شرور آبادان دستگیر شد

سارق مسلحی که به اتهام قتل تحت تعقیب قرار داشت و در زمان دستگیری اقدام به خودکشی کرده بود، از مرگ نجات پیدا کرد.

شرور آبادان دستگیر شد

چندی قبل سرقت مسلحانه‌ای به پلیس مخابره شد که ماموران در تحقیقات پلیسی اطلاع پیدا کرد که ۴ جوان با در دست داشتن اسلحه خودروی پرایدی را به سرقت بردند و در ادامه تیمی از ماموران برای دستگیری این سارقان مسلح وارد عمل شدند.

مأموران در تحقیقات میدانی پی بردند که یکی از شرورهای سابقه دار وتحت تعقیب به همراه برادرش و ۲ جوان دیگر در این سرقت مسلحانه نقش داشته است.

برادر شرور معروف آبادانی مغز متفکر برادرش است

تحقیقات برای دستگیری میلاد در دستور کار ماموران پلیس آبادان قرار گرفت تا اینکه شامگاه جمعه ۴ تیرماه مخفیگاه برادر میلاد نخلستان‌ها اطراف آبادان شناسایی شد و این در حالی بود که ماموران پی بردند که این متهم نخلستان‌ها را به دوربین مداربسته مجهز کرده تا قبل از حضور ماموران پا به فرار بگذارد.

ماموران با اقدامات فنی و اطلاعاتی قدم به قدم به مخفیگاه برادر میلاد نزدیک شدند و در این مرحله متهم که خود را در محاصره پلیس دید.

با اسلحه کلت کمری به قصد خودکشی به سمت خودش تیراندازی کرد که از ناحیه بالای قلب مجروح شد و روی زمین افتاد.

متهم زخمی به بیمارستان منتقل شد و یک متهم دیگر نیز دستگیر شد و از مخفیگاه متهم ۲ خودروی پراید سرقتی اوراق شده و بیش از ۱۰ مدرک خودروی سرقتی کشف شد.

خودکشی برادر خطرناک ترین مرد آبادان در محاصره پلیس/ در نخلستان مجهز به دوربین چه گذشت؟

یک منبع آگاه در گفتگویی گفت در در تحقیقات صورت گرفته شده توسط پلیس آگاهی آبادان مشخص گردید(امین ق )برادر شرور معروف چندین سرقت مسلحانه انجام داده است وی همچنین سال گذشته دشهرستان خرمشهر با سلاح کلاشینکف به سمت چند نفر تیراندازی کرده بود که این امر باعث جرح ۳نفر ونقص عضویک شهروند خرمشهری شد.

متهم همچنین در بهمن ۱۳۹۹ اقدام به تیراندازی بسمت شخصی در آبادان با سلاح کلاش کرد که فرد تیر خورده پس از ۴۵روزبه دلیل جراحت فوت کرد.

این منبع آگاه گفت امین ق فرد دستگیر شده مغز متفکر برادرش میلاد شرور آبادانی است که این دو برادر با هم عهد بسته بودند زنده توسط پلیس دستگیر نشوند و امین در زمان دستگیری قصد داشت خودش را بکشد اما در آخرین لحظه ترجیح داد با کلت خودزنی کند.

منبع: رکنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها