داداش‌زاده: فقط تیم حاشیه‌ها مقابل پرسپولیس برنده می‌شود/ گرمای هوای اهواز جلوی کیفیت بازی را گرفت

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تنها تیمی که می‌تواند مقابل پرسپولیس پیروز باشد، تیم حاشیه‌هاست.

داداش‌زاده: فقط تیم حاشیه‌ها مقابل پرسپولیس برنده می‌شود/ گرمای هوای اهواز جلوی کیفیت بازی را گرفت

بهزاد داداش‌زاده در خصوص تساوی پرسپولیس و فولاد خوزستان در لیگ‌برتراظهار داشت: درباره گرمای هوا نمی‌توان چیزی گفت، چون این گرما در تابستان طبیعی است. لیگ ایران زیر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا اداره می‌شود و رقابت‌ها باید در تاریخ مقرر تمام شود، اما گرمای هوا در کیفیت مسابقه تاثیر زیادی داشت. بازیکنان در این بازی شادابی و نشاط بازی‌های قبلی را نداشتند.

وی افزود: به خاطر نبود تماشاگر و اوضاع کرونا شرایط مسابقه طوری بود که صدای گیرنده تلویزیونی را قطع کردم و پای فقط تصویر بازی پرسپولیس را می‌دیدم. گزارشگر به خاطر گرما کلافه به نظر می‌رسید و هیجان لازم را نداشت.

پیشکسوت پرسپولیس پیرامون گلایه سرمربیان دو تیم بابت بلندی چمن عنوان کرد: به نظرم کادرفنی پرسپولیس نسبت به این موضوع گلایه بیشتری داشت. مواردی از این دست، سیاست کار فولاد مقابل تیم‌های بزرگ است. آنها حاشیه رقم می‌‎زنند تا بتوانند نتیجه مدنظرشان را کسب کنند. پرسپولیس تیم خوبی است و اگر اسیر حاشیه‌های تیم‌های دیگر نشود، قهرمان خواهد شد. تنها تیمی که می‌تواند مقابل پرسپولیس پیروز باشد، تیم حاشیه‌هاست.

داداش‌زاده در خصوص تاکتیک ارائه شده توسط تیم‌های پرسپولیس و فولاد گفت: در فوتبال ایران تاکتیک خاصی وجود ندارد و «علی اصغری» است. یک تیمی مثل فولاد خوب دفاع می‌کند؛ در ضد حمله و شروع مجدد پرسپولیس هجومی بازی می‌کند و تلاش می‌کند به عمق دفاع حریف برسد. البته طبیعی بود که گرمی هوا و بلندی چمن مانع بزرگی برای افزایش کیفیت مسابقه و ارائه بازی زییا بود.

وی با اشاره به تساوی تیم سپاهان و فرصت پرسپولیس برای افزایش فاصله در جدول رده بندی تصریح کرد: اگر پرسپولیس ۳ امتیاز را می‌گرفت در خصوص قهرمانی خیالش راحت‌تر می‌شد البته هنوز فاصله‌اش با سپاهان را در جدول حفظ کرده است. با این همه پرسپولیس چیزی را از دست نداده و برابر یکی از سخت‌ترین رقبایش امتیاز ارزشمندی گرفت. شاگردان گل‌محمدی در ادامه کار سختی ندارند، فقط نباید هیچ تیمی را دست کم بگیرند.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: به هر حال پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی باید تمام بازی‌هایش را با پیروزی پشت سر بگذارد. سرخپوشان باید مراقب باشند که اسیر حاشیه نشوند. نمی‌دانم مدیریت جدید پرسپولیس برای چه به این تیم آمده؟ برای رسیدن به شورای شهر یا مطرح کردن خودش به این تیم آمده. بازیکنان پرسپولیس با غیرت کار کردند و حق‌شان دریافت پاداش و دستمزدشان است. امیدوارم مشکلات مالی آنها حل شود چرا که این تیم پرسپولیس شایسته هرگونه پاداش و تقدیر است.

داداش‌زاده در پایان گفت: پرسپولیس در جام حذفی، لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر برای قهرمانی تلاش می‌کند؛ امیدوارم مشکلی بین مدیریت با کادرفنی و بازیکنان وجود نداشته باشد. به نظرم این تیم می‌تواند پرچمدار خوبی برای فوتبال ایران در آسیا باشد.

منبع: میزان

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ستاره قلابی
    0

    فقط تیم لنگ با حاشیه درست کردن برای سایرتیمها میتونه برابرشون برنده بشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها