در اقدامی اسلام‌ستیزانه، زنان مسلمان هندی در حراجی آنلاین به فروش گذاشته شدند!

پلیس هند در حال بررسی این مساله است که چطور ده‌ها زن مسلمان بدون اینکه خودشان خبر داشته باشند، در یک حراجی ساختگی آنلاین در معرض فروش گذاشته شده‌اند.

در اقدامی اسلام‌ستیزانه، زنان مسلمان هندی در حراجی آنلاین به فروش گذاشته شدند!

به گزارش خبرگزاری فرانسه، یکی از قربانیان این حراجی ساختگی می‌گوید، این اقدام نشان دهنده رشد اسلام هراسی در سراسر هند است.

گزارش شده تصاویر بیش از ۸۰ زن در هفته‌های اخیر در یک پلتفورم باز نرم افزاری موسوم به "GitHub" و با عنوان "معامله روز سولی" -واژه‌ای تحقیرآمیز برای زنان مسلمان- بارگذاری شده و آنها در معرض فروش و حراج گذاشته شده‌اند.

"حنا محسن خان"، خلبان یکی از خطوط هوایی هند اخیرا زمانی درباره این مساله آگاه شد که یکی از دوستانش لینک مربوط به گالری تصاویر این زنان را برایش ارسال کرد.

وی گفت:‌ چهارمین تصویر برای من بود. آنها به معنای واقعی کلمه من را به عنوان برده روز، حراج کردند! در ستون فقراتم احساس لرز کردم. از آن روز به بعد، فقط احساس خشم دارم.

این وبسایت گفته که حساب‌های کاربرانش را تعلیق کرده چون آنها سیاست‌های مربوط به آزار و اذیت، تبعیض نژادی و تحریک خشونت را نقض کرده‌اند.

پلیس دهلی شکایت‌هایی را دریافت کرده اما این شکایت‌ها علیه افرادی ناشناس است که هویتشان مشخص نیست.

"سانیا احمد" ۳۴ ساله هم که اخیرا تصویرش را در این وبسایت دیده بود، انگشت اتهامش را علیه ارتش ترول آنلاین "متعصبان هندو" در هندوستان نشانه گرفته که در سال‌های اخیر ترویج و اشاعه زیادی داشته‌اند.

بسیاری از ۱۷۰ میلیون جمعیت مسلمان هند می‌گویند که از زمان روی کار آمدن حزب بهاراتیا جاناتای نارندرا مودی، نخست وزیر هند در ۲۰۱۴ احساس می‌کنند که شهروند درجه دو هستند.

در مواردی گزارش به دار آویخته شدن مسلمانان توسط اوباش هندو با ادعای حفاظت از گاوها و همچنین سایر جرایم انزجاری در جامعه هند منتشر شده است.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • احمدی
    0

    چرا الان برای زنان هندی دلواپس میشین ولی تو کشور خودمون تو مشهد زنان ایرانی با قیمت بسیار ناجیز در اختیار عربهای حیوان صفت قرار میدن کسی گزارشی و اعتراضی نمیکنه ؟

  • قلندر
    0

    مهری هم من میفروشم بالاخره

  • کاربر ناشناس
    0

    اینکه قانون همین اسلام ومسلمین بوده وهست چیزعجیبی واسه مسلمان هانیست وقتی مثلابه بلادکفرحمله میکردندزنهای مردم زنهای مثلاصیغه میکردن همون کاباره خارجی هاهست که میگیدایناچندکلمه عربی میگن وخلاص وحلالش میکردند. حالا هم بایدزن های مسلمان به حراج بزارندازهردست بدی ازهمون دست میگیری .برویک سری به قُم ومشهدبزن حراج واقعی رامیبینید.وقتی عرب های کثیف میگن خوراکی های ایرانی اززن هاودخترهاشون گرونترهست.لیاقتمونه که این نجس هااینجوری بهمون میگن

    نظرات شما -
    • به کاربر ناشناس
      0

      این حرفا را فقط تو مجازی میتونی بزنی و علیه اسلام و عرب کامنت بگذاری و فحش بدی ولی اگه رودرو با یه عرب بشی مثل مرغ میشی مجوسی آتش پرست .

  • کوروش
    0

    دقیقا همین کاررامسلمانان صدراسلام برعلیه کسانی که اسیرمی شدندانجام می دادند.چیزی که عوض داردگله ندارد.

    نظرات شما -
    • ت
      0

      صدددر اسلام چه ربطی به الان داره آخه ، یک کم فکر کن بعد حرف بزن

    • به کوروش
      0

      مگه به چشم خودت دیدی مجوسی اتش پرست که تهمت میزنی ؟؟

  • مهدی
    0

    الان کقتش است هندوستان در افغانستان توان پس بدهد

  • سید
    0

    اسلام در صدر خود برده داری فروش زنان و استفاده از زنان اسیر بعنوان غنایم جنگی .واز این قبیل کارهای ضد انسانی انجام می دادند.

    نظرات شما -
    • به سید
      0

      اسلام هر کاری کرد خوب کاری کرد به تو ربطی نداره که با این مغز گلابیت کامنت میگذاری

  • ادینه
    0

    به نظرمن وثتی نگاه دنیا به همه ادمها جه زن وچه مردیک نگاه انسانی بودبدون توجه به نزاد قوم دین مذهب رنگ پوست ثروت یا فقیر بودن شاید بتوان در این دنیا با ارامش خیال زندگی کرد که فکر نمی کنم که چنین شودووقتی تک تک ما هر انچهرا برای خود وخانواده خود نمی پسندیم برای هیچ انسانی نخواهیم شاید به سمت یک دنیای خوب پیش برویمولی اگر نود درصد مردم دنیا هم چنین بخواهند ولی درست نخواهد شد چون ان ده درصد باقیمانده دردنیاکه ارزش خودرا در این چیزها وبرتری جوییها می دانند تاثیر گذارترند پس باید این دنیای دنی را تحمل کنیم تا وقتی که به ان دنیای مرده های ناتوان از ازار پا بگذاریم

  • شهرام یغمایی
    0

    این زنهای مسلمون برای مهریه خودشون رو می فروشن حالا چون علم و تکنولوژی پیشرفت کرده آنلاین فروخته میشن

    نظرات شما -
    • به شهرام یغمایی
      0

      ما مسلمونها زنان شما مجوسی ها را هم خواهیم فروخت بلخره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها