قابلیت جدید توییتر در راه است: ریپلای‌ها را مدیریت و بی ادب ها را محدود کنید!

توییتر به زودی به شما امکان می‌دهد انتخاب کنید که چه افرادی می‌توانند به توییت ارسال شده شما پاسخ دهند.

قابلیت جدید توییتر در راه است: ریپلای‌ها را مدیریت و بی ادب ها را محدود کنید!

توییتر در آستانه ارائه ویژگی جدیدی است که به شما امکان می‌دهد یک توییت را در پاسخ‌های خاص محدود کنید (حتی پس از ارسال آن).

این شرکت در زمینه ویژگی‌های متمرکز بر درآمدزایی و روش‌های تأیید سخت کار کرده است، اما آزار و اذیت‌های مجازی، محور دیگری است که توییتر بر آن تمرکز کرده است.

در حالی که این ویژگی از چند ماه قبل وجود داشته است، این یک گسترش قابل توجه در نحوه ایجاد تویت برای افراد خاصی است که می‌خواهید با آن‌ها تعامل داشته باشید.

این قابلیت به زودی در iOS، اندروید و وب در دسترس خواهد بود، بنابراین، وقتی توئیتی ارسال کردید و تصمیم گرفتید که می‌خواهید پاسخ‌ها را فقط به افرادی که شما را دنبال می‌کنند محدود کنید، بنابراین می‌توان آن را تغییر داد.

با انتخاب گزینه سه نقطه در توییت، می‌توانید گزینه "تغییر افرادی که می‌توانند پاسخ دهند" را انتخاب کنید تا این توییت را به کاربران خاصی محدود کنید.

این ویژگی اکنون به آرامی در حال پخش شدن است، بنابراین اگر برای شما نمایش داده نمی‌شود، با بررسی App Store یا فروشگاه Google Play مطمئن شوید که جدیدترین نسخه توییتر را در گوشی خود دارید یا خیر.

سالهاست که کاربران توییتر، می‌خواهند این شرکت، موضع گیری بیشتری در برابر آزار و اذیت داشته باشد، اما این شرکت فقط با اقدامات کوچک به تلاش برای کاهش موارد با توییت‌های محافظت شده و سیستم‌های گزارش پاسخ داد، و این هرگز کافی نبود.

اما ویژگی‌هایی از این قبیل یک گام در مسیر درست است، زیرا کنترل بسیار بیشتری در نحوه نمایش و تعامل توییت‌های آن‌ها به کاربران می‌دهد. طراحان در توییتر نیز سعی دارند قبل از ارسال توییت، با نمونه سازی یک نمونه ناسزا، یک گام جلوتر بروند.

با این حال، ما در عصری هستیم که شبکه‌های اجتماعی تحت نظارت بیشتر دولت‌ها و مشاغل قرار دارند تا کار‌های بیشتری انجام دهند، به ویژه هنگامی که آزار و اذیت‌هایی را می‌بینید که شدید است، مانند آزار شدید برخی بازیکنان خاص انگلیس که اخیراً و پس از شکست در یورو ۲۰۲۰ متحمل شده اند؛ بنابراین اکنون بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد که ویژگی‌هایی از این قبیل زودتر وارد توییتر شوند، زیرا به طور کلی، لذت بردن از تعاملات شما با سایر افراد در یک شبکه اجتماعی منجر می‌شود، و این همان چیزی است که باید باشد.

منبع: انتخاب

25

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها