زن جوانی که ۱۴ پسر بدنیا آورد/ عکس

در این بخش با زن و شوهر جوانی آشنا می شوید که ۱۴ فرزند پسر دارند.

زن جوانی که ۱۴ پسر بدنیا آورد/ عکس

این روزها که میل به فرزندآوری در میان زوج های جوان در سرتاسر دنیا به شدت کاهش داشته، هستند افرادی که برخلاف تمامی مسائل جامعه و مشکلات موجود به فکر داشتن خانواده ای شلوغ و پرجمعیت هستند، مثل زوجی که در این بخش با آنها آشنا خواهید شد و خبر تولد چهاردهمین پسرشان آنها را مشهور کرده است.

این زوج نقطه ی مقابل زوجی هستند که 14 دختر دارند و همچنان در انتظار تولد فرزند پسر قصد بارداری دارند. برای آشنایی با این زوج می توانید به مطلب " زوجی با داشتن 14 دختر در انتظار پسر دار شدن " سری بزنید.

زوجی جوان با 14 پسر

" جی " و " کاتری " زوج جوانی هستند که فرزند جدیدشان آنها را صاحب 14 پسر کرد. این زن و شوهر که این روزها تصاویرشان در فضای مجازی دست بدست می شود با داشتن 14 فرزند پسر، یکی از شلوغ ترین خانواده ها را در شهر محل زندگی شان دارند. فرزند اول آنها یک پسر 20 ساله است و فرزند چهاردهم شان نیز یک نوزاد چند روزه است که چهارشنبه ی پیش متولد شد.

" کاتری" مادر این خانواده 15 مرده میگوید: من به داشتن خانواده پرجمعیت علاقه بسیاری داشتم و حالا به این علاقه بزرگ خود رسیده ام و دیگر قصد بارداری ندارم. درست است که داشتن این تعداد فرزند، کار و مسئولیت مرا سخت تر می کند و گاهی مشکلات مالی برای من و همسرم پیش می آید اما با تمام این وجود با نهایت علاقه فرزندانمان را رشد می دهیم و از اینکه 14 پسر داریم هرگز پشیمان و ناراحت نیستیم.

منبع: نمناک

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • صفی
    0

    اینها مشکل کار وزندگی ندارن .این تو مملکت خراب شده ماست که یک فرزند هم زیادیه. تعجب نداره تو این دیار گل گرفته زنده ماندن تعجب داره.

  • کاربر ناشناس
    0

    بسلامتی بسربرنند

  • محمدی
    0

    چه چیزهایی ارزش شده ... امان از سیاست .

  • علی رضایی
    0

    اگر تو ایران بود، همه این 14 تا پسر که از گوگل دانلود کرده اند رو مجبور می شد، دوباره آپلود کنند و بعدش از همدیگه هم طلاق می گرفتند می رفتند خونه ننه باباشون خ خ خ خ خ خ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها