معاون اقتصادی استاندار قزوین:

تفاوت قیمت مرغ قزوین با استان‌های همجوار منجر به خروج آن از استان می شود

معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: مرغ در قزوین به دلیل تفاوت قیمت آن در استان های همجوار انگیزه برای خروج از این استان را بین افراد سودجو افزایش داده و این انگیزه در برخی از ساعت های روز منجر به کمبود مرغ می شود.

تفاوت قیمت مرغ قزوین با استان‌های همجوار منجر به خروج آن از استان می شود

عیسی قبادی با اشاره به اینکه خوشبختانه در زمینه تامین نهاده های دامی برای واحدهای صنعتی هیچ گونه مشکلی وجود ندارد، افزود: تنها مشکل موجود در زمنیه نهاده های دامی در واحدهای سنتی است که قرار شده است با اقدامات لازم برای برطرف شدن این مشکل هم انجام شود.

این مسوول گفت: امسال به دلیل خشکسالی و کمبود علوفه و مقداری هم به دلیل افزایش قیمت، واحدهای دامی با مشکلاتی رو به رو هستند که قرار شد مواد مورد نیاز آنها به صورت کنستانتره تامین شود.

قبادی اضافه کرد: دام یکی از موضوعات مهم در استان قزوین محسوب می شود و نباید اتفاقاتی بیفتد که تولید گوشت با مشکل جدی رو به رو شود، البته در این استان تدابیر سخت و جدی اتخاذ شده تا بدین وسیله به بهترین شکل ممکن موضوع دام کنترل شود.

وی با اشاره به اینکه برای این مشکل علاوه بر افزایش نظارت و کنترل اقدامات عاجلانه دیگری هم صورت خواهد گرفت، گفت: در این زمینه می توان یک بخشی از مرغ را توان برای نوبت عصر نگه داشت تا مردم در ۲ نوبت بتوانند مرغ مورد نظر خود را تهیه کنند.

معاون اقتصادی استاندار قزوین افزود: استان قزوین جزو معدود استان هایی است که در زمینه مرغ قیمت ۲ نرخی ندارد و هیچ گونه افزایش قیمتی صورت نگرفته و براساس مصوبه دولت مردم مرغ را تهیه و عرضه می کنند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها