ممنوع الخروجی و محاکمه دولت دوازدهم/ این یک مطالبه عمومی است


16 تیر 1400 - 16:27
60e596bb3073a_2021-07-07_16-27
وحید ضرابی نسب/ روزنامه نگار

مدیرعامل خبر فوری در توییتی از رییس جدید قوه قضاییه درخواست کرده تا دستور ممنوع الخروجی رییس جمهور فعلی و اعضای کابینه اش را صادر کند. خواسته ای که نه یک نمایش رسانه ای یا انتظار تعدادی محدود و معدود، بلکه مطالبه ای عمومی است و شاید در ذهن همه ما و شمایی که این سال ها در چاه ویل دولت دوازدهم افتادیم بارها با خودمات تکرار کردیم: پس از پایان دولت بر سر مسببان وضعیت اسفبار فعلی مردم چه خواهد آمد؟ آیا پاسخی بر اهمال، کم کاری و بی مسئولیتی هایشان که باعث کاهش امید و افزایش اضطراب جامعه شده خواهند داشت؟ آیا دادگاه صالحه ای این حجم معضلات را که دولت روحانی بر ایرانی ها تحمیل کردند و موجبان آن را محاکمه می کند؟

آنچه این درخواست و مطالبه را مهم تر می کند افزایش سختی ها بر مردم در یکسال اخیر است که اگر پای عمد و قصد هم در کار نباشد، پای بی کفایتی بی اهمیتی و ترک فعل حتما در میان است. به عنوان مثال قطع برق و خاموشی های مکرر و کُشنده تابستان امسال یا کم آبی و بی آبی بسیاری از استان ها و کشور که از تاب مردم بالاتر بود و زندگی های زیادی را به هم ریخت (بغض و اشک آن دخترک بلوچ در سیستان را تا چند سال از یاد نخواهید برد؟) پای وزیر نیرو را به محکمه عدل باز خواهد کرد یا بعد از مراسم تحلیف رییس جمهور منتخب، وی به نزد همسر و فرزندانش در انگلستان برخواهد گشت (با لبخندی بر لب)؟ وزیر بهداشتی که با اهمال، شعار توخالی و بی کفایتی، شرایط را طوری مدیریت کرده که جزو کشورهایی هستیم که کمترین میزان جمعیت را واکسینه کرده ایم و بیشترین مرگ و میر ناشی از کرونا را داریم چه؟ رییس سازمان محیط زیست که عملا و علنا بیشترین آسیب به منابع طبیعی و زیست بوم در دوران او اتفاق افتاد، وزیر صمت که مسبب نابودی کامل صنایع حیاتی و حتی خُرد بود، وزیر جهاد کشاورزی با این حجم نارضایتی و ... قرار است باز بعد از دوران صدارتشان، در شرکت های خصوصی شان تجارت کنند و آب از آب تکان نخورد؟ بلایی که کابینه فعلی بر سر اقتصاد و بورس و معیشت و مال مردم آورده آیا پاسخی خواهد داشت و مقصرانش شناخته و محاکمه می شوند؟

امیدواریم آقای محسنی اژه ای به سبک دوران قضاوتش، با بزرگترین ترک فعل تاریخ بعد ار انقلاب برخورد جدی کند و علاوه بر ممنوع الخروجی فوری کلیه اعضای کابینه دوازهم، کمیته های حقیقت یاب تشکیل دهد تا آن هایی را که این ناامیدی و اضطراب و غم را در مردم تزریق کردند به سزای عملشان برسند.

وحید ضرابی نسب/ روزنامه نگار

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60e596bb3073a_2021-07-07_16-27
16 تیر 1400 - 16:27

مدیرعامل خبر فوری در توییتی از رییس جدید قوه قضاییه درخواست کرده تا دستور ممنوع الخروجی رییس جمهور فعلی و اعضای کابینه اش را صادر کند. خواسته ای که نه یک نمایش رسانه ای یا انتظار تعدادی محدود و معدود، بلکه مطالبه ای عمومی است و شاید در ذهن همه ما و شمایی که این سال ها در چاه ویل دولت دوازدهم افتادیم بارها با خودمات تکرار کردیم: پس از پایان دولت بر سر مسببان وضعیت اسفبار فعلی مردم چه خواهد آمد؟ آیا پاسخی بر اهمال، کم کاری و بی مسئولیتی هایشان که باعث کاهش امید و افزایش اضطراب جامعه شده خواهند داشت؟ آیا دادگاه صالحه ای این حجم معضلات را که دولت روحانی بر ایرانی ها تحمیل کردند و موجبان آن را محاکمه می کند؟

آنچه این درخواست و مطالبه را مهم تر می کند افزایش سختی ها بر مردم در یکسال اخیر است که اگر پای عمد و قصد هم در کار نباشد، پای بی کفایتی بی اهمیتی و ترک فعل حتما در میان است. به عنوان مثال قطع برق و خاموشی های مکرر و کُشنده تابستان امسال یا کم آبی و بی آبی بسیاری از استان ها و کشور که از تاب مردم بالاتر بود و زندگی های زیادی را به هم ریخت (بغض و اشک آن دخترک بلوچ در سیستان را تا چند سال از یاد نخواهید برد؟) پای وزیر نیرو را به محکمه عدل باز خواهد کرد یا بعد از مراسم تحلیف رییس جمهور منتخب، وی به نزد همسر و فرزندانش در انگلستان برخواهد گشت (با لبخندی بر لب)؟ وزیر بهداشتی که با اهمال، شعار توخالی و بی کفایتی، شرایط را طوری مدیریت کرده که جزو کشورهایی هستیم که کمترین میزان جمعیت را واکسینه کرده ایم و بیشترین مرگ و میر ناشی از کرونا را داریم چه؟ رییس سازمان محیط زیست که عملا و علنا بیشترین آسیب به منابع طبیعی و زیست بوم در دوران او اتفاق افتاد، وزیر صمت که مسبب نابودی کامل صنایع حیاتی و حتی خُرد بود، وزیر جهاد کشاورزی با این حجم نارضایتی و ... قرار است باز بعد از دوران صدارتشان، در شرکت های خصوصی شان تجارت کنند و آب از آب تکان نخورد؟ بلایی که کابینه فعلی بر سر اقتصاد و بورس و معیشت و مال مردم آورده آیا پاسخی خواهد داشت و مقصرانش شناخته و محاکمه می شوند؟

امیدواریم آقای محسنی اژه ای به سبک دوران قضاوتش، با بزرگترین ترک فعل تاریخ بعد ار انقلاب برخورد جدی کند و علاوه بر ممنوع الخروجی فوری کلیه اعضای کابینه دوازهم، کمیته های حقیقت یاب تشکیل دهد تا آن هایی را که این ناامیدی و اضطراب و غم را در مردم تزریق کردند به سزای عملشان برسند.

66

نظرات 118
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
امیر از بابلسر 0 0 پاسخ 1400/6/23 -21:11

فقط مردم باید راضی باشند

نا اشنا 3 1 پاسخ 1400/6/16 -13:02

اخوی ایا حتی اعدام کنند اقایون مسبب را آیا چه تاثیری دارد بدبختی و عمر تلف شده با چی جبران میشه سو مدیریت در بحث دارو که باعث مرگ برخی شده و خانواده ها داغدار شدن چگونه جبران میشه

ع.ا.ق.م 4 1 پاسخ 1400/6/15 -17:53

امیدواریم آقای محسنی اژه ای به سبک دوران قضاوتش، با بزرگترین ترک فعل تاریخ بعد ار انقلاب برخورد جدی کند و علاوه بر ممنوع الخروجی فوری کلیه اعضای کابینه دوازهم، کمیته های حقیقت یاب تشکیل دهد تا آن هایی را که این ناامیدی و اضطراب و غم را در مردم تزریق کردند به سزای عملشان برسند.100درصد

ابوالقاسم رجبی 5 2 پاسخ 1400/6/15 -14:21

بایستی دادگاهی علنی و بصورت پخش زنده از شبکه سراسری برای محاکمه روحانی بعنوان بی کفایترین رئیس جمهور تاریخ معاصر جهان برگزار و حق مردم مظلوم و ستمدیده را ازش بگیرند.

ا 5 4 پاسخ 1400/6/15 -13:41

کی به تواجازه داده ازطرف ملت حرف بزنی بچه

ابوالقاسم رجبی 1400/6/15 -14:17

این حرف ، حرف پیر وجوان ، بچه و بزرگ است ، شما یا خیلی سرخوشی یا اینکه پای سفره دولت دوازدهم توشه برداشتی و کوله به پشت آماده ی پروازی !!!! روحانی با بی تدبیری و بی کفایتیش چنان ضربه ای به پیکره ی ایران زده که تا سالیان سال باید درد کشید ...

ایرانی 1400/6/15 -23:46

تو حتما از سفره انقلاب سهمی بهت رسیده و گرنه مثل ما مردم عادی دولت روزگارتو سیاه میکرد این حرفو نمیزدی

حسام 1400/6/17 -09:59

بچه تو گهواره اس ... درست حرف بزن ... حرف حق رو میزنه اگه تو زیاد سرخوشی ربطی به جامعه نداره

ناشناس 4 2 پاسخ 1400/6/12 -15:17

یکی از وزرای دولت دوازدهم که مستحق کیفر و مجازات هست نمکی وزیر بهداشت که باعث متلاشی شدن کانون بسیاری از خانواده ها شد با تاخیر واکسیناسیون 6 ماهه متاسفانه هیچ ارگانی پیگیر این موضوع نیست که علت مرگ روزانه این همه ایرانی چیه و کی باعث ان شده که نمکی مقصر اصلی هست و باید بازخواست بشه .

ا 5 1 پاسخ 1400/6/10 -13:49

چرا باید ÷س ازهر ربس جمهور این حرفنا زده شود اگر دزد بودن چرا 8سال کامل سر کارهستند

بهزادگور 3 2 پاسخ 1400/6/10 -13:05

دزدنگرفته پادشاهه.اصلاح طالبان اقتصادومعیشت مردم راسربریدند.وخزانه دولت راخالی کردندبه طوری که فکرکنم دولت کنونی بایستی طی این چهارسال به فکرپرداخت قرضهای دولت باشه وبعداست بتواندکمرراست کندمگراینکه پولهای اختلاس شده وطلاهاوارزهای دزدیده شده به خزانه برگردد.

Mohsen 1400/6/17 -05:51

داداش تند نرو کدام خزانه مگه نفت فروختند که پولی باشه یا بمونه ؟؟ آنهایی که نفت 140 دلاری می فروختند و دست بیل وارد می کردند!!!!! دارند راست راست راه راه می روند . این بچه خبر فوری یکبار خواستار محاکمه اشان نشد.

حسام 1400/6/17 -10:01

اولا تند نمیره حرف حق رو زده... ثانیا نفت نفروختن ؟؟؟؟؟؟؟ پس بیخود میکنی وقتی اطلاع نداری حرف مفت میزنی

علی 2 3 پاسخ 1400/6/10 -07:34

این خواسته همه مردم ایران است در دولت روحانی مورد ظلم و ستم قرارگرفتند . اعتبار و ارزش کشور در سطح جهان خدشه دار شد . آمدند هشت سال برای خودشان کار کردند و دزدیدند . اگر قوه قضاییه به حق مردم نسبت به محاکمه حسن کلید ساز و وزراء اقدامی نکند پس با آن دولت خائن شریک خواهد بود و تاریخ همه اینها را برای آیندگان ثبت خواهد کرد.

حداد 8 1 پاسخ 1400/6/8 -14:45

ممنوع الخردجی و محاکمه تمام مسئولین ا ز بالای بالا تا پایین و نه فقط آفتابه دزدها ؟؟؟؟؟؟

احمد رضایی 4 2 پاسخ 1400/6/8 -13:36

تو دیگه چه جور ادمی هستی تو مزدور کی هستی فکر کنم به تو پست نداده بودند بقول احمدی نزاد میدانم کجات میسوزه

فرزند پاک ایران آریایی 7 1 پاسخ 1400/6/8 -08:40

فقط رییس جمهور دولت دوازدهم ، معاونین و وزراش!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به والله که باید روسای جمهور ، معاونین آنها و وزرا و وکلای مجلس در همه ادوار را دادگاهی کرد چون در طول این 42 سال اکثر قریب به اتفاق آنان ، در سیستم مدیریتی حکومت مثل مهره شطرنج جابجا شدند و وجود وضعیت اسفبار و اسفناک امروزی نتیجه بیغیرتی همه آنهاست

مسعود 2 6 پاسخ 1400/6/7 -19:07

خیلی پستی. خیلی بیشرفی

بهمن امامیان 7 3 پاسخ 1400/6/6 -12:48

معلوم نیست سر شما جناب مدیرعامل توی کدوم آخ ر ه.به محاکمه باشه که همه حضرات از چهل سال پیش بایدمحاکمه بشن

هموطن 1400/6/8 -08:41

آفرین و دمتگرم دقیقا همینطوره

حسام 1400/6/17 -10:03

کسانی که رای به ابوموسی اشعری دادن از امام علی طلبکار شدند ... مثال شما عین خوارج هست

ماشا 3 1 پاسخ 1400/6/5 -12:17

با درود فقط عمیقا و قلبا امیدوارم چهار سال دیگه همین مطالب رو در ارتباط با دولت کنونی هم تکرار نکنیم. روزی که موجودی سفره خونواده خودمون ، نسبت به سفره همسایه پشتی و بغلی ارجعیت پیدا کنه ، روز امید ، لبخند ، شکرگذاری ، پیروزی .....خواهد بود. سالهاست در گوشه گوشه این سرزمین ، زنان و کودکان یهودی و کلیمی و مسیحی که هیچ!!! گریه و زجه و بغض مردان مسلمون و شیعه اثنی عشری هموطن خودمون در اثر تهیدستی، دل هر گرگ بیابونی رو بدرد میاره...... رسیده کار بجایی ز دست بی قوتی که موش خانه ما راه میرود به عص!!!؟

حسین 3 6 پاسخ 1400/6/5 -10:41

سلام عملکرد دولت قبل در طی 8 سال در اقتصاد معیشت مردم سیاست خارجی بهداشت درمان ...بسیار ضعیف عمل کرد از همه بدتر اینکه سیل زلزله میامد اقایون باکمال ارامش در تفریع خوش گذارانی بودن سه هفته بعد جهانگیری میفرستاد در صورتی که کاری نمیتونی انجام دهید حداقل در کنار مردم احساس مسئولیت میکردی همه افرادی در دولت مسئولیت داشته دقیق برسی شود اگر کوتاهی ویا خیانتی صورت کرفته برخورد قاطع شود

محب علی 11 4 پاسخ 1400/6/3 -09:13

گم شدن دکل نفتی احمدی نژاد /اختلاس خاوری /خشکاندن زاینده رود هور العظیم دریاچه ارومیه/ فرونشست زمین تو تهران و اصفهان و .../دین گریزی جوانان/بررسی سیر اوضاع اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و مذهبی 4 دهه گذشته/دولت در سایه/صاحبان پشت پرده قدرت/هزینه پول مملکت برای کشورهای دیگه و فقر و فلاکت مردم خودمون/عوام فریبی و وارونه جلوه دادن واقعیتها/بعد هم اینکه چقدر صاحب منصبان دیگه تو ایجاد این شرایط نقش داشتند و آیا قبل از روحانی ایران گلستان بود یا با رفتن اون بهشت برین میشه یا خرابکاری ها و فساد و خیانتها را با سانسور و طرح صیانت مخفی نگه میدارید و یه چهره رویایی و کاذب به مردم نشون میدید.برو عمو برو این دام بر مرغ دگر نه

علی طهرانی 7 1 پاسخ 1400/6/2 -12:19

هیچوقت به چشمانتان نخواهید دید که رئیس جمهوری یا وزیری محاکمه شود در این سیستم همانطوریکه تا الان ندیدین اون چهار تا مسئول درجه دو مثل طبری و مرتضوی امثالهم هم جهت خواباندن عطش خشم مردم انجام شد .و البته محاکمه که نه یه چیزی اعلام شد و مردم چیز دیگری دیدند یه حکمی میدن برای این طور افراد بعدها که موضوع از تب و تاب افتاد افراد در خیابان رویت میشوند و بی سر و صدا ازاد میشوند .اگر قرار به محاکمه و بی مسئولیتی و کم کاری باشد باید از اول انقلاب تا الان که مدام پسرفت و عقب گرد و تورم و بی ارزشی پول ملی و قراردادهای بد مثل کرسنت و اختلاسهای عظیم در انواع دستگاهها و اکثر دولتهای گذشته بی عدالتی و فساد و رشوه گیری گسترده کلیه دستگاههای قضایی را شاهد بودیم پس همه باید محاکمه میشدند یا بشوند چون هنوز هم اقایون تشریف دارند و در مدیریت های دیگر به مردم خدمت میکنند که امکانش نیست دوستان پس خودتونو اذیت نکنید بیشتر از عقلتان استفاده کنید شاید رستگار شوید

محمد 4 4 پاسخ 1400/5/31 -23:11

سلام بازداشت و محاکمه شوند

reza 14 9 پاسخ 1400/5/26 -17:35

روحانی سیاستهای نظام رو اجرا کرده این اوضاع بد اقتصادی به خاطر عدم فروش نفت و تحریمه کشور ما به دلیل فقدان ظرفیت نیروی انسانی متبحر و مدیریت فشل غیر خصوصی وابسته به فروش نفته و وقتی تحرم میشه این بلاها سرش میاد

مهدی 6 9 پاسخ 1400/5/25 -13:15

اگر حکومت دولت روحانی را به خاطر دل زخم خورده مردم پایی میز محاکمه بکشاند یقین داشته باشین جایگاه از دست رفته خود را دوباره احیا میکند ومردم میدانن که دلسوزانی در ای مملکت وجود دارند

امید 11 12 پاسخ 1400/5/24 -07:58

با سلام محاکمه حاکمان دولت قبلی با ید با جدیدت دنبال شود.

ناشناس 8 10 پاسخ 1400/5/23 -09:18

روحانی باید محاکمه شود تا درس عبرتی برای تمامی نالایقین باشد روحانی ما را یاد شاه سلطان حسین می اندازد با ده درجه اختلاف به نفع حسن روحانی روحانی 8 سال با ملک ملت دشمنی کرد و اب به اسیاب دشمن ریخت پس ملت حق دارند خواهان محاکمه ی او باشند.ایران را به نابودی کشاند تا 8 سال دیگه هم نمی تونند ایران را در حد معمول درآورند .حسن روحانی باید ممنوع الخروج و محاکمه بشه تا همه خوشیهایی که دراین 8 سال دیده از دماغش بیرون بیاد .اگه لیاقتش رو نداشتی چرا ادامه دادی .کم خورده بودی خدا تقاس همه ایرانیها رو از تو بگیرد ،با فرزندانت ...

ناشناس 10 4 پاسخ 1400/5/23 -09:01

البته بیشتر باید کسانی محاکمه شوند که چنین مسئولانی را در یک انخابات مهندسی شده بر ملت تحمیل میکنند

اسنودن 1400/5/24 -01:30

با رای من و تو وقتی میاد دقیقا کیو میخوای محاکمه کنی؟

اصغر 8 6 پاسخ 1400/5/23 -08:23

بايد اول خلع لباسش كنن بعد محاكمش كنن .

احمد شاه مسعود 6 4 پاسخ 1400/5/22 -00:49

صرف نظر از همه مشکلات.........این ضربات روحی و روانی که خانواده ها ( نا امیدی و .......از این دست مشکلات) خوردند بعید میدانم به این زودیها ترمیم وبرطرف شود.

بهنام 12 12 پاسخ 1400/5/19 -23:20

روحانی سردسته دزدان و دروغگویان است . چطور لباس روحانیت می پوشی خودتان میگویید دروغگو دشمن خداست پس باید دشمن خدا باید از بین برود. زندگی این همه آدم بیگناه و زحمت کش رو نابود کردی . مال مردم بیچاره که با خون جگر و زحمت بدست آوردند را یک شبه دزدیدی و بعد هم به ریش همه خندیدی . آقای روحانی نابود کردن زندگی یک ملت با عذرخواهی و ریشخند حضرتعالی تمام نمیشود . روز مجازات فرا خواهد رسید .

اسدخان 10 3 پاسخ 1400/5/18 -11:58

چون صحبت از محاکمه است 1- عراق به ایران حمله کرده و عراق متجاوز شناخته شده آیا محاکمه شد؟ جناب دکتر خاوری - مسئولین دکل نقتی گم شده - چند کانتینر شمش طلا - فروش کشتی با نفت در روی آبها- قرارداد صادرات برق به کشورهای به اصطلاح برادر- ...............ووو؟ عدم همکاری مالیاتی بعضی از سازمانها با دولت ( زیر نظر دولت نبوده بله .......) ؟ خداوند دروغگو را دوست ندارد از اول دبستان معلم ها می گویند دروغگو به جهنم میره ما با دروغ زندگی میکنیم کشور چهار فصل طلای ما چرا به این روز افتاده .............................؟ اگر مهرهای شطرنج جای خود نباشند بازی خراب میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ابوعطلا 10 6 پاسخ 1400/5/17 -10:36

زرشک روحانی تا سه سال آینده نماینده مردم شریف تهران در مجلس خبرگان رهبری است تونستی دست بزن بهش تا جیغ بزنه

سید محمد موسوی 4 6 پاسخ 1400/5/14 -23:43

باسلام وقتی درزمان رسول خدا فتح مکه پیش آمد رسول گرامی اسلام اعلام عفو عموی داد تا باوحدت درمقابل دشمنان قسم خورده بایستند این درسی است برای همه زمانها درزمان حضرت علی علیه السلام دشمن آبرا بر حضرت بستند ولی حضرت درزمان پیروز ابرا برای دشمن نبستند درزمان امام حسین علیه السلام بااینکه آب کم داشتند به اسبهای دشمن آب دادند وحالا بعداز 1400سال مردم درمحرم چهامی کنند پیاده روی 30ملیونی دارند رهبر کبیر انقلاب باید برای این پیروزی دولت مردمی واسلامی فرمان عفو عموی صادر فرمایند ومراسم دعادرهمه شهرها داخل وخارج کشور برقرارگردد وخداوند هم پیروزی بزرگتری مرحمت فرماید انشاءالله

مهدی حسن نیا حکاک 1400/5/16 -09:00

آقای محمد موسوی به این نظر میگویند سفسطه کسی که جرم کرده باید مجازات شود . قوه قضائیه را برای همین چیزها درست کردند . مجازات افرادی مثل حسن فریدون نوبخت جهانگیری اون مرتیکه که اسمشو نمدونم که قرارداد پالرمو و اف ای تی اف رو از روی نادانی یا وطن فروشی یا احتمال خیلی زیاد رشوه امضاء کرد و کل کابینه و هرکس دیگر..... معنای آن عدالت خواهی و انجام عدالت هست به این ترتیب انسجام و اعتبار یک حکومت محک میخورد .

ناشناس 13 13 پاسخ 1400/5/14 -15:41

تو غلط کردی گفتی مطالبه عمومی

غمخوار 7 2 پاسخ 1400/5/14 -02:46

دوزا قابل شمارش نیستند از ۱۲۰ملیاردی دلاری بگیر تا 3هزار ملیاردی اصلاح می کنم ۱۲۰ هزار ملیاردی بگیربگیر تا ۳ هزار ملیاردی بد بخت مردم

مهمان 10 11 پاسخ 1400/5/12 -03:23

بااینکه از اصلاح طالبان دل خوشی ندارم اما در این دولت اقای نمکی رو من واقعا انسان درستی دیدم کسی که خالصانه تمام تلاششو کرد .

رضا 1400/5/26 -15:03

وسط دعوا نرخ تعیین می کنی زیرک!؟ کی گفته نمکی بی لیاقت، اصلاح طلبه؟ این ترفند ابوسفیانی نخ نما شده.

احسان میرباقری 11 3 پاسخ 1400/5/11 -15:51

اگه محاکمه در دادگاه صالحه شود اشکالی ندارد و به ایشان حق دفاع داده شود

محمدرضا حمیدی 16 17 پاسخ 1400/5/11 -13:35

روحانی و دولتش چنان بلایی سر ملت و کشور اورده که قوم مغول نتوانست اینقدر به حیثیت و اقتدار کشور لطمه بزند روحانی اگاهانه با دروغ و وعده های توخالی مردم ا دچار مشکلات عدیده کرد روحانی تمام تلاشش را برای از بین بردن نظام کرد اما ملت دسیسه های او را نقش بر اب کردند اگر روحانی و اکثر وزرا و مشاورانش محاکمه نشوند این نا کار امدی به پای نظام نوشته می شود و چه بسا کسانی در اینده اقدامات سخت تر و فلج کننده تری انجام دهند دوات روحانی باید محاکمه شود تا درس عبرتی برای تمامی نالایقین باشد روحانی ما را یاد شاه سلطان حسین می اندازد با ده درجه اختلاف به نفع حسن روحانی روحانی 8 سال با ملک ملت دشمنی کرد و اب به اسیاب دشمن ریخت پس ملت حق دارند خواهان محاکمه ی او باشند

دادا 1400/5/18 -19:15

روحانی امده بود برای تغییر رژیم ولی مردم اگاه بودند دهن روحانی را گل گرفتند روحانی جاسوس موساد و انگلیس بود این را تمام مسئولین میدانستند نتوانست غلطی بکند کشور را به این وضع انداخت باید اعدام بشود

ث 16 14 پاسخ 1400/5/10 -16:44

مطالبه عمومی یا مطالبه 5 درصدی ها،؟. باید انها که قدرت دارند و همه کاره این کشورند محاکمه شوند نه دولت بیچاره ، ذلیل و توسری خور

عبدالله 1400/5/23 -08:25

تو خودت جزو اون 5 درصدي هستي و جيره خوار روحاني

نرگس 13 11 پاسخ 1400/5/10 -13:03

روحانی یک دوره ی تاریک همراه با نومیدی ویاس در میان توده ی مردم به جا گذاشت.کاش هیچگاه چنین دوره ای تکرار نشود. کاش شخص او وسایر دولتمردان گرین کارتی با این حجم از خیانت به زودی محاکمه شوند

ص 18 9 پاسخ 1400/5/10 -10:42

خواست مردم فقط محاکمه محاکمه محاکمه

بنده خدا 18 4 پاسخ 1400/5/8 -12:01

مقصرین باید در پیشگاه خداوند محاکمه شوند

arnold 7 5 پاسخ 1400/5/8 -04:48

اقا محاکمه دولت دوازدهم چه بدرد ما میخوره اصلا بگو میخوان تیکه تیکش هم کنن بندازنش روی مین که خاک هم بشن بدرد ما نمیخوره قیمت جنسارو بیارن پایین مثل دوره احمدی نژاد کنن ی موتور هندا ۱۲۵ سی سی شده ۳۵ میلیون تومان سال ۹۵ من یدونه خریدم ۴ میلیون الان ۲۷ میلیون میخرنش که با این ۲۳ میلیونی که بالاتر از قیمت خودش میخرنش به ضرر منه جنش قطعش شده هزاربرابر ی قطعه ۵ هزار تومانیش شده ۵۰ هزار تومان قیمتارو مردین برگردونین به قبل

اشكان 1400/5/23 -08:27

بايد محاكمه بشه تا درس عبرت بقيه بشه كه اينطور نباشه كه هر كسي با دروغگويي بخواد رييس جمهور بشه بعد هم بعد از كلي خسارت بره دنبال كار خودش

هموطن 10 4 پاسخ 1400/5/8 -01:26

با تاسف فراوان وفراوان گرانی وتورم دردوران آقای حسن روحانی به اوج خود رسید از اوج هم فراترباید به نظر من این مشکل بادقت کامل بررسی شود که چرا اینهمه گرانی وتورم بهرحال یک علتی یا علتهایی دال براین موضوع وجود داردو نتیجه این بررسی به طورشفاف و کامل به اطلاع مردم کشوررسانده شود که مردم هم علت اینهمه گرانی وتورم را بدانند البته این کار باید توسط افراد خداترس وعادل انجام شود اللهم عجل لویک الفرج

یاور 21 4 پاسخ 1400/5/7 -09:23

خواست مردم نه تنها محاکمه اعضاء تمام دولت ها پس از انقلاب است که شامل تمام مسئولین رده بالای مملکت می شود .

علیرضا 16 7 پاسخ 1400/5/6 -08:44

سلام تنها کمی تسلی خاطر به درد مردم محاکمه دولت بی تدبیر وناامیدکننده روحانی وبازگرداندن اموال بیت المال که امثال فریدون وآخوندی و نعمت زاده و.....به چپاول برده اندمیباشد

کاربر ناشناس 17 0 پاسخ 1400/5/5 -14:28

ای خدایا این جماعت که همه در لباس پیغمبرتشریف داشتن چرا این بلا را سر مردم خود اوردن؟ خدایا به خاطر آبروی خودت هم که شده منافقان را مثل قوم عاد ریشه کن و نابود بفرما.امین.

ا 9 5 پاسخ 1400/5/4 -19:22

بروبابا دست از این حرفها وشعبده بازی ها بردارید

!!! 6 4 پاسخ 1400/5/1 -09:33

به جای این حرفها کاش برن خاوری رو برگردونن تا چند تای دیگه بقیه پولها رو هاپولی نکردن برن!

سعید 1400/5/3 -13:27

خاوری بجای خود،باید دنبال علتها گشت خاوری معلول است اگرعلت ها ازبین برودامثال خاوری ها بوجودنمی آید یا حداقل خیلی کم میشودمن هم با بازخواست ومحاکمه دولت آقای روحانی توسط محکمه ای صالح وملی کاملاموافقم.اصلا این بایدیک روش واصل درکشورباشدکه هررییس جمهورووزیری بلافاصله پس ازدوران تصدی اش پاسخگوی عملکردش باشدآفرین به مدیرعامل خبرفوری،دستمریزاد

ماشا 25 1 پاسخ 1400/4/31 -13:13

400 هزار هکتار از اراضی زیر کشت مردم مظلوم خوزستان با فرمان مستقیم و لج بازی احمدی نژاد و مشاورین نادانش ، با احداث و آبگیری سد پرهزینه " گتوند " تبدیل به شوره زار لم یزرع گردید. این سد باعث زیر آب رفتن کوهستانی بسیار عظیم از نمک و حل شدن تدریجی آن در آب پشت سد گردید . بعد که فهمیدن گندش در اومده باز با هزینه گزاف پروژه پوشوندن نمک با " پتوی رسی " رو اجرا کردن ، که بازم شکست خورد و شسته شد و در حال حاضر درجه شوری آب پشت سد ، از شوری آب اقیانوس که 1.025 میباشد چهار برابر بیشتر شده است .چیکارش کردن؟ هر وقت میبینیش با اون چشای ریز و شلواری که تا سینه بالا داده و دو انگشت نماد پیروزیش داره حرافی میکنه! اینا هم مث اونا!!!! ما بسیجیان زمان جنگ فقط میتونیم ببینیم ، حرص بخوریم و متاسف باشیم.

ناشناس 14 4 پاسخ 1400/4/31 -08:49

چاقو دستهخود را نمیبرد

/ 1400/5/1 -09:23

احسنت و هزار آفرین! شاید دقیقا به همین دلیل نمی تونن یا بهتره بگیم نمی خوان خاوری رو برگردونن با اینکه به نفعشونه تا کسی دیگه نگه حتما پارتی درشتی داشته!

مهدی 6 7 پاسخ 1400/4/30 -23:35

ماهم.همه.این.سوال.ودرخواست.راداریم,

lln 13 0 پاسخ 1400/4/30 -14:45

اقاتازه از خواب بیدار شدی گر مست گیرند هرنچه هست گیرند کدام دولت کدام مسئول تا بحال بمردم پاسخگو بوده برو بخواب دیگه ازاسن حرفها نزدن داری تشویش اذهان میکنی ها

ت 10 0 پاسخ 1400/4/27 -23:40

حرفهای خنده داری میزنید ،،نوشدارو پس از مرگ سهراب

ه 14 15 پاسخ 1400/4/27 -10:27

خواسته همه همه همه مردم محاکمه سران دولت روحانیه

گودرزي 25 14 پاسخ 1400/4/27 -07:46

من معتقدم دولت روحاني دولت كودتا بود. كودتا آرام و نرم كه بقول وزير خارجه ي انگلستان براي "پاسخ قاطع و حساب شده" روحاني نيامده بود كه بسازد، آمده بود كه ويران كند. چرا شما فكر مي كنيد ايشان و دولت متبوعش به اهدافشان نرسده اند. اتفاقا اهداف آنها همين وضعيت و بدتر از اين بوده كه با شوكهاي عمدي سعي در انهدام كامل كشور داشت كه خوشبختانه مردم همراهي نكردند. خيلي تلاش كردند كه با ايجاد نارضايتي گسترده مردم را به خيابان بكشند. شك نكنيد آنها از اين موج نارضايتي گسترده نهايت استفاده را خواهند برد و به هيچ وجه نه با دولت رييسي و نه با هيچ دولت ديگري همراهي نخواهند كرد. اينها نقش ترمز را در سيستم دارند.

محمد طاها 1400/4/28 -22:11

احسنت ،،،،حرف تان بجا مختصر مفید و پر محتوا بود هدف دولت روحانی چشاندن ملت خیابان ها بود تا کشور را ۴ دستی تقدیم استکبار جهانی نماید همین و بس حضرت امام ره فرمودند نگذارید این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد

غفاری 1400/5/2 -10:58

جناب آقای گودرزی کاملا درست می فرمایید ...... ما منتظریم یکی از دستگاه قضایی بیرون بیاد و همه این ها رو بازداشت و محاکمه کنه ..... متاسفانه حسن روحانی در تخریب اقتصاد و بازار نقش خودش را بنحو احسن اجرا کرد و قطعا برای روزهای بعد از ریاست جمهوریش هم برنامه مشابهی خواهد داشت که هوشیاری تمام دلسوزان را می طلبد ....

شفاف 7 3 پاسخ 1400/4/27 -07:25

اگر عدالتی هست باید انجام شود مابه کردار امام اولمان ایمان داریم که هرگزاجازه ندادند مسئولین آن زمان به مردم جوروجفا کنند

رسول محققیان 16 9 پاسخ 1400/4/27 -00:55

من ازاقای روحانی وکابینه اش شکایت دارم به کجا شکایت کنم اقای روحانی به تمام ملت ایران ظلم کرد

صابر 20 5 پاسخ 1400/4/26 -14:10

یک کمیته هم برای دولت احمدی نژاد درست بشه خوبه

محمدطاها 1400/4/28 -22:12

کمیته حمایت از احمدی نژاد تشکیل بشود من باهاش موافقم

کبیر 6 4 پاسخ 1400/4/26 -12:13

رانت های معاون اول بجد دنبال بشه بالاخص در انتخاب و انتصاب مدیران ازجمله انتصاب پسر شیخ قدرت مهدی علیخانی بدون هیچ سوابق کاری و مدیریتی و گرفتن پست معاون معاون اول در معاونت مهم اجتماعی، فرهنگی، علمی و همکاری های منطقه ای و رانت های ایجاد شده از سوی این شخص یعنی مهدی علیخانی

سید محمود زمانی فرد 8 9 پاسخ 1400/4/25 -10:37

محاکمه کاملا درسته دولت بعد باید اینکار رو انجام بده مگر خودش هم دزد باشه که انجام نشه حداقل 70 درصد جامعه اینو میخواد

عبدالله 8 10 پاسخ 1400/4/24 -00:36

بعضی ازآب گل آلود سراغ احمدی نژاد رفتند .مثل پادشاهی که ازغلامش آفتابه آب خواست وغلام آبجوش برایش آورد .دستور داد غلام رافلک کنند.غلام گفت بزن من که می دانم کجایت میسوزد.دولت انگلیسی دایی حسن شما ایران راویرانه کرد به احمدی نژاد چه انصافادولت احمدی نژاد بهترین بود.

بردی 1400/5/7 -09:32

یعنی دولتهای قبل از روحانی هیچ تقصیری ندارند ، نمی خواهید قبول کنید که خانه از پای بست ویران است .

منوچهر 16 10 پاسخ 1400/4/22 -07:28

آقا صدردر هزار موافقم و حق همه ای اعضای دولت بایستی محاکمه عادلعانه صورت پذیرید و افراد فاسد و نا خلف و بی وجدان پای میز عدالت به سزا ی عملشون برسن

محمد 15 12 پاسخ 1400/4/21 -21:48

سلام بنده هم شاکییم رییس قوه قضاییه ازطرف عموم موظف به اقدام است وگرنه خودشان درمظان اتهام قرارهواهندگرفت

بنده خدا 15 2 پاسخ 1400/4/21 -15:40

فکر نکنم خبری بشه اگر گیر بدن اسم همه را میگه

عبداله مسلمی 17 11 پاسخ 1400/4/21 -12:06

متاسفم برای این به اصلاح روزنامه نگار که از بی سوادی شدید رنج می برد و سخنانش اصلاً قابل اعتنا و بررسی هم نیست. وبنظر می رسد برگرفته از سخنان محسن رضائی در مناظرات است

مجيد گودرزي- فعال سياسي 1400/4/27 -07:38

اين روزنامه نگار يك شخص متعهد و با وجدان است. خواسته ي ايشان هم خواسته ي همه ي مردم ايران است. معلوم است از قلم فروشي ارتزاق نمي كند . مثل خيلي ها

حسین مهرپویان 18 7 پاسخ 1400/4/21 -11:17

محاکمه دولت دوازدهم فقط دادن آدرس غلط ب جامعه ست تا وقتی مشکلات سیاسی با هدف منافع ملی پای میز مذاکره حل و فصل نشود هیچ دولتی قادر نخواهد بود در سایه تحریمهای سنگین و تورم روزافزون و کمبود منابع ارزی و جذب سرمایه های خارجی با کمترین ریسک پذیری و داشتن کسری بودجه، نمیتواند برنامه های بلند مدت اقتصادی و عمرانی داشته باشد ،تا قادر به پیشرفت و شکوفایی اقتصادی گردد. پیشرفت هرساله یک جامعه در سایه امنیت سیاسی و اقتصادی میسر است

داودی 11 18 پاسخ 1400/4/20 -19:33

جناب ضرابی درود بر شما روزنامه نگار و ژورنالیست وطن پرست امثال شما برای این مملکت نعمت هستند ولی افسوس شخصیت هایی مانند شمارا کم داریم و اکثرا بجهات عدیده خودفروش و وطن فروش میباشند .//

ناشناس 35 5 پاسخ 1400/4/20 -14:08

دست از این سیاه بازی ها بردارید اگر زمان ممنوع الخروجی شود همه باید ممنوع الخروج شوید این وضعیت حاصل سیاستهای کلان است که ربطی به روحانی ندارد محاکمه ای به کار نیست این آشی است که با حضور تمام شما پخته شده یک نفر مسئول نیست

سیامک 7 16 پاسخ 1400/4/20 -09:28

افرین براین رسانه ولی //////////چرا تا دیروز این را نمی خواستید ///// ولی واقعا خواسته هر ایرانی است

خادم اهل بیت 14 21 پاسخ 1400/4/20 -01:55

روحانی بایدمحاکمه بشه مسبب اینهمه بدبختی وفشاربه مردم خودشه ماهیچ وقت حلالش نمیکنیم وتاآخرین روزعمرمون نفرینش میکنیم چون نه دردمردم روفهمید ونه زخمی رودواکرد حسبی الله ونعم الوکیل

من 10 13 پاسخ 1400/4/19 -17:53

فساد ، فساد و صدبار دیگه هم فساد ، هدیه و ترویج فرهنگ دولت تدبیر و امید هست که در جامعه رواج پیدا کرده ، همه منتصب شده های این 8 ساله باید اخراج بشن ، فساد در خون و گوشتشون رخنه کرده ، از ابدارچی ادارات بگیر تا مدیرهای بزرگ و بالاتر ، همه و همه ، فساد اداری غوغا کرده .... فقط خدا به داد برسه ... مدیران و مسئولین در دزدی رشوه از هم سبقت میگیرن .................................

الکی 38 0 پاسخ 1400/4/18 -23:27

اگه قراره کسی محاکمه بشه همه مسئولین باید محاکمه بشن

الکی 31 1 پاسخ 1400/4/18 -23:25

چندین ساله که قوه قضائیه فاسد بوده پس چرا اون موقع ...

علی 11 3 پاسخ 1400/4/18 -18:22

آقای مدیر عامل گرامی ! در بی کفایتی دولت و البته دولت های قبلی تردیدی وجود ندارد اما ممنوع الخروج کردن اشخاص طبق قانون به این سادگی که شما فکر می کنید هم نیست. البته آنقدر بی قانونی دیده ایم در این کشور و در نتیجه باید هم شما فکر کنید که رییس قوه قضاییه می تواند هر وقت اراده کرد یک کاغذ بنویسد و بگوید از همین لحظه فلانی و فلانی و فلانی ممنوع الخروج هستند. نه عزیزم ! راهش این نیست. باید شکایتی مطرح شود و اتهامی و پرونده ای در میان باشد و .... البته طبق قانون اینگونه است. اگر روش ، روش بی قانونی است که هر شخصی که قدرت دارد می تواند هر کاری دلش خواست انجام دهد!!!

حمیدرضا 1400/4/19 -01:05

با سلام ....... ضمن تشکر از احساس مسولیت مدیر عامل محترم .... در خواست و پیشنهاد ممنوع الخروجی دارای ضوابط و مقررات تعریف شده و سختی است لاکن پیشنهادی به ریاست قوه قضاییه شده است تا با بررسی و ایجاد راهکار متقنن شرایط اقدام آن انجام پذیرد . که این پیشنهاد قابل طرح و دارای ظرفیت می باشد هرچند تصمیم منوط به دستور قضایی است . ضمن همراهی با پیشنهاد فوق سازمان برنامه و بودجه بخصوص ریاست آن هم میتواند مد نظر باشد . نظر دهنده محترم نظرتان محترم است ..... التماس دعا ***

اصغر 9 18 پاسخ 1400/4/17 -11:39

اگر محاكمه نشوند بد آموزي داره ديگه بعدا سنگ روي سنگ بند نمي شود نمي توانيد مملكت را كنترل كنيد هر كي بياد چهار تا قول و فريب ميده بعد هم خيالش راحته 8 سال بر مسنده هركاري بخاهد بكند جوابگو نيست

رمضانی 1400/4/17 -17:02

اونهایی که بر خلاف قواعد بین الملل و منافع ملی مارمولک گونه از دیوار سفارت سعودی بالا رفتن چی ؟محاکمه بشن یا نه ؟ اونها که قبل از حکم دادگاه دکتر روحانی را به ده بار اعدام تهدید کردند تا رهبری معظم مجبور به دخالت شوند و اونها را دعوت به رعایت اخلاق کنند چی ؟ محاکمه بشن یا نه ؟

ناشناس 1400/4/20 -14:09

ای بیچاره دیگه سنگی روی سنگ نمونده

مهرداد اول 33 4 پاسخ 1400/4/17 -02:47

در مملکتی که میزان دروغگوست، حضرت چوپان هم دروغگوست. همه باید محاکمه بشن ولی کی باید محاکمه کنه،؟همه خودشون نادرستن.

. 1400/4/17 -09:49

همینو بگو! تازه بعضیها میگن اون آقای خاوری که با اون همه پول بدون مشکل از کشور خارج شد و داره در رفاه درکانادا زندگی می کنه هم از بستگان بعضیها بوده که بعضیها رو محاکمه می کنند!

بهرام 37 2 پاسخ 1400/4/16 -23:32

فرض کنیم این موضوع خواست ملت باشد که نیست . درخواست ملت محاکمه سران قواست همه قوا در این ویرانی صاحب سهم هستند هیچ فرقی هم بین خیانت دولت ، مجلس و قضائیه نیست . همه به سهم خود ذر این اوضاع شریک هستند .

مهرداد سربندی 27 15 پاسخ 1400/4/16 -22:05

خطاب به مدیر عامل خبر فوری اگر دین نداری لااقل مردانگی داشته باش. چرا خواستار ممنوع الخروجی احمدی نژاد و کابینه های سراسر خائن و دزد و ضد انقلاب او نشدید؟ زیرا او انتخاب خودتان بود و برای هر کاریمجاز بود. کسی هم حق ندارد از انحصار طلبان حقی را مطالبه کند. شما میگوید محاکمه روحانی مطالبه عمومی است. آیا مطالبات عمومی برای تفکر انحصار طلبانه اصولگرایان اهمیت دارد؟ اگر اهمیت دارد چرا رئیسی از صندوق بیرون آمد؟ اگر اهمیت دارد چرا پیروزی از پیش طراحی شده رئیسی در یک انتخابات حداقلی و بی رقیب برای شما افتخار آمیز است و اعتراض 52 درصد از مردم را به دشمن ربط میدهید و مردم را بی بصیرت می خوانید؟ چرا مطالبات مردم از شورای نگهبان برایتان بی ارزش است. اینکه امروز در باره روحانی و عملکرد غیرتمندانه دولتش اینگونه حرف میزنید چون امثال شما عادت به خدمت ندارید و بیشتر مزاجتان با خیانت های سبک احمدی نژادی سازگار است. روحانی امروز شیخ فضل الله تاریخ ایران است. و باید پای مشروطات نامشروع اصولگرایان قربانی شود.

بهرام 1400/4/16 -23:43

بنده که با خواسته ایشان که نظرات خود را عین مطالبات مردم میدانند که مخالف شدید هستم . ولی با نظر شما دوست گرامی که روحانی را ..... میدانید جدا خنده ام گرفته . شنبه معروف و گرانی بنزین وصبح از خواب بیدارم شدم از جملات تاریخی شیخ کبیر است . مثل مجلس انقلابی و ریاست حضرت گاز انبر یا شکایت مزدی کارگران و بی تفاوتی دیوان عدالت تحت ریاست جناب رئیسی . همه باید جواب پس بدهند همه مسئولین در این ویرانی شریک هستند

نادر 1400/4/17 -00:01

هووووووو. لیز نخوری آقا!!. روحانی و عملکرد غیرتمندانه دولتش؟؟؟

پ 1400/4/17 -12:55

خخخ شیخ فضضضضضضل الله !!!!!!! اینو دیگه از کجا آوردی ؟ می دونی چرا کسی کاری به احمدی نژاد نداره ، چون خودشون می دانند اون انسان درستی است و هیچ کار اشتباهی نکرده به جز خدمت به خلق ، درود بر احمدی نژاد عزیز

ایثارگر 19 19 پاسخ 1400/4/16 -21:44

باید محاکمه بشن دولت بی کفایت

روستانشین 1400/4/21 -23:32

همه مسئولین نظام محاکمه شوند و بصورت رفراندوم از مردم نظرخواهی بشه

علی 21 20 پاسخ 1400/4/16 -19:09

یاد بگیرید و بدانید بجای مر م درخواست نکنید نظر ندهید شما یک رسانه هستید نه موکل ملت ملت خودشان زبان دارند با یک نظر سنجی که چند صد نفر شرکت کنند ملت را خراب نکنید شما در سانه خودتان هزارتا عیب ایراد دارید که کسی نیست جلوی دروغ پردازی هایتان یا حبابی بودن تفکراتتان را بگیرد مردم انقدر شعوردارند که از شما بیشتر میفهمند و هروقت چیزی بخواهند بازبانشان خواهند گفت بهتر هست یاوه گویی و درعگوییهایتان یاتخریبهایتان که اسیب به اقتصاد و معیشت مردم زده و میزند میگیری قضایی شود و محاکمه شوید

دادا 1400/5/18 -19:27

توچقدر نفهم هستی زبان مردم همین رسانه ها هستند باید رسانه پته اینا را در اره بیرون

هو 40 5 پاسخ 1400/4/16 -18:35

کل مسءولین نظام باید محاکمه شوند

حسین 1400/4/18 -13:40

کل شما تکراری های نجومی بگیر

عهع 10 12 پاسخ 1400/4/16 -17:36

کسی دیگه نمیتونه این همه گند رو ورست کنه فقط باید منتظر مرگ باشیم زجر کش میشیم

سیگارودی 25 1 پاسخ 1400/4/16 -17:17

واقعا فریاد رسی باید ! آیا میشودامیدوار بود که مجرمان محاکمه شوند. درحال حاضر اطاله دادرسی امان مردم رابریده ورشوه وزدوبند وکلا در رسیدگی به پرونده ها مردم را خسته کرده است کی به داد مردم می رسند؟ برای فرج امام زمان از سویدای قلبمان دعا کنیم .

علی 1400/4/18 -18:26

ببخشید ! بر فرض که حرف شما در خصوص زد و بند درست باشد لطفا به این سوال هم پاسخ دهید که وکلا با چه شخصی زدو بند می کنند؟؟ با خودشان؟؟!! دیواری کوتاه تر از وکلا پیدا نکردید؟؟ هر شخصی که پرونده ای را می بازد می گوید وکیل طرف مقابل زدو بند کرد !! مانند تیم های فوتبالمان که هر وقت می بازند همه چیز را گردن داور می اندازند!! اما اگر همان بازی را برنده شوند آنگاه سخن از غیرت و تاکتیک و ... در میان است!!

ناشناس 16 1 پاسخ 1400/4/16 -17:11

یعنی واقعا" مقصران اصلی را نمیشناسید یا بابت عرض نوکری به قدرت جدید واثبات پاچه خواری چنین افاضاتی میفرمایید ؟چی شده همه احساس خطر کردید وبه نوعی اظهار سر سپردگی میکنید ؟وای از دست ایرانی چماعت حتی مثلا" روشنفکرش که وقتی وزیدن باد از یک پرجم بیفتد !اهای اهالی قدرت عبرت بگیرید وای به احوالاتتان روزی که در موضع ضعف قرار بگیرید که زیر گوشیهایتان اولین دشمنانتان خواهند شد ! مملکت آکنده از یهودا!

رضا 23 20 پاسخ 1400/4/16 -17:06

کاملا موافقم به عنوان یک ایرانی حتما باید اعضای دولت ۱۱و۱۲ همه اشان ممنوع الخروج وبازداشت شوند تا قانون انها را به جرم اعمال کاری که عمد بوده محاکمه و به سزای اعمالشان برساند اگر این اتفاق نیفتد پس قانون دکور است والسلام

آ 15 14 پاسخ 1400/4/16 -16:42

خدا‌از‌دهنت‌بشنوه‌‌ولی‌بعضیا‌میگن‌مردم‌‌مقصرند‌که‌به‌اون‌رای‌دادن‌.

حمید 1400/4/26 -11:18

در بیشعوری مردم شک نکن. رای مردم مقبولیت دارد چون اکثریت است ولی مشروعیت ندارد بنی صدر را هم مردم انتخاب کردند هاشمی بیشعور ویزید راهم مردم انتخاب کردند