۷ سؤالی که به مدیران در موفقیت یک کسب و کار کمک می‌ کند

برنامه‌ ریزی برای یک کسب و کار می‌ تواند به مدیران کمک کند تا بتوانند کسب و کار خود را رونق دهند و به موفقیت برسند.

۷ سؤالی که به مدیران در موفقیت یک کسب و کار کمک می‌ کند

بینش شما برای خودتان و آینده شغلی و تجارتتان در ماه‌ها و سال‌های پیش رو چیست؟ تصور کنید هیچ محدودیتی در کار‌هایی که می‌توانید با سازمان خود به پایان برسانید، وجود ندارد و این ۷ سؤال راجع به تجارتتان را از خود بپرسید.

اغلب رهبران بزرگ به کار خود به عنوان یک مأموریت نگاه می‌کنند و آن‌ها بینش کلی به چیز بزرگتر و عالی‌تری دارند که فراتر از خودشان است.

۷ سؤال برای رهبران تجاری

در بازار‌هایی با شرایط سخت و طاقت‌فرساست که موفق‌ترین و بادوام‌ترین شرکت‌ها به هفت روش کلیدی سرمایه‌گذاریمی‌کنند و به موفقیت می‌رسند و این اصول برای موفقیت تجاری پایدار در اینجا به عنوان سؤالاتی ارائه شده است که باید از خود بپرسید:

۱ - رهبری شما

چه نتایجی از شما انتظار می‌رود و اعضای گروه شما از چه نیاز‌هایی برای کمک به پتانسیل کامل خود در تجارتتان برخوردار هستند؟

۲ - برنامه شما

برنامه شما برای ایجاد فروش و سودآوری بیشتر چیست و چگونه کار می‌کند؟ آیا راه بهتری وجود دارد؟

۳ - تیم شما

چگونه افراد بزرگ را جذب می‌کنید و آن‌ها را در تیم خود نگه می‌دارید و به آن‌ها الهام می‌دهید تا در دستیابی به نتایج تجاری شما بهترین عملکرد را داشته باشند؟

۴ - محصول شما

در تولید چه محصولی عالی هستید، مشتریان ایده‌آل شما چه کسانی هستند و چه محصول و یا خدماتی، آن دسته از مشتریان را جذب خواهند کرد؟

۵ - بازاریابی شما

مزیت رقابتی شما چیست؟ آن فاکتوری که باعث می‌شود محصول و یا خدمات شما در مقایسه با دیگر خدمات موجود در بازار، بهتر باشد چیست و چگونه می‌توانید این مزیت را به مشتری بالقوه خود نشان دهید؟

۶ - فروش شما

مشتریان بالقوه شما باید با چه چیزی متقاعد شوند تا بخواهند به جای رقبایتان از شما خرید کنند؟

۷ - تجربه مشتری شما

مشتری‌ها به چه چیز‌هایی نیاز دارند و چه چیزهایی را می‌خواهند و چه کاری می‌توانید برای خوشحال کردن آن‌ها انجام دهید که دوباره از شما خرید کنند و با اشتیاق در مورد تجارت شما به دوستانشان بگویند؟

این سؤالات را درباره تجارت خود از خودتان بپرسید و در نظر داشته باشید که باید بتوانید با اطمینان به آن‌ها پاسخ دهید.

رهبران عالی می‌توانند بهترین اقدام را برای دستیابی به موفقیت در تجارت تعیین کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها