داریوش غفاری خبرنگار ایرنا درگذشت

داریوش غفاری، خبرنگار ایرنا از دنیا رفت. پیکر او فردا در بهشت زهرا به خاک سپرده می‌شود.

داریوش غفاری خبرنگار ایرنا درگذشت

مدیرعامل ایرنا در پیامی "درگذشت داریوش غفاری، خبرنگار باسابقه و متعهد خبرگزاری جمهوری اسلامی را تسلیت گفت" و تاکید کرد: از دست دادن این خبرنگار توانمند، خسران بزرگی برای ایرنا است.

محمدرضا نوروزپور در این پیام که امروز (پنجشنبه، ۱۷ تیرماه) منتشر شد، افزود: خبر درگذشت همکار تلاشگر، متعهد و ارجمندمان جناب آقای «داریوش غفاری» موجب تألم و تأثر فراوان اینجانب و همکاران شد.

او گفت: مرحوم غفاری از جمله خبرنگاران، دبیران و مدیران ایثارگر و متعهد ایرنا بود که تا آخرین روزهای عمر خویش و با وجود بیماری سخت سرطان به فعالیت خبری ادامه داد.

وی تاکید کرد: بی‌شک از دست دادن این خبرنگار توانمند خسران بزرگی برای خبرگزاری ایرنا است.

نوروزپور این مصیبت را به خانواده داغدار داریوش غفاری، به خصوص همسر و فرزندان او و همه همکاران سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن مرحوم طلب عفو و مغفرت و برای بازماندگان، صبر و سلامتی مسالت کرده است.

داریوش غفاری از خبرنگاران و دبیران باسابقه سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) و از فعالان رسانه‌ای کشور، صبح امروز پنجشنبه پس از تحمل یک دوره بیماری در تهران درگذشت.

او که از رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس بود نزدیک به سه دهه در حوزه‌های مختلف خبری از جمله خبرنگار حوزه مجلس و دولت، دبیر گروه سیاسی، رییس دفتر ایرنا در کوالالامپور (مالزی) و ریاست مراکز ایرنا در استان‌های قم و البرز و دفتر نوشهر در غرب مازندران فعالیت کرد.

غفاری متولد آذرماه ۱۳۵۰ و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی بود، اما پیش از آن‌که ۵۰ سالگی‌اش را در میان خانواده و دوستانش جشن بگیرد، در بیمارستان شریعتی تهران از دنیا رفت.

پیکر داریوش غفاری ساعت ۱۰ صبح فردا (جمعه ۱۸ تیرماه) در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا به خاک سپرده می‌شود.

پایگاه خبری خبر فوری، درگذشت داریوش غفاری، خبرنگار ایرنا را به خانواده او و همچنین مدیرعامل و اعضای خبرگزاری ایرنا تسلیت می‌گوید و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات را خواستار است.

منبع: ایسنا

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها