وزیر نیرو: از دوشنبه دیگر قطعی برق نداریم

وزیر نیرو گفت: با آغاز روند کاهشی دمای هوا از دوشنبه هفته پیش رو، دیگر قطعی برق نخواهیم داشت.

وزیر نیرو: از دوشنبه دیگر قطعی برق نداریم

رضا اردکانیان در برنامه تلویزیونی در شبکه خبر بعدازظهر امروز جمعه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۰ با اشاره به کاهش قطعی‌های برق گفت: امیدواریم با عبور از موج گرما به ویژه از دوشنبه پیش رو همراهی مردم نیز با وزارت نیرو به اوج برسد و بتوانیم با مجموعه ظرفیت باقیمانده در مدار بقیه تابستان را پشت سر بگذاریم.
وی با اشاره به همکاری خوب صنایع بزرگ به خصوص سیمانی‌ها و فولادی با وزارت نیرو افزود: فعالیت شیفت شب صنایع با ۷۰ درصد ظرفیت را آغاز کردیم به خصوص برای شرکت‌های سیمانی تا لطمه‌ای به صنعت و تولید وارد نشود.

وزیر نیرو ادامه داد: رسانه‌ها همکاری خوبی با ما داشتند ضمن اینکه صنایع بزرگ اعلام کردند که آماده‌اند بیش از ۱۰ هزار مگاوات از نیاز خود را خودشان تأمین و تولید کنند.

اردکانیان به بارندگی‌های اخیر در برخی مناطق کشور اشاره کرد و یادآور شد: در جنوب، جنوب شرق و بخشی از نواحی شمالی باید آمادگی مقابله با بارندگی‌ها را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در چابهار از ابتدای سال تاکنون تنها ۶ میلیمتر بارندگی داشتیم اما شب گذشته ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۵ برابر بارندگی بود.

وزیر نیرو تاکید کرد: شرایط تغییر اقلیمی مخصوص ایران نیست و در همه دنیا این شرایط حاکم است یا خشکسالی شدید داریم یا شرایط سیلابی در بارندگی‌ها اتفاق می‌افتد که امیدوارم بتوانیم از این نعمت‌ها استفاده کنیم.

منبع: مهر

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • من
    0

    آفرین حالا شدی بچه خوب

  • طوفان شن
    0

    عوضش قطعی آب داربم.....

  • حکومت تورم
    0

    با سیمان ۷۰ هزاری میلگرد ۲۵ هزاری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها