اطلاعات و تریلر بازی FIFA 22 منتشر شد

شرکت بازی ‌سازی EA بازی جدید خود را با فناوری HyperMotion FIFA 22 معرفی کرد.

اطلاعات و تریلر بازی FIFA 22 منتشر شد

شرکت بازی ساز EA رسماً اعلام کرد بازی FIFA ۲۲ در اول اکتبر ۲۰۲۱ منتشر می‌شود و کیلیان امباپه، مهاجم پاری سن ژرمن، ستاره اصلی آن خواهد بود. تاریخ انتشار با یک ویدئوی گیم پلی همراه است که فناوری HyperMotion جدید FIFA ۲۲ را به نمایش می‌گذارد. این فناوری ترکیبی از "۱۱v۱۱ Match Capture" و فناوری انحصاری یادگیری ماشین برای ارائه واقعی‌ترین و واکنش پذیرترین تجربه فوتبال برای کنسول‌های نسل بعدی و Stadia است که باعث به وجد آمدن احساسات، شور و هیجان بازیکن‌ها است.

شرکت الکترونیک آرتز فناوری جدید فیفا HyperMotion tech "۲۲، فوتبالیست حرفه‌ای را با شدت زیاد بازی می‌کنند" را فعال کرد. این، علاوه بر الگوریتم‌های اختصاصی یادگیری ماشین EA، به بازی این امکان را می‌دهد تا "انیمیشن‌های جدید را در زمان واقعی ایجاد کند و حرکت فوتبال ارگانیک را از طریق تعاملات مختلف درون زمین ایجاد کند. "

بازی FIFA ۲۲ همچنین بسیاری از حالت‌های بازگشت طرفدار مانند حالت شغلی، VOLTA FOOTBALL، Pro Clubs و FIFA Ultimate Teams را دارد. تمرکز اصلی این سال همچنین "بازسازی کامل سیستم دروازه بان‌ها، تجربه کاملاً جدید ایجاد یک باشگاه در حالت شغلی، بازی سازی دوباره در VOLTA FOOTBALL و معرفی FIFA Ultimate Team Heroes، موارد کاملاً جدیدی که نمایانگر داستان و شکوه بازیکنان و علاقه‌مندان به هواداران است. "

بازی FIFA ۲۲ چه لیگ‌هایی را شامل می‌شود؟

این بازی شامل بیش از ۱۷۰۰۰ بازیکن در بیش از ۷۰۰ تیم در بیش از ۹۰ استادیوم و ۳۰ لیگ خواهد بود. FIFA ۲۲ همچنین شامل مسابقاتی از جمله لیگ قهرمانان یوفا، لیگ اروپا یوفا، لیگ جدید کنفرانس یوفا اروپا، لیگ برتر، بوندس لیگا، لالیگا سانتاندر، CONMEBOL لیبرتادورس و CONMEBOL سودامریکانا خواهد بود. "

هوادارانی که FIFA ۲۲ Ultimate Edition را تا ۱۱ آگوست پیش سفارش دهند از ۱ دسامبر یک مورد پخش کننده غیرقابل فروش FUT Heroes دریافت می‌کنند. این نسخه همچنین شامل دسترسی زودهنگام، امتیاز دوگانه، امتیاز FIFA و موارد دیگر به مدت چهار روز خواهد بود. بازی FIFA ۲۲ در PS۵، PS۴، Xbox Series X / S، Xbox One، PC از طریق Origin و Steam و Google Stadia در دسترس خواهد بود. FIFA ۲۲ Legacy Edition برای دارندگان نینتند و سوییچ منتشر خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها