تزریق واکسن برکت در همدان آغاز نشده است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: هنوز هیچ نوع تزریقی از واکسن برکت در استان همدان آغاز نشده است.

تزریق واکسن برکت در همدان آغاز نشده است

دکتر محمد طاهری اظهار کرد: واکسیناسیون گروه سنی بالای ۷۰ سال در همدان به پایان رسید و افرادی که جامانده‌اند می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی به آغاز ثبت نام در گروه سنی بالای ۶۵ سال اشاره کرد و گفت: امکان ثبت‌نام برای این گروه سنی از دو روز گذشته در سایت آغاز شده و هیچ یک از افراد تا قبل از تماس و پیامک مجموعه مرکز بهداشت خودسرانه برای دریافت واکسن مراجعه حضوری نداشته باشند.

وی گفت: تمامی افرادی که ثبت نام کرده‌اند در نوبت واکسیناسیون قرار می‌گیرند و نگران عدم دریافت واکسن نباشند.

دکتر طاهری با بیان اینکه واکسن کرونا پاستور تنها فاز بالینی را در همدان انجام داده و گروهی از همدانی‌ها با انجام این واکسیناسیون نسبت به کرونا ایمنی شدند، تصریح کرد: شرکت کرونا پاستور تنها فاز بالینی را در کشور انجام داد و واکسیناسیون در حال حاضر با واکسن‌های وارداتی به ویژه سینوفارم در حال انجام است.

وی گفت: فاز دوم کرونا پاستور برای افراد داوطلب انجام شد و این طرح آزمایشی به پایان رسید و افرادی که تنها یک دُز واکسن کرونا پاستور را دریافت کردند، جزء افرادی بودند که واکسن دریافت کردند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: بعد از اتمام واکسیناسیون گروه سنی بالای ۶۵ سال، نیز گروه‌های سنی بعدی اعلام می‌شود اما نمی‌توان زمان مشخصی برای اتمام واکسیناسیون گروه سنی ۶۵ سال به بالا در نظر گرفت.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها