اسلوونی سفیر ایران را احضار کرد

در پی اقدام وزارت خارجه ایران در احضار سفیر اسلوونی به دلیل شرکت در نشست گروهک تروریستی منافقین، لیوبلیانا دوشنبه اعلام کرد سفیر ایران را احضار کرده است.

اسلوونی سفیر ایران را احضار کرد

خبرگزاری رسمی اسلوونی با گزارش این خبر مدعی شده این کشور همیشه از «حقوق بشر» و «آزادی‌های بنیادین» حمایت می‌کند.

ادعای اسلوونی درباره دفاع از «حقوق بشر»در حالی مطرح شده که «یانز یانشا»، نخست‌وزیر اسلوونی به تازگی در نشست گروهک تروریستی منافقین که جان انسان‌های بی‌گناه زیادی را گرفته، شرکت کرده‌ است.

وزارت خارجه ایران روز شنبه اعلام کرد در پی اقدام غیرقابل قبول و خارج از عرف دیپلماتیک نخست‌وزیر اسلوونی بابت حضور در گردهمایی مجازی گروهک تروریستی منافقین، سفیر این کشور در تهران به وزارت امور خارجه احضار شده است.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ایرانی
    0

    بی عرضگی وزارت خارجه شیخ سرخه اولین بار نیست که اجازه جولان مگسها را در عرصه سیمرغ میدهد ...کما اینکه 200 صفحه گزارش اغواگرانه ظریف هم موید همین امر است ترسوها هیچوقت شجاع نخواهند شد هیچوقت بویژه اگر عامل غرب هم باشند .

  • ممد
    0

    آخه بابا کی به اینجا سفیر فرستاده ، تو رو خدا به جای ایجاد اشتغال برا فک و فامیل به فکر بیت المال هم باشید به خدا باید به زودی همه جواب بدیم ورارت خارجه محترم اگه قابل دونستن الزامات و منافع ایجاد سفارتخانه در کشورهایی مثل اسلوونی، سائوتومه و پرنسیپ، سیشل، جزایر پلی نزی و چند جا دیگه که اسمشونو نمی دونم برا این مملکت رو توضیح بدید بلکم ما هم دید استراتژیک تری به سیاست پیدا کنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها