طالقانی: دبیر خیلی روی المپیکی‌ها حساب می‌کرد/ نتیجه کار فدراسیون در توکیو مشخص می‌شود

یک عضو هیات رییسه فدراسیون کشتی گفت: علیرضا دبیر در گزارشی که به اعضای هیات رییسه داد از وضعیت کشتی‌گیران المپیکی رضایت داشت و خیلی روی آن‌ها حساب می‌کرد.

طالقانی: دبیر خیلی روی المپیکی‌ها حساب می‌کرد/ نتیجه کار فدراسیون در توکیو مشخص می‌شود

محمدرضا طالقانی در گفت‌وگویی درباره مباحث مطرح شده در جلسه هیات رییسه فدراسیون کشتی، اظهار کرد: جلسه بسیار خوبی برگزار شد و رییس فدراسیون کشتی گزارش کاملی از وضعیت تیم‌های اعزامی ایران به المپیک توکیو ارائه کرد. من به دلیل مشغله‌های زیادی که دارم هر ماه یک ساعت مزاحم دوستان‌مان در فدراسیون کشتی می‌شوم. در این یک ساعت آقای دبیر گزارش خیلی خوبی درباره تیم‌های ملی و اقدامات فدراسیون ارائه کرد که به نظر من بسیار خوب بود.

رییس پیشین فدراسیون کشتی، افزود: آقای دبیر عنوان کرد آمادگی بچه‌ها به مرحله بسیار خوبی رسیده و خوشبختانه خیلی روی بچه‌ها حساب می‌کرد تا به امید خدا بتوانند با کسب نتایج خوب باعث شادی مردم شوند.

وی تصریح کرد: رییس فدراسیون کشتی در این جلسه حتی وضعیت کشتی فرنگی را بهتر از آزاد دانست چرا که معتقد بود تیمی خوب و منسجم ساخته و پرداخته شده است.

طالقانی درباره پیش‌بینی خود از نتایج کشتی ایران در المپیک توکیو، گفت: وقتی رییس فدراسیون می‌گوید تیمی خوب و جوان داریم که امید زیادی به آن‌ها می‌رود به نظر من جای خوشحالی دارد. امیدوارم بچه‌ها مزد زحمات‌شان را بگیرند و باعث خوشحالی مردم ایران شوند.

عضو هیات رییسه فدراسیون کشتی در پایان با تاکید بر این که المپیک اصلی‌ترین امتحان برای کشتی ایران است، گفت: کمتر از یک ماه دیگر نتیجه کار فدراسیون کشتی را می‌بینیم. کشتی در یکی دو سال اخیر نوسانات زیادی داشته و احساسم این است بچه‌ها با توجه به وضعیتی که دارند به نتایج خوبی برسند و فدراسیون نیز نمره قبولی بگیرد.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها