حرکت چهارمحال و بختیاری به سمت قرمز شدن/ وضعیت کرونا بسیار شکننده است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در حال حاضر وضعیت چهارمحال و بختیاری از نظر شیوع ویروس کرونا بسیار شکننده است و پیش‌ بینی می‌شود تعداد شهرستان‌ های قرمز افزایش پیدا کند.

حرکت چهارمحال و بختیاری به سمت قرمز شدن/ وضعیت کرونا بسیار شکننده است

سید راشد جزایری با اشاره به وضعیت چهارمحال و بختیاری از نظر شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان بروجن در این استان در وضعیت قرمز، شهرستان‌های سامان و کوهرنگ در وضعیت زرد و مابقی شهرستان‌ها نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: روز چهارشنبه رنگ‌بندی جدید شهرستان‌ها از نظر شیوع ویروس کرونا اعلام می‌شود، در حال حاضر وضعیت استان از نظر شیوع ویروس کرونا شکننده است و پیش‌بینی می‌شود تعداد شهرستان‌های قرمز افزایش پیدا کند.

وی بیان کرد: در شهرستان بروجن تنها گروه شغلی یک مجاز به فعالیت هستند و محدودیت‌های کرونایی نیز مطابق با وضعیت جدید شهرستان‌ها اعمال خواهد شد.

جزایری در پایان با بیان اینکه واکسیناسیون گروه سنی ۶۵ سال به بالا در چهارمحال و بختیاری آغاز شده است، عنوان کرد: در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر افراد برای دریافت واکسن باید در سامانه salamat.gov.ir ثبت‌نام کنند، اما در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر و روستاها مراقبان سلامت با واجدین دریافت واکسن تماس می‌گیرند، افراد از مراجعه حضوری به مراکز واکسیناسیون خودداری کنند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها