فرمانروایی ربات‌ها در شرکت سونی

پیش‌بینی می‌شود که بخش تولید تلویزیون‌های شرکت سونی به زودی به شکل ۱۰۰ درصدی در تسخیر ربات‌ها خواهد بود.

فرمانروایی ربات‌ها در شرکت سونی

شرکت سونی پیش‌بینی می‌کند که ربات ها، نه تنها تولید تلویزیون ها، بلکه تولید تلفن‌های هوشمند و دوربین‌ها را به عهده بگیرند.

به نظر می ‌رسد شرکت سونی قصد دارد با افزایش نفوذ ربات ها، هزینه‌های تولید تلویزیون را کاهش دهد. این شرکت اتوماسیون کامل تولید تلویزیون و افزایش استفاده از رباتیک برای ساخت تلفن‌های هوشمند، دوربین‌ها را هدف قرار داده است.

این شرکت انتظار دارد ۷۰ درصد هزینه‌ها را در بزرگترین کارخانه تولید تلویزیون خود کاهش دهد. بر اساس گزارشی که روز یکشنبه در فایننشال تایمز منتشر شد، سونی می‌خواهد کنترل کامل ساخت تلویزیون‌های خود را به منظور کاهش هزینه‌ها به ربات‌ها بدهد.

کیمیو مکی، رئیس بخش مشاغل الکترونیکی سونی، می‌گوید که انتظار دارد اتوماسیون کامل خطوط تولید در کارخانه اصلی تلویزیون این شرکت در مالزی برای کاهش ۷۰ درصدی هزینه‌ها تا سال مالی ۲۰۲۳، در مقایسه با ۲۰۱۸ را شاهد باشند.

مکی گفت که سونی همچنین می‌خواهد استفاده از اتوماسیون رباتیک را در تولید تلفن‌های هوشمند و دوربین افزایش دهد، اگرچه برخی از کارگران انسانی را در این خطوط تولید نگه می‌دارد. وی گفت: "من فکر نمی‌کنم که اتوماسیون به تنهایی با استفاده از ربات امتیازات کافی را به همراه داشته باشد. نکته اصلی استفاده از دیجیتال سازی برای پیوند دادن بخش فروش و تولید است. "

منبع: انتخاب

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها