رئیس کل دادگستری استان قزوین:

جبران خسارات ناشی از قطع برق شرکت های غیرمشمول برعهده اداره برق است

 رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: رئیس کل دادگستری استان قزوین: جبران خسارات وارده ناشی از قطع برق شرکت های غیرمشمول برعهده اداره برق منطقه است.

جبران خسارات ناشی از قطع برق شرکت های غیرمشمول برعهده اداره برق است

حجت الاسلام قدرتی در نشست برخط با ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان تاکستان افزود: با همتی که در مدیران و اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی وجود دارد با جدیت بیشتر به درخواست شرکتهای تولیدی رسیدگی شود.
حجت الاسلام قدرتی در خصوص تسهیل و فراهم نمودن شرایط حضور سرمایه گذاران بخش تولید در استان نیز تصریح کرد: اصل بر این باشد که سرمایه گذار قصد حضور مفید و انجام فعالیت و رونق اقتصادی را داشته و مساعدت های لازم جهت این مهم صورت گیرد ،اما در شروع و ادامه این مساعدت با دقت و حساسیت صورت گیرد چرا که شاهد هستیم که برخی سرمایه گذاران از اعتبار و امکانات استان بهره برداری می کنند در حالی که متاسفانه به تولید ادامه نداده اند.
رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان قزوین با اشاره بر لزوم حل مشکلات واحدهای تولید گفت: برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی باید زمان تعیین کرد تا در بازه مشخص شده موانع مرتفع گردد، چرا که عدم توجه به زمان، رسیدگی به مسایل واحدهای تولیدی بی نتیجه خواهد ماند.
رئیس کل دادگستری استان قزوین در پاسخ به مشکل قطعی برق واحدهای تولیدی گفت : با توجه به مصوبات هیئت دولت و طبق مقررات اگر شرکتی مشمول قطعی برق نیست از فهرست خارج گردد در غیر اینصورت چنانچه قطعی برق برخلاف ضوابط و مصوبات ادامه داشته و ضرری متوجه شرکت گردد اداره برق شهرستان و منطقه ای باید پاسخگوی خسارات وارده باشد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها