مخالفت نمکی با تبدیل کیش به قطب گردشگری واکسن صحت دارد؟

از روز گذشته به طور گسترده ویدئوهایی از برخی از هرمندان در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود که در آن آن‌ها با انتقاد از وزارت بهداشت ادعاهایی را در مورد واکسیناسیون در ایران مطرح می‌کنند.

مخالفت نمکی با تبدیل کیش به قطب گردشگری واکسن صحت دارد؟

کیانوش جهانپور در واکنش به این ادعا می‌گوید: وزارت بهداشت هیچ مخالفتی با واردات واکسن توسط شرکت‌های خصوصی نداشته و ندارد.

سخنگوی سازمان غذا و دارو و مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت با تکذیب خبر مخالفت وزیر بهداشت با واردات واکسن توسط بخش خصوصی جزیره کیش، می‌افزاید: وزارت بهداشت، ۳۸ مورد مجوز واردات واکسن صادر کرده است، اما شرکت‌های خصوصی در زمینه واردات واکسن کرونا موفق عمل نکردند؛ چند روز پیش هم رئیس سازمان غذا و دارو به این شرکت‌ها اخطار داد که مهلت ۳ ماه مجوزهای واردات آن‌ها رو به اتمام است و در صورتی که نتوانند در فرصت باقیمانده واکسن وارد کنند مجوز آن‌ها لغو خواهد شد.

سخنگوی سازمان غذا و دارو در خاتمه افزود: تنها جزیره کیش نبود که بحث واردات گسترده واکسن در آن مطرح شد و در مناطق دیگر نیز این پیشنهاد مطرح شده بود، اما متاسفانه بخش خصوصی نتوانست موفق عمل کند و تا این لحظه حتی یک دز واکسن توسط بخش خصوصی وارد کشور نشده است.

علاوه بر این خبرگزاری میزان به سندی دست پیدا کرده است که در آن از درخواست «سازمان غذا و دارو» از شرکت آسترازنکا برای خرید واکسن کرونا حکایت دارد و کذب بودن مخالفت وزارت بهداشت با واردات واکسن برای این جزیره را تایید می‌کند.

مخالفت نمکی با تبدیل کیش به قطب گردشگری واکسن صحت دارد؟

منبع: میزان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    خوبه چند روز دیگه گور خودت و نمکی چاپلوس کنده میشود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها