رفع تصرف ۲۱۰۰ مترمربع اراضی در روستای باغ بالا قشم

رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم از رفع تصرف یک قطعه از اراضی خالصه دولتی واقع در خارج از محدوده طرح هادی روستای باغ بالا جزیره قشم به مساحت دوهزار و ۱۰۰مترمربع از سوی این یگان خبر داد.

رفع تصرف ۲۱۰۰ مترمربع اراضی در روستای باغ بالا قشم

مصطفی مازندرانی ارزش تقریبی این اراضی رفع تصرف شده را شش میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کرد وگفت: رفع تصرف این اراضی وفق دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و با همکاری مامورین پلیس اقتصادی فرماندهی انتظامی این شهرستان انجام شد.
رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم افزود: عملیات رفع تصرف و تخریب پی سنگی این قطعه از اراضی که بر جاده اصلی روستای باغ بالا واقع شده است از سوی ماموران این یگان بدون حادثه یا مشکلی صورت گرفت.
مازندرانی با تاکید بر تداوم این این گونه اقدامات برای احقاق حقوق مردم جزیره از حمایت های قانونی رضا صفایی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و همچنین از فرماندهی انتظامی این شهرستان و سایرمسئولینی که در این امر با یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم همکاری داشته اند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها