رئیس پلیس آگاهی البرز:

اعضای باند زورگیری از رانندگان تاکسی اینترنتی دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: اعضای یک باند سه نفره متشکل از دو مرد و یک زن، با گوشی و سیم کارت‌های سرقتی، تاکسی اینترنتی کرایه کرده و در مسیر تردد با تهدید سلاح سرد، اقدام به سرقت از راننده خودرو می‌کردند.

اعضای باند زورگیری از رانندگان تاکسی اینترنتی دستگیر شدند

سرهنگ محمد نادربیگی گفت: با تلاش کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، اعضای باند سه نفره سارقان خفت گیر که اقدام به پنج فقره سرقت از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی کرده بودند، دستگیر شدند.

وی افزود: در پی ارجاع یک فقره پرونده سرقت با شیوه زورگیری از راننده تاکسی اینترنتی، بررسی موضوع در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: بلافاصله اقدامات پلیسی- اطلاعاتی کارآگاهان در زمینه شناسایی سارقان آغاز و با تلاش چندین روزه ،در نهایت هویت اعضای باند که از سارقان سابقه دار و حرفه‌ای استان بودند شناسایی شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارقان بسیار حرفه‌ای عمل کرده و دائما در حال نقل مکان بودند، تصریح کرد: در ادامه پس از چندین هفته رصد اطلاعاتی تحرکات متهمان، در نهایت همه اعضای این باند در یک عملیات غافلگیرانه قبل از اقدام به سرقت، دستگیر و به پلیس آگاهی البرز منتقل شدند.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه سارقان تاکنون به پنج فقره سرقت با این شیوه اقرار کرده‌اند، یادآور شد: تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد و نتایج آن در اخبار بعدی اعلام خواهد شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز خاطرنشان کرد: پلیس آگاهی در برخورد با سارقان و برهم زنندگان آرامش مردم قاطع برخورد کرده و در بحث امنیت شهر با احد الناسی تعارف ندارد.

منبع: ایسنا

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها