ست

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      عزیزم سواد با شعور وفهم فرق نیکند

  • تورج میرآب
    0

    همین حکومت سواد یادش داده حالا برای ما شاخ شده

    نظرات شما -
    • امین
      0

      اگر حرفش حق نیست پس چرا نگران هستی ؟؟ اگه به انسانیت پایبند بودید و اجازه میدادید حرفش را بزند آلان آمریکا نمیرفت تا حرف دل اکثریت را بزند. مشکل از خودتان است . خودتان مسبب این اوضاع هستید طلب کار هم هستید ؟

    • ب تورج میر آب
      0

      بپا نری زیر آب .

  • محمد احمدی
    0

    متاسافنه میزان سانسورهای خبر فوری شدت یافته است و دیگر کامنتی نخواهم گذاشت/لعنت خدا بر خائنان رسانه ای که در این برهه حساس امثالهم حذف رسانه ای کردند/ خیانت شما به ملت ایران در یادها خواهد ماند.

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      محمداحمدی!جاناسخن اززبان ماهم گفته ای.بعضی ازسایتهای این چنینی نان خور آقازاده ها ورانتی های حرام خوارند.حالاکه خوبه،بعداز14مردادببین که ارباباشون دیگه دستشون نمیره مثل 8 سال گذشته بیت المال وجیب مردم راخالی کنند، چه ها بکنند!وازتیپ وچرت وپرتهای امثال این خانم چقدرصفحه سایتشان پرکنند.

    • ناشناس
      0

      اتفاقاً از خیلی سایت ها کمتر سانسور میکنن، باید این نکته رو هم مد نظر داشته باشیم که اینجا ایرانه، آمریکا نیست که رسانه انقدر قدرت داشته باشه که شخص اول مملکت‌شون یعنی رییس‌جمهور رو از رسانه شون (مثلا توییتر) حذف کنه. اینجا یک ذره احساس کنن پیام به مذاقشون خوش نمیاد درب رسانه رو تخته میکنن.

  • رئیسی
    0

    حقیقت همیشه تلخ است مسیح علینژاد یک منتقد است وحرفهایش کاملا درست .وقتی تو داروخونه ها درارو پیدا نمیشه وقتی هم هست آنقدر گران که بیشتر مردم هزینه یه سرما خوردگی را ندارند .وقتی انسانی به جراحی نیاز دارد که هزینه اش بالای پنجاه میلیون میشه آقای دکتر اول هزینه شو میخواد طرف نداشته باشه باید بمیره وقتی 42ساله تو مملکتمون دزدی اختلاص کاخ نشینی اشرافی گری ثروت اندوزی پارتی بازی ویلاهای آنچنانی ماشینهای آخرین مدل مخصوص حکومتیان که سلطنت را ملوک الطوایفی ودست گردان کردند می باشد وزن سرپرست خانواده برای سیر کردن شکم بچه هاش باید تن فروشی کند وجوان تحصیلکرده نه شغلی داره نه توان ازدواج مگردروغ گفته علینژاد معیشت مردم رادرست کنید دزدی واختلاص ورابطه بازی را بردارند مساوات وبرابری را واقعا اجرا کنید اگر کسی تونست علیه شما حرفی بزنه همین مردم ازصفحه روزگار محوش میکنند .انتخابات فرمایشی وانتصابی را همه دیدند نصف بیشتر مردم شرکت نکردند چرا چون این رژیم را قبول ندارند اینم علینژاد گفته شرکت نکنید بیشتر مردم ایران نخبه وفهیم شدند خودشون قاضی وتحلیگرند بعضیها هم کورکورانه دنبال عده ای هستند یا ازشون سود میبرند یا اونایی هستند که اعتماد به نفس نداشته یا سواد کافی ندارند .من45ماه جبهه بودم بااختیار خودم وبرای مملکت .ناموس مملکتم رفتم بدون منت مملکتم وملتم رادوست دارم واگر خدای نکرده دشمن به وطنم تعرض کنه اولین نفری هستم که میرم دفاع میکنم .مردم عزیز 42ساله مردم رابیچاره کردند مملکت را نابود کردند وتا این رژیم هست مملکت سامان نخواهد گرفت واقع بین باشید مسیح علی نژاد واقیت را میگه مرد هستند بروند اونطرف دنیا باهاش مصاحبه زنده انجام بدند مردم را قانع کنند کسی جرات اینکاررا داره .

  • محسن
    0

    زنده باد مسیح علینژاد و روح الله زم،مسلمانان واقعی،،انسانهای واقعی ،،جسور شجاع نترس ازاد اندیش..مرگ بر مسلمان قلابی

  • احد پارسا
    0

    یک ضرب المثل زیبا واصیل ایرانی میگویید"هرمیمونی زشت تراست بازیش هم بیشتراست "توهین به کسی نباشد چون میگویند: "درمثل مناقشه نیست"

  • گمنام
    0

    باسلام.آمریکا در جای جای دنیا تمام تیمهای ترورش را برای مخالفانش تعلیم میدهد وهر روز چند نفر را ترور میکند مانند رییس جمهور هاییتی .ومیخواست رهبران کوبا ونزوئلا و ایران و عراق ویمن وچند کشور دیگر را ترور کند الان‌داره زر مفت میزنه .در اطلاعات بدست آمده برنامه اش این بود با عوامل موصاد در مراسم تحلیف بشار اسد او را با گازهای سمی مسموم کند .حالا آمریکا داره از یک زن کثیف حمایت میکنه .متاسفم که بعضیها از این کثیف وروح الله زم که خودش اعتراف کرد که نقاط مختلف ایران را میخواست منفجر کنه حمایت میکنند.روح الله زم نقشه ترور بالاترین مقامات کشور را با عوامل جاسوسی آمریکا وفرانسه واسراییل کشیده بود.روح الله زم قصد داشت انتخابات امسال رنگ خون بگیرد ولی نمیدانست خودش در دام افتاده.هر کسی که اطلاعات نداره لطفا نظر ندهد.به خاطر گرانیها ومسایل ومشکلات نظر الکی ندهید .اول تحقیق کنید بعد نظر بدهید.این زن ارزشش از یک ریال کمتر است .یاعلی

    نظرات شما -
    • امین
      0

      خودت که داری اعتراف میکنی چه بلایی سر روح الله زم امد پس چرا منکر موضوع ربایش علی نزاد میشوی؟ عجب جماعت سغسطه گری هستید شماها

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    با انتصاب رئیسی و با این نحوه انتخابات ریاست جمهوری و قبلش مجلس حداقلی و فرمایشی و با طرز تفکرات تندروها و اصول گرایان و یک دست شدن نظام و عدم مراوده و تعامل با جهان و ادامه سیاست های جنگ طلبانه در خاور میانه و دنیا و همچنین سیاست خارجه به گل نشسته چهل ساله مردم منتظر شرایط سخت تر و بدتر را باید باشند و این دولت هم تمام مشکلات را گردن دولت روحانی و آمریکا و تحریم و دشمن و.... خواهد انداخت و عملا چهار سال هم اینگونه سپری خواهد شد. مشکلات کشور و مردم ساختاری و ریشه ای و عمیق تر از این حرفهاست متاسفانه که نظام و حاکمیت هم به آن توجه ندارد !!!!!

  • حاج فضیل
    0

    ای کاش یادمیگرفتیم مثل دین اسلام. (اسلام واقعی) میتونستیم با کسی که برخلاف نظر ما حرف میزنه با انسانیت و درستی گفتگو کنیم.... بعد میدید که چطور بدترین مخالفتون بطرفتون جذب میشه.... ضمناً بعضیاکه توهین میکنن ولقب زشت میدن نه مسلمان و نه انسان و هیچی نیستند. این فرمایش پیامبربزرگوار و مولاعلی (ع) هست و شیوه رفتار با مخالفانشون که فقط با محبت ادب انسانیت و بازهم محبت..... رفتار میکردن و به یارانشون تاکید می‌کردند.

  • سعید
    0

    من کاری ندارم که این خانم از نظر بعضی ها خود فروخته است یا خیر . ولی وقتی تریبون آزاد جهت انتقاد پذیری در کشوری وجود نداشته باشد .تریبونهای دیگری جای آنرا خواهد گرفت . پس آقای حیاتی و فردوسی پور و خیلی دیگر از مجری های دیگر صدا و سیما و حتی روحانیونی که ممنون الکار و ممنوع التصویر شدند همگی خودفروخته بودند؟

  • شبنم
    0

    مسیح چقدر صورتت لاغر شده

  • گمنام
    0

    باسلام.اولا الان آقای رییسی آمد شما که نمیدانید بروید تحقیق کنید.زمانی که انگلیسی ها وپرتغالیها وهندوها و قزاقها ایران را میچاپیدن و اون موقع هم آمریکا عوامل نفوذیش ایران را میچرخوند آیا دولت آقای رییسی بود .شما که بلد نیستید مثال بزنید چرا الکی دارید به این دوره ریاست جمهوری توهین میکنید.اگر مولا علی با محبت برخورد میکرد ولی دست برادر خودش را کنار آتش گرفت وبه از بیت المال زیادی نداد فقط سهم خودش را داد .الان برادر وفامیلهای کی تمام کارخانه های ما را نابود کرد ودلارها را به جیب میزد.یکم دقت من و تعصب الکی نگیر.شما معلوم جز افرادی هستید که طرفدار نظام سرمایه دار وزورگویی هستید.مولا علی خانه نشین شد ولی زیر بار زور نرفت و باج نداد.فرقش شکافته شد ولی غیرتش را نفروخت.آقای رییسی نیامده شما شروع کردید به تهمت وافترا .شما ها بدانید زمانی خواهد رسید که آمریکا جلوی ما زانو میزنه و التماس میکنه.آمریکا داره نفت یمن وسوریه وعراق می دزده وبا پولش اسلحه میسازه ومردم بیگناه را میکشه.آمریکا مردم افغانستان را کرده بود وسیله آزمایش سلاحهایش.بزارید چند ماه از دولت بگزرد بعد قضاوت کنید.شماها که قرار بود صد روز اول وصد روز آخر دولت همه چیز ارزون و درست کنید آیا اینکار کردید .از دیروز قیمت بعضی ماشینها ۲۰ میلیون دیگه گران شد.خواستید تمام معادن به حراج بگذارید.انصاف داشته باشید.در کدام دولت شلوارها را پاره میکردند به خاطر تنگی آنها بروید تحقیق کنید.متاسفانه به خاطر جناح بازی دارید تهمت و افترا میزنید.بردوید ببینید در جنگ چطور جوانان ما را به ماشین میبستند وچهار تکه میکردند.ببینید در سوریه با بچه های ما که شهید میشدند چطور رفتار میکردند.به اجساد آنها هم رحم نمیکردند یا میسوختنشون ویا سرو دست وپاشون جدا میکردن به ما تحویل میدادند.قضاوت الان باخود شما باشه.به امید روزی که روی کینه قضاوت نکنید.مولا علی هیچ موقع یزید را جانم صدا نمیکرد همیشه به او ملعون میگفت.یاعلی

  • رضا
    0

    دستتون دردنکن شما که این هم راه رفتید تااین خانم رابه ایران بیاورید قربونون سر راه اقای خاوری راهن بیاورید

  • بنده خدا
    0

    سلام یه جوکی هست که میگه بنده خدایی سر کوچه ایستاده بود میبینه پلیس دو تا آدم معروف رو داره میبره این طرف هم میپره وسط میگه ما سه تا رو کجا میبرین . الان دقیقاً داستان این خانم همینه ولا غیر . آخه این خانم به چه درد ایران میخوره که بخواهند اون رو بدزدن . اولاً که اگر می خواستن این کار رو بکنن قطعا می‌کشاندنش یه کشور دیگه که اگر موفق نشدن براشون داستانی درست نشه همانطور که زم رو کشاندن به عراق ثانیاً اون روح ا... زم بود که ارزش دزدیدن داشت نه این خانم چرا؟ چون زم با داخل در ارتباط بود و اطلاعاتی رو از داخل دریافت می‌کرد و اینها می خواستند متوجه بشن که اون با چه کسایی در ارتباط هست . کاری به زشتی و زیبایی این خانم ندارم ولی یه نگاه بهش بندازین ببینین آخه این ارزش دزدین داره اونم از آمریکا . مثلا چه اطلاعاتی میتونه داشته باشه که ارزش دزدین داشته باشه . در ثانی همانطور که گفتم اطلاعات ایران یا اطلاعات سپاه برای برگردوندن یک نفر از خارج‌شدن به ایران اصلاً از روش ربایش استفاده نمیکنه . بخوام ساده عرض کنم روش اطلاعات ایران برای به دام انداختن کسی که ارزش داشته باشه اینه که دون پاشی میکنه تا طعمه بره بیافته توی دام . لطفا اگر نظری دارید صرفا به خاطر اینکه با نظام مخالفید و یا موافق به موضوع نگاه نکنید . در این خصوص با یک دو دو تا چهار تا کردن ساده میشه متوجه شد حداقل توی این موضوع داستان ساختگی هست و این خانم پریده وسط میگه ما سه تا رو کجا میبرین چون فکر کرده خیلی مهم هست . اگر روزی در ایران نظام هم عوض بشه این خانم توی موتور خانه نظام جدید هم جایی نخواهد داشت . چون هر آدم عاقلی میدونه هرکسی وطن فروشی کنه قطعا به درد هیچ کسی نمیخوره و مثل دستمال کاغذی بعد از بهره برداری ازش دور می اندازنش .

  • ایرانی
    0

    آقای آلبانی نشین چون حرف ترشیده تان مریم رجوی آمد بهتان بر خورد خجالت نمی کشید این پیرهای فرسوده در جلوی پای آن زن وطن فروش به خاک می افتند خاک بر سرتان دنبال اشرف های پنج الی آخر باشید بلی من ایرانی هستم در مرساد جلوی منافقین جنگیدم به خاک مذلتشان نشاندیم

  • لزگی اذری
    0

    روزی این تفالها رو می‌شناسیم که خیلی دیر شده 'یکی نیست بگه دلقک تو چی هستی که بدزدنت زنیکه متوهم ادای مریم دله رو در میاره 'این آدم بی ارزش رو ننه باباش به گردن نگرفتن '

  • ،
    0

    ازش استفاده لازم رو بردن حالا دیدن دیگه بازار نداره شاید برای استفاده سیاسی سرش رو هم زیر آب کنن و جسدش را برای نمایش یک گوشه ای ول کنند .هیچ بعید نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها