دستگیری ۱۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار در تبریز

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی یکی از برنامه‌های پلیس را برخورد جدی با اراذل و اوباش دانست و گفت: ۱۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار که امنیت مردم تبریز را به مخاطره انداخته بودند، دستگیر شدند.

دستگیری ۱۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار در تبریز

سردار حسین عبدی در گفت‌وگو با خبرنگاران، در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: آرامش و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و در موضوع امنیتی، پلیس با هیچ کسی تعارف ندارد زیرا آرامش جامعه را مطالبه عموم شهروندان می داند.

وی افزود: این ۱۲ شرور سابقه دار که در سطح شهر تبریز با استفاده از چاقو و قمه اقدام به عربده کشی و با حرکات غیر متعارف آرامش عمومی مردم را به هم زده بودند، با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی و انتظامی شهرستان تبریز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با بیان این‌که در این استان جایی برای جولان اراذل و اوباش وجود ندارد، تصریح کرد: برابر هماهنگی‌ها و تعامل ایجاد شده با دستگاه قضایی، برخورد قانونی و شدید در انتظار مخلان نظم و امنیت عمومی خواهد بود.

عبدی به مخلان نظم و امنیت عمومی که بخواهند با قدرت نمایی و حرکات غیر متعارف آرامش عمومی شهروندان را خدشه دار نمایند هشدار داد و گفت: پلیس همیشه آماده است و اجازه نخواهد افراد شرور و اوباش با قدرت پوشالی و کذایی خود در فضای حقیقی و مجازی، امنیت و آرامش شهروندان را سلب کنند.

وی بر ادامه همکاری و تعامل مردم با پلیس استان تاکید کرد و گفت: انتظار پلیس از مردم همکاری و تعامل بوده و از شهروندان درخواست داریم تا در صورت مشاهده هر گونه حرکات غیر متعارف از افراد مخل نظم و امنیت عمومی موضوع را در اسرع وقت با شماره‌های ۱۱۰ و ۱۹۷ به پلیس اطلاع دهند.

در پی دستگیری این اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت توسط پلیس، شهروندان تبریزی با نصب بنر در میادین اصلی شهر تبریز از سردار "حسین عبدی" فرمانده انتظامی استان و عملکرد پلیس تشکر و قدردانی کردند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها