۴۰ هزار تن آرد بین روستاییان خراسان رضوی توزیع شد

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی از توزیع بیش از ۴۰ هزار تن آرد بین روستاییان این استان از ابتدای امسال تا پایان خردادماه خبر داد.

۴۰ هزار تن آرد بین روستاییان خراسان رضوی توزیع شد

ایرج ناصری‌مقدم خدمت‌ به کشاورزان و روستاییان را مهمترین فعالیت‌ شبکه تعاون روستایی ذکر و بیان کرد: در راستای ارائه خدمات ‌به این طیف جمعیت در خراسان رضوی و همچنین بر اساس وظایف قانونی محوله، شبکه تعاونی در سطح روستاها اقدام به توزیع آرد خانه‌پزی و خبازی می‌کند.

وی افزود: در ۳۱ شهرستان استان خراسان رضوی و تمامی روستاها با کمک اتحادیه‌های تعاونی روستایی توزیع آرد میان روستاییان انجام گرفت.

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی ادامه داد: پارسال بالغ بر ۱۳۶ هزار تن آرد توسط تشکل های تعاونی روستایی خراسان رضوی در میان روستاییان ساکن این استان توزیع شد.

خراسان رضوی با ۶۸۲ تشکل فعال در حوزه تعاون روستایی، کشاورزی و زیربخش های آن، رتبه نخست کشور در این بخش را دارد و افزون بر ۵۵۰ هزار نفر در روستاهای این استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری، زیر پوشش خدمات شبکه تعاون روستایی هستند که از این نظر نیز جایگاه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

خراسان رضوی با وسعت ۱۱۸ هزار و ۸۵۱ کیلومتر مربع معادل هفت درصد کل مساحت کشور، دارای ۳۳ شهرستان، ۸۱ شهر، ۷۹ بخش، ۱۷۵ دهستان و سه هزار و ۲۸۱ روستاست.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها