استاندار قم خبر داد:

وضعیت کرونا در قم قرمز شد/ آغاز مجدد محدودیت های شدید کرونایی

استاندار قم ورود استان به منطقه قرمز کرونایی را مورد اشاره قرار داد و گفت: محدودیت‌های شرایط قرمز کرونایی از امروز در قم اعمال می شود.

وضعیت کرونا در قم قرمز شد/ آغاز مجدد محدودیت های شدید کرونایی

بهرام سرمست امروز چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران با انتقاد از بی توجهی برخی از دستگاه های اجرایی نسبت به پروتکل های بهداشتی، افزود: همه دستگاه ها باید پاسخگوی عملکرد خود باشند و در این رابطه با ادارات کم توجه برخورد خواهد شد.

به گفته وی، برای کنترل موج پنجم کرونا نیازمند بازآفرینی باورها نسبت به خطر این بیماری و اقناع سازی شهروندان برای رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی هستیم.

سرمست گفت: واکسیناسیون رانندگان اتوبوس و تاکسی قم مطالبه شهرداری قم از مسئولان بهداشتی است و واکسینه شدن این افراد می تواند در قطع زنجیره انتقال موثر باشد.

استاندار قم یادآور شد: محل دائمی نمایشگاهی قم از امروز به مدت دو ماه برای بهبود روند واکسیناسیون در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار خواهد گرفت؛ برای مقابله اصولی و منطقی با کرونا در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی، واکسیناسیون عمومی مردم باید بصورت جدی دنبال شود.

سرمست اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی برای کنترل ویروس کرونا همچنان باید بعنوان یک اولویت مهم با همکاری بسیج، هلال احمر و مرکز بهداشت قم ادامه یابد.

سرمست با اشاره به افزایش ۴۵۰ تخت بیمارستانی از ابتدای شیوع کرونا، یادآور شد: استان قم در طول ۱۷ ماه گذشته از نظر توسعه زیرساخت های درمانی، عملکرد مطلوبی داشته و مانند برخی استانها با کمبود تخت و زیرساخت روبه رو نیست.

استاندار قم با انتقاد از برپایی برخی آیین ها افزود: برگزاری هر مراسمی که همراه با تجمع عمومی است، صرفا باید با مجوز دانشگاه علوم پزشکی باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تاکید مجموعه مدیریت استان بر قطعی حداقلی برق در بخش خانگی و رعایت سقف مصرف در بخش صنعت به همراه فرهنگ سازی عمومی نسبت به اصلاح الگوی مصرف است.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • داروغه
    0

    هرچی میکشیم از قم هستش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها