پیشنهادات محمود صادقی به رئیسی

نماینده تهران در مجلس دهم از جمله افرادی است که طرف مشورت ابراهیم رئیسی قرار گرفته و معتقد است که معاونت اقتصادی ریاست جمهوری باید منحل شود.

پیشنهادات محمود صادقی به رئیسی

دفتر رئیس جمهر منتخب در روزهای اخیر طی تماس با برخی سیاسیون از جمله منتقدان و فعالان سیاسی اصلاح‌طلب از آنان خواسته که نظرات و انتقادات خود را بیان کنند. این رویکرد البته از سوی رئیس جدید قوه قضاییه نیز پی گرفته شده است.

مشورت گرفتن از رقبا و منتقدان اما در روزهای اخیر با واکنش‌هایی همراه بود. برخی از آن استقبال کردند و برخی نیز طبق معمول با عینک بدبینی نگریسته و سعی کردند که این کار را نمایشی بخوانند. درباره اینکه مشورت‌ها و نظرات اخذ شده چقدر به کار گرفته خواهد شد، بسیار سخن گفته شد و در این میان برخی از آقایانی که با آنها تماس گرفته شده بود، سعی کردند در فضای مجازی و رسانه‌ای نیز نظرات اعلام خود را بگویند. یکی از این افراد محمود صادقی، نماینده سابق مجلس است که در گفت‌وگو با «فرهیختگان» می‌گوید: از دفتر رئیس‌جمهور منتخب با بنده تماس گرفتند اما به دلیل اینکه شماره بدون نام بود، من معمولا به این شماره‌ها جواب نمی‌دهم ولی چند بار تماس گرفتند. گفتم حتما کار مهمی است. این نشان می‌داد که جدی و پیگیر هستند.

وی افزود:خودشان که از دفتر رئیسی تماس گرفتند گفتند در این مقطع از طریق این شماره با شما در ارتباط هستیم و بعد از این راه‌های مناسب‌تر و بهتری را درپیش می‌گیریم. یعنی ارتقا می‌دهند. گفتند این ارتباط استمرار پیدا می‌کند و راه‌های بهتری هم جایگزین می‌شود.

صادقی تاکید کرد: ما با لحاظ همه احتمالات، بنا را بر حسن‌نیت گذاشتیم. این قدم خوبی است و می‌تواند برای مقامات تبدیل به یک سنت شود.

وی درباره پیشنهادات خود نیز گفت: یک پیشنهاد برای چابک‌سازی نهاد ریاست‌جمهوری دادم. این چابک‌سازی با حذف و ادغام برخی از پست‌ها در نهاد ریاست‌جمهوری اتفاق می‌افتد. یعنی برخی معاونت‌هایی که ضرورت ندارد، منحل شوند. مثلا معاونت اقتصادی ریاست‌جمهوری.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها