رئیس سازمان حمایت: واردات محصولات دارای نمونه داخلی ممنوع است

ئیس سازمان حمایت گفت: هر کالایی که در کشور تولید شود بلافاصله واردات آن ممنوع می‌شود و اجازه نمی‌دهیم تولیدکنندگان در این زمینه با خسارت رو به رو شوند.

رئیس سازمان حمایت: واردات محصولات دارای نمونه داخلی ممنوع است

عباس تابش در مراسم افتتاح خط تولید کولر گازی صنعتی در یک شرکت تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین، افزود: امروز در حوزه لوازم خانگی ضعف مبارزه با قاچاق کالا وجود دارد که سامانه رصد کالای قاچاق به عنوان یک زیرساخت در این زمینه راه اندازی شده و باید اجرایی شود.

تابش گفت: مجلس شورای اسلامی و تمامی دستگاه‌هایی که در زمینه قاچاق کالا فعال هستند باید در این زمینه ورود کنند و نقش خود را به درستی اجرا نمایند.

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان افزود: کاهش قاچاق کالای لوازم خانگی ارتباط مستقیمی با کاهش بهای تمام شده تولید دارد و در نهایت به نفع مصرف کننده است که امیدواریم این مهم در کشور ساری و جاری شود.

تابش گفت: امروزه نسبت به سال‌های گذشته، شرایط متفاوتی را شاهد هستیم و در بسیاری از موضوعات با پیشرفت و رشد تولید مواجه شده‌ایم.

وی با بیان اینکه برای ادامه مسیر و ارتباط با کشور‌های خارجی 2 راه وجود دارد، افزود: کشور‌های خارجی یا شرایط ما را قبول نمی‌کنند که بدین وسیله توفیقات بیشتری در کشور حاصل می‌شود و یا قبول می‌کنند که در آن صورت کشور ایران تعیین کننده شرایط می‌شود.

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: وقتی واکسن در کشور تولید نشده بود در واردات این محصول تحریم بودیم، ولی بلافاصله بعد از تولید واکسن تحریم‌ها برداشته شد که همین مدل در چارچوب‌های مختلفی می‌تواند عملیاتی شود.

25

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها