نماینده کهگیلویه و بویراحمد در مجلس:

در دولت آینده، کهگیلویه و بویراحمد را از حاشیه‌ها دور نگه داریم/ برخی نمی خواهند کارها به سرانجام برسد

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی تاکیدکرد: باید استان کهگیلویه و بویراحمد را در دولت آینده از حاشیه ها و مسائل حاشیه ها دور نگه داشت چرا که مردم استان هیچ علاقه ای به حاشیه سازی و مسائل چالشی ندارند.

در دولت آینده، کهگیلویه و بویراحمد را از حاشیه‌ها دور نگه داریم/ برخی نمی خواهند کارها به سرانجام برسد

حاجی سید محمد موحد در دیدار با جمعی از دهدشتی‌های مقیم یاسوج گفت: باید استان کهگیلویه و بویراحمد از مسائل حاشیه‌ای درون استانی که برخی با شیوه های مختلف به دنبال طرح آن هستند دور نگه داشت.

وی با بیان اینکه ما معتقدیم یاسوج یعنی دهدشت ، دهدشت یعنی یاسوج ، گچساران یعنی یاسوج ، یاسوج یعنی گچساران، اظهارداشت: باید از مسائل چالشی که هیچ نفعی برای مردم استان ندارد پرهیز کرد.

نائب رئیس کمیسیون قضایی مجلس یازدهم گفت: اگر من بخواهم چنین مسائل حاشیه ای را مطرح کنم خیلی مسائل دارم اما معتقدم باید نگاه ما عمیق باشد و باید دست به دست هم بدهیم و وحدت را سرلوحه توسعه آینده استان و کشور قرار دهیم.

موحد تاکیدکرد: باید مثل رزمنده هایی که در دفاع مقدس یکی پس از دیگری میدان را در می نوردیدند ما نیز مسائل جزئی را کنار بگذاریم و نقش اساسی خود در کلان کشور را بروز و ظهور دهیم.

وی با برشمردن برخی از ویژگی های مدیریتی و توانمندی مدیران کشوری، خاطرنشان کرد: بسیاری از عزیزان این استان از خیلی آقایان در مدیریت کشور برتر نباشند کمتر هم نیستند.

سید حاجی محمد موحد افزود: اعتبار آب چهار شهر کهگیلویه بزرگ در سال 98، 35 میلیارد تومان بود که یک میلیارد و 200 میلیون تومان تخصیص یافت اما اعتبار آب کشاورزی حوزه دیگری 80 میلیارد تومان بود و 70 میلیارد تومان تخصیص گرفت.

وی با اشاره به پروژه انتقال آب از رودخانه ایدنک به حومه غربی دهدشت هم ادامه داد: این پروژه 14 سال است که در جریان است و تنها 22 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی گفت: روزی که من آمدم مُدیر آب و پیمانکار را خواستم و گفتم این تو بُمیری ها آن تو بُمیری نیست، یا بذار و برو یا شروع کن.

وی با اینکه امروز از جاده دهدشت پاتاوه که آمدم، واقعا لذت بردم، یادآورشد: هر قسمتی شما نگاه می کنید جهادگران عزیز دارند با تمام توان و قدرت تلاش می کنند و در موقع خودش عرض می کنم که پیشرفت فیزیکی آن در یکسال گذشته چقدر است.

موحد، اعتبار تزریق شده به محور پاتاوه - دهدشت در یکسال گذشته را 230 میلیارد تومان عنوان و اظهارداشت: این موقعیتی که خدا فراهم کرده و این توفیقی را که به بنده ارزانی داشته باید تمام توان و قدرت خودم را بگذارم تا در یک مدت مُعین، آنچه مردم خواستند زمینه اجرایی شان فراهم شود.

موحد با اشاره به پروژه بیمارستان دهدشت و مشکلات آن هم گفت: حدود 12 میلیارد تومان از وزیر بهداشت یکجا گرفته‌ام برای تغییر سرمایش و گرمایش دهدشت و پولی که در یکساله گذشته برای حوزه بهداشت و درمان استان گرفته‌ام چند برابر پول سال های گذشته است.پس چرا هنوز سرمایش این بیمارستان پنکه است؟

نماینده کهگیلویه بزرگ به پیگیری های خود برای برای تأمین برق پایدار در این حوزه انتخابیه هم اشاره و یادآورشد: در برق شهرستان کهگیلویه، از آقای دشت بزرگ مدیرعامل برق منطقه ای استان خوزستان بپرسید که بالای چند 10 میلیارد تومان آورده ایم که مردم با حداقل خاموشی‌هاروبرو شوند.

موحد با اظهار امیدواری از اینکه پروژه های در دست اجرای کهگیلویه بزرگ به مرحله اجرا برسند، اظهارداشت: من وظیفه ای دارم و انجام می دهم و اگر کوتاه بیایم احساس می کنم خیانت است اما گویا بعضی نمی خواهند کارها به انجام برسد.

منبع: ایلنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها